Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Gościeradów: Przebudowa drogi pożarowej nr 6 w Leśnictwie Marynopole o długości 1,950 km
Numer ogłoszenia: 165096 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gościeradów , ul. Folwark 1e, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381174, faks 015 8381102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/goscieradow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi pożarowej nr 6 w Leśnictwie Marynopole o długości 1,950 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -/Usuniecie zalegającego humusu w bezpośrednim sąsiedztwie drogi -/Mechaniczne profilowanie, korytowanie i zagęszczenie podłoża (istniejącej konstrukcji drogi) -/ Ścięcie zawyżonych poboczy -/ Ułożeniu warstwy podbudowy z kruszywa 0-63 gr. 25 cm -/ Ułożeniu nawierzchni z kruszywa 0-31,5 gr. 10cm -/ Uzupełniniu poboczy materiałem miejscowym z odbudowy rowów, -/ Zabezpieczeniu skarp przed rozmywaniem poprzez umocnienie płytami chodnikowymi -/ Odmuleniu i odtworzeniu rowów na całym odcinku -/ Profil podłużny wg, istniejącego ukształtowania drogi. -/Przekrój poprzeczny drogi daszkowy ze spadkiem 3% na zewnątrz drogi, pobocza ze spadkiem 6%, szerokość docelowa drogi 3,5m, szerokość poboczy 0,75m..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% kwoty zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 500,00 zł (sł. sześć tysięcy pięćset złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: -/ pieniądzu; -/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -/ gwarancjach bankowych; -/ gwarancjach ubezpieczeniowych; -/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz. 620) 3. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony w banku BGŻ O/Stalowa Wola 78 2030 0045 1110 0000 0058 7200. W tytule przelewu należy wpisać: [wadium- Przebudowa drogi pożarowej nr 6 w Leśnictwie Marynopole o długości 1,950 km]. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 10 (kasa) w siedzibie zamawiającego lub załączyć do oferty w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego [w terminie związania ofertą], zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej. 7. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. Ponadto zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert [zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp]. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, o którym mowa w ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, nie przedstawi tych dokumentów w wymaganym przez zamawiającego terminie i z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2 sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót o wartości nie mniej niż 300.000 zł (brutto) każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa, przebudowa, remont) odpowiednio potwierdzonych, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie przynajmniej niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami : -/ równiarka - co najmniej szt. 1, -/ koparko spycharka - co najmniej szt. 1, -/ walec drogowy (wibracyjny) min. 13 t. - co najmniej szt. 1, -/ samochody samowyładowcze do transportu kruszywa o ładowności do 20 ton - co najmniej szt. 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do nadzoru robót budowlanych (branża drogowa). Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r nr 243 poz.1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dowody dotyczące wykonania najważniejszych robót budowlanych określające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz potwierdzające, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami tymi będą poświadczenia zamawiających na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia - inne dokumenty.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kosztorys ofertowy 2.W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza, 3.Potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: -/niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, -/wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, -/przerwania lub zawieszenia robót z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, -/działania nieprzewidzianych sił natury, -/opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy lub frontu prac, -/wstrzymanie robót przez Zamawiającego, -/konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, -/przerw w realizacji robót spowodowanych odkryciem niewypałów, niewybuchów, -/braku zgody na wykonywanie prac w rezerwatach i strefach ochronnych ptaków, -/przerw w realizacji zamówienia spowodowanych odkryciami archeologicznymi. -/wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w terminie umownym, -/zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, -/decyzji organów administracji publicznej i samorządowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-275 Gościeradów
ul.Folwark 1E
pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 10:00, miejsce: 23-275 Gościeradów ul.Folwark 1E pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Przebudowa drogi gminnej nr 107794L na odcinku od km 0+000 do km 0+567 w miejscowości Trzcianki
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





