Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Warszawa: BUDOWĘ I MODERNIZACJĘ WIAT NA ISTNIEJĄCYCH PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH W DZIELNICY WESOŁA M. St. WARSZAWY- CZĘŚĆ II
Numer ogłoszenia: 165105 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, fax 022 773-60-99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWĘ I MODERNIZACJĘ WIAT NA ISTNIEJĄCYCH PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH W DZIELNICY WESOŁA M. St. WARSZAWY- CZĘŚĆ II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na budowę i modernizację wiat na istniejących przystankach autobusowychw dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy - etap II Przedmiotem zamówienia jest; 1. Zaprojektowanie nawierzchni utwardzonej pod wiaty przystankowe z szarej kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z pospółki gr.15 cm z obrzeżami trawnikowymi 8x30 cm z trzech stron i nawiązaniem do istniejącej nawierzchni chodnika. Wymiary wiat, materiał oraz ich konstrukcja określone zostały w załączniku nr 1 do OPZ. 2. Miejsce projektowanych wiat uzgodnić z zarządcą drogi i ZUDP. Wymiary nawierzchni pod wiaty 5,65m x 3,00 m = 16,95 m2 . . 3. Nowe wiaty zgodnie z typem uprzednio montowanym na terenie dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy produkowanym przez przykładowego producenta, zatwierdzonym przez Naczelnego Architekta Miasta. Dokumentacja wiat załączona do OPZ. Opis wiaty w obrysie fundamentów o wymiarach 4079 mm x 1393 mm; Wiata wykonana z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo i lakierowanych w kolorze czerwonym RAL 3000. Wypełnienie ścian ze szkła hartowanego gr. 8 mm o wymiarze 1920 mm x 1245 mm. Wypełnienie dachu poliwęglan komorowy przyciemniany gr. 6 mm. Słupki wiaty wykonane z profili stalowych 50 x 50 x 2 mm. Wieniec dachu oraz belka dolna z profili stalowych 80 x 50 x 2 mm. Dach wiaty wyposażony w rynny ze spustem. Siedzisko z oparciem na całej długości wiaty - listwy drewniane lakierowane. Posadowienie wiaty - fundamenty prefabrykowane betonowe. Wiata montowana na lokalizacji z segmentów. Wykonać powykonawczą geodezyjną inwentaryzację robót w 3 egz. Na ww. zakres robót należy podać łączną cenę ofertową projektowania i uzgodnienia lokalizacji pojedynczej wiaty, cenę jednostkową zakupu i montażu pojedynczej wiaty z ewentualnymi kosztami rozwiązania kolizji (np. z podziemnym kablem energetycznym, przestawieniem słupka autobusowego lub barierą energochłonną) oraz cenę wykonania nawierzchni pod jedną wiatę. Oddzielnie należy podać łączną cenę pierwszych 6 wiat z podanych niżej lokalizacji. Termin realizacji robót II etapu - 21.12.2007 roku. Inwestor proponuje do realizacji lokalizacje nowych wiat przystankowych, z których wykonawca zrealizuje tylko możliwe do uzgodnienia projekty w podanej kolejności do kwoty ok. 80 000,- zł brutto. Proponowane lokalizacje nowych wiat: 1. Objazdowa 01 przy ul. Trakt Brzeski 2. Jagiellońska 01 przy ul. Wspólnej 3. Czarnieckiego 02 przy ul. Armii Krajowej 4. Chodkiewicza 01 przy ul. Armii Krajowej 5. Nizinna 01 przy ul. Trakt Brzeski 6. Nizinna 02 przy ul. Trakt Brzeski 7. Wesoła 03 przy ul. 1 Praskiego Pułku 8. Wesoła 04 przy ul. 1 Praskiego Pułku 9. Żółkiewskiego przy ul. Armii Krajowej 10. Fabryczna 02 przy ul.Trakt Brzeski
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 28.11.23.21 - Wiaty autobusowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (dotyczących budowy lub przebudowy co najmniej dwóch wiat przystankowych raz roboty drogowe z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2 (wykazane roboty nie muszą obejmować całego zakresu przedmiotu zamówienia - mogą być to odrębne roboty, które łącznie obejmą zakres przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie b) wykażą że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę osobami, które przy realizacji zamówienia pełnić będą funkcję kierownika robót z uprawnieniami w branży drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia zawodowe i poświadczenia o przynależności wskazanych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wybrany w postępowaniu Wykonawca, przedłoży przed podpisaniem umowy polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą od cena oferty i obejmujący co najmniej okres przewidziany na realizację zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 oraz formularz cenowy - załącznik nr 1A - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 3) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych dotyczących budowy lub przebudowy co najmniej dwóch wiat przystankowych oraz robót drogowych z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 100m2 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierownika robót z uprawnieniami w branży drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia zawodowe i poświadczenie o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 2 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 5) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu, 6) wykaz podwykonawców - zał. nr 6 (w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom - należy wskazać podwykonawcę/-wców i określić zakres jak i wartość zleconych prac) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 7) kosztorysy ofertowe - sporządzone na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót i projektem. Uwaga: Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, określając dla każdej pozycji przedmiaru cenę jednostkową - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa,Dzielnica Wesoła ul. 1. Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła Wydział Zamówień Publicznych (pok. 212).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców (parter) ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/19/2025 Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy
- Usługa przebudowy sprzętowej i programowej platformy wirtualizacyjnej z wdrożeniem nowych produktów, analizą, migracją maszyn wirtualnych i rekonfiguracją urządzeń sieciowych w centrali Zamawiającego
- Obsługa w zakresie programów dotacyjnych realizowanych w Narodowym Centrum Kultury_2
- Badanie wizerunku Centrum Nauki Kopernik
- Dostawa mebli biurowych do Składnic RARS
- "Przygotowanie i wsparcie realizacji zawodów OSINT CTF"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż sprzętu do modernizacji oświetlenia oraz nagłośnienia sali widowiskowej O.T. Rondo, przebudowa mostu technicznego, kabiny realizatorskiej oraz instalacji elektrycznej i sygnałowej.
- "Budowa budynku magazynowo - garażowego JRG Nowa Dęba"
- Budowa budynku szkolnego z częścią warsztatową i zbiornikiem na wody deszczowe dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027
- Modernizacja dachu Pawilonu Zwierząt Nocnych - Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: "Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej", dla ZZM
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Krasnej
więcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.