eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WisłaDOSTAWY MATERIAŁÓW DROGOWYCH WRAZ Z WBUDOWANIEM ORAZ USŁUGI SPRZĘTEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Wisła: DOSTAWY MATERIAŁÓW DROGOWYCH WRAZ Z WBUDOWANIEM ORAZ USŁUGI SPRZĘTEM
Numer ogłoszenia: 165126 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, faks 033 8551160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW DROGOWYCH WRAZ Z WBUDOWANIEM ORAZ USŁUGI SPRZĘTEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia : I.Dostawę materiałów kamiennych: tłucznia drogowego, klińca, przeznaczonych do poprawy stanu szlaków zrywkowych i dróg wywozowych na terenie Nadleśnictwa Wisła łączna ilość 2850 ton. (CPV 45233142-6, 14212200-2 ) II. 1. Usługi koparką jednonaczyniową kołową o poj. łyżki 0,40m3 - 20 rg., teren Nadleśnictwa Wisła. 2. Usługi koparką jednonaczyniową kołową o poj. łyżki 0,80m3 - 100 rg., teren Nadleśnictwa Wisła 3. Usługi spycharką gąsienicową o mocy min 75 KM - 500 rg., teren Nadleśnictwa Wisła. 4. Usługi samochodem samowyładowczym z Hadesem o ładow. min 8 ton - 16godz. (CPV 45520000-8, 45500000-2, 60120000-5) III.Dostawę wraz z wbudowaniem płyt drogowych żelbetonowych pełnych staroużytecznych o długości 3,00m, szerokości 1m - 1,5m i grubości 12-15 cm - łączna ilość 285 szt lub 855m2 teren Nadleśnictwa Wisła ( CPV 28813000-4, 45233142-6) IV.Wbudowanie płyt drogowych żelbetonowych pełnych staroużytecznych używanych własności Zamawiającego, o długości 3,00m, szerokości 1m - 1,5m i grubości 12-15 cm - łączna ilość 50 szt. lub 150m2 teren Nadleśnictwa Wisła V. Dostawę wraz z wbudowaniem płyt jumbo ażurowych o długości 1,00m, szerokości 0,75 i grubości 12-15 cm - łączna ilość 20 szt . teren Nadleśnictwa Wisła ( CPV 28813000-4, 45233142-6) VI. Dostawę i ułożenie rur Vipro zbrojonych (z atestem) o średnicy: a) 30 - 40cm - dł. 15 mb b) 50 - 60cm - dł. 78 mb wraz z przygotowaniem podłoża i zabudową na ciekach wodnych przepustów znajdujących się na szlakach zrywkowych i dróg wywozowych (CPV 28814240-5, 45233142-6) VII. Ułożenie rur Vipro używanych własności Zamawiającego, o średnicy 80 cm dł. 12 mb ( długość jednostkowa 1 mb) wraz z przygotowaniem podłoża i zabudową na ciekach wodnych przepustów znajdujących się na szlakach zrywkowych i dróg wywozowych (CPV 28814240-5, 45233142-6) VIII. Dostawę piasku płukanego w ilości 170 ton na szkółkę w Jaworzynce ( CPV 14211000-3).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 14.21.22.00 - Kruszywo 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 60.12.00.00 - Usługi taxi 28.81.30.00 - 28.81.30.00 18.42.11.00 - 18.42.11.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 13 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo oświadczenie osoby fizycznej o prowadzeniu działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Dostawca wykonał należycie dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o łącznej wartość nie mniejszej niż 270.00,00 tys. PLN. Należy załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające rodzaj wykonywanych robót, ich wartości oraz, że roboty zostały wykonane należycie. (zał. nr 4 SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzone oświadczeniem Dostawcy, który musi mieć w dyspozycji sprzęt (należy załączyć do oferty umowy w przypadku najmu, dzierżawy, leasingu lub umowy przedwstępne) tj. przynajmniej trzy samochody samowyładowcze o ładowności minimum 10 ton każdy, jeden samochód samowyładowczy z Hadesem o ładowności mini 8 ton. oraz koparkę jednonaczyniową kołową o poj. łyżki 0,40m3 i poj. łyżki 0,80m3 , spychacz gąsienicowy o mocy min. 75 KM . (zał. nr 2 SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że przed podpisaniem umowy Dostawca dostarczy kopie uprawnień drogowych, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 3 SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dostawca musi wykazać, że dysponuje na rachunku bankowym kwotą co najmniej 100.000,00 zł lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty, nie wymienione w pkt. I - III 1.Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ). 2.Wykaz potencjału technicznego (zał. nr 2 SIWZ - do pobrania ze strony zamawiającego). 3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę 4.Zaparafowany przez Dostawcę projekt umowy (zał. nr 5 SIWZ). 5.Dowód uiszczenia wadium Uwaga: I.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt. I -III, muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty, które w swojej treści nie mają określonego terminu ważności uważa się za ważne, jeżeli zostały wystawione (wydane) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Termin nie dotyczy referencji. II.Co do rozdz. V pkt. I ppkt. 2 i 4 Dostawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Dostawca w takiej sytuacji zobowiązany jest dodatkowo dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające ten fakt (np. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania dostawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia). III.Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Dostawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być złożone w osobnej teczce oznaczonej klauzulą Dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami). IV.Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii opatrzonych klauzulą (za zgodność z oryginałem) i poświadczone podpisem przez Dostawcę lub osoby upoważnione. V.W przypadku, gdy dostawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną, fizyczną, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. W przypadku złożenia kopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. VI.Oferta jak i wszystkie jej załączniki (w tym kserokopie dokumentów) muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy, których prawo wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej bądź udzielonego pełnomocnictwa. W przypadku spółek cywilnych w/w dokumenty muszą podpisać wszyscy wspólnicy chyba, że załączona do oferty umowa spółki cywilnej wyraźnie powierza prawo reprezentowania tylko niektórym z nich. W razie wątpliwości przyjmuje się, że uczestnictwo w przetargu i podpisanie wszystkich dokumentów jest czynnością przekraczającą zakres zwykłych czynności spółki.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6, 43-460 Wisła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Państwowe Gospodarstwo Leśne lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6, 43-460 Wisła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.