eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PułtuskBudowa infrastruktury przeciwpożarowej obiektu Sokolak - etap I i pogłębienie sześciu obszarów wodno-błotnych w Nadleśnictwie Pułtusk RDLP Warszawa



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Pułtusk: Budowa infrastruktury przeciwpożarowej obiektu Sokolak - etap I i pogłębienie sześciu obszarów wodno-błotnych w Nadleśnictwie Pułtusk RDLP Warszawa
Numer ogłoszenia: 165043 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pułtusk, ul. Bartodziejska 50, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6921465, 6921264, 6925490, fax 023 6921465, 6921264, 6925490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pultusk.warszawa.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury przeciwpożarowej obiektu Sokolak - etap I i pogłębienie sześciu obszarów wodno-błotnych w Nadleśnictwie Pułtusk RDLP Warszawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury przeciwpożarowej przy odtwarzanym w ramach renaturyzacji obiekcie Sokolak - etap I i pogłębienie sześciu obszarów wodno-błotnych w Nadleśnictwie Pułtusk RDLP Warszawa. Prace geodezyjno-pomiarowe, wykonanie robót ziemnych w gruncie kategorii II i III, modernizacja dróg żwirowych, wykonanie placu manewrowego, odmulenie i pogłębienie sześciu obszarów wodno-błotnych. Wykonanie zgodnie z projektem i specyfikacją

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 750.00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 8.08.2008r.do godz. 8:00. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. o/Ciechanów 38 2030 0045 1110 0000 0065 5820 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Wymagane jest udokumentowanie, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. budowa dróg lub budowli wodnych w ramach małej retencji, z której każda miała wartość minimum 100 000 zł brutto. 2) Wykonawca dysponuje co najmniej po jednym egzemplarzu następującego sprzętu: - spycharka gąsienicowa (o mocy min. 100 KM) - ubijak spalinowy min. 200kg - walec statyczny samojezdny, - żuraw samochodowy - koparka 3) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji kierowniczych w specjalności budownictwa drogowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń - Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej po jednym egzemplarzu następującego sprzętu: -spycharka gąsienicowa (o mocy min.100 KM) -ubijak spalinowy min. 200kg -walec statyczny samojezdny, -żuraw samochodowy -koparka 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane w załączniku osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Oświadczenie z artykułu 22 i 24 Ustawy prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pultusk.warszawa.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pułtusk, ul. Bartodziejska 50, 06-100 Pułtusk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Pułtusk, ul. Bartodziejska 50, 06-100 Pułtusk, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.