eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Remont dróg obejmujący 6 zadań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Jasło: Remont dróg obejmujący 6 zadań
Numer ogłoszenia: 165095 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4435140, fax 0-13 4462868.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/pzd

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg obejmujący 6 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg obejmujący wykonanie, frezowanie, likwidacje przełomu, oczyszczenie i skropienie nawierzchni, warstwy profilowej i ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej, ścinanie i uzupełnienie poboczy, oczyszczenie rowów i przepustów,żwirowanie zjazdów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) - wykażą że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 1 zadanie porównywalne co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownik robót (1 osoba) , który posiada uprawnienia do kierowania robotami drogowymi oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. Nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia zał. Nr 2 do SIWZ 2) Oświadczenie o podwykonawcach zał. Nr 3 do SIWZ 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. ( np. protokół odbioru, referencje itp. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz osób, które będą które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia 6) Dokumenty stwierdzające że kierownik budowy posiada uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz że należy do Izby Inżynierów Budownictwa (ważne przez cały okres realizacji zamówienia) Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8) Kosztorysy ofertowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/pzd

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Modrzejewskiego 12 pokój nr 204 II piętro (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi Nr 1851 R Jasło - Sobniów - Łaski - Glinik Nowy w km 2+600 - 2+635.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje wykonanie następujących robót: oczyszczenie i skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min - asfalt. , ścinanie i uzupełnianie poboczy, żwirowanie zjazdów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi Nr 1894 R Świerchowa - Osiek - Samoklęski w km 0+670 - 0+820.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmujący wykonanie następujących robót: czyszczenie i skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min-asfalt. ścinanie i uzupełnianie poboczy, żwirowanie zjazdów, oczyszczenie rowów i przepustów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi Nr 1840 R Bieździadka - Gorajowice w km 5+050 - 5+100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmujący wykonanie następujących robót: oczyszczenie, skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min-asfalt. ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi Nr 1829 R Jareniówka - Jabłonica w km 0+500 - 0+680.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmujący wykonanie następujących robót: likwidacja przełomu, oczyszczenie i skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min-asfalt. , ścinanie poboczy, uzupełnianie poboczy i zjazdów, oczyszczenie rowów i przepustów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi Nr 1848 R Droga przez wieś Zimna Woda w km 1+850 - 2+050.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmujący wykonanie następujących robót: oczyszczenie i skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min-asfalt., ścinanie i uzupełnianie poboczy, żwirowanie zjazdów., oczyszczenie rowów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi Nr 1868 R Trzcinica - Osobnica - Cieklin - Dobrynia w km 1+200 - 1+261.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmujący wykonanie następujących robót: frezowanie nawierzchni, wbudowanie destruktu w pobocza, oczyszczenie i skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min-asfalt., ścinanie poboczy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.