Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-11
Białystok: OPRACOWANIE PROJEKTÓW PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU
Numer ogłoszenia: 165128 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTÓW PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów podziałów nieruchomości w celu: 1.1. realizacji następujących inwestycji: CZĘŚĆ I Rozbudowa ulicy Zagórki - 18 działek CZĘŚĆ II Przedłużenie ul. Gen. Wł. Andersa na odc. od ul. Wasilkowskiej do ul. Baranowickiej - 5 działek CZĘŚĆ III Przebudowa i rozbudowa ulic: Pirackiej, Morskiej, Żeglarskiej, Kapitańskiej, Cumowniczej, Posejdona,Rejsowej, Okrętowej, Wodnej, Berberysowej, Agwy, Krzywej, Paprociowej - 26 działek CZĘŚĆ IV Przebudowa i rozbudowa ul. Zaściańskiej - 21 działek CZĘŚĆ V Przebudowa i rozbudowa ciągu ulic: J.H. Dąbrowskiego, Al. J. Piłsudskiego, H. Sienkiewicza na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Białówny oraz budowa centrum przesiadkowego przy ul. H. Sienkiewicza w rejonie rzeki Białej - 14 działek CZĘŚĆ VI Rozbudowa ulicy Gen. Wł. Andersa na odcinku od skrzyżowania z ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego do skrzyżowania z ul. Wasilkowską - 28 działek CZĘŚĆ VII Droga dojazdowa do Akcentu ZOO - 1 działka CZĘŚĆ VIII Przebudowa ulic w centrum miasta - 2 działki CZĘŚĆ IX Ul. W. Drzymały - 1 działka 1.2. zbycia i nabycia CZĘŚĆ X Ulice: Świętojańska obr.17 dz. nr 885, Sławińskiego obr.9 dz. nr 805/93, J. K. Branickiego obr.17 dz. nr 861/2, Dębowa obr.2 dz. nr 488/10, 488/14, Bukowskiego obr.17 dz. nr 836/9, Kujawska, Pomorska obr.19 dz. nr 517/3, 518/3, obr.6 dz. nr 1648/2, 1647/6, 1647/5, Podleśna obr.10 dz. nr 571/4, Wrocławska obr.6 dz. nr 1346, Stołeczna obr.11 dz. nr 1547, Dolna obr.23 dz. nr 80/24, 80/25,J. K. Kluka obr.15 dz. nr 20/133, 20/134, 20/135,Antoniuk Fabryczny obr.2 dz. nr 1201/4,1201/9 - 21 działek 2. Opracowanie projektu podziału należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07.12.2004 r. (Dz. U z 2004 r. Nr 268 poz. 2663) w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości oraz z uwzględnieniem sposobu postępowania przy sporządzaniu dokumentów wymaganych w tym postępowaniu ich rodzaju i treści, ustawą o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz.2603 z późn. zm.) z tym, że przyjęcie przebiegu granic powinno być przeprowadzone przy udziale właścicieli (władających) nieruchomości niezależnie od jej stanu prawnego. 3. Okazanie granic powinno odbywać się przy współudziale przedstawiciela Gminy Białystok i zainteresowanych stron niezależnie czyją własność stanowią nieruchomości. Wymagana jest trwała stabilizacja nowo powstałych punktów granicznych 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości podziałów poszczególnych działek stanowiących przedmiot zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na wykonanie co najmniej 10 podziałów działek z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających niezbędne uprawnienia tj.: - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne z zakresu 1, 2,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Rozdz. III.4.2) tiret 2, 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w Rozdz. III.4.2) tiret 1,2,3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdz. III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w Rozdz. III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości podziałów poszczególnych działek stanowiących przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku , Departament Geodezji , Ul. Słonimska 2/2,
15-950 Białystok, pokój 115; faks 085/869 6317, e-mail: zorzelowska@um.bialystok.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku ul. Słonimska 1 pokój nr 501.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- BZP.272.39.2025.AR Zakup trzech nowych samochodów hybrydowych
- Budowa ulicy Strusiej w Białymstoku
- Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała
- Dostawa sprzętu szkoleniowego SERE
- Naprawa żaluzji zewnętrznych przesuwnych na budynkach BPN-T - budynek Centrum Technologiczne elewacja południowa, wschodnia i zachodnia
- Remont dachu budynku administracyjnego Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białystoku przy ul. Warszawskiej 3 w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy kanalizacji deszczowej w ul. Krakowskiej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Kujawskiej do Al. Słowackiego
- RDW w Białej Podlaskiej: Przeglądy okresowe obiektów mostowych
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47
- Wykonanie dokumentacji budowy drogi gminnej oraz kanalizacji deszczowej-Układ drogowy pomiędzy ul. Popiełuszki a ul. Promienistą w Ostrowie Wlkp.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg wraz z odwodnieniem osiedla w obrębie ulic Piaskowa i Karmelowa w Piotrkowie Trybunalskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.