Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-18
Szamotuły: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI (HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH)
Numer ogłoszenia: 16495 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI (HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI (HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH) według ilości i asortymentu z załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części (pakiet od nr 1 do nr 4). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pełne pakiety. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych do wskazanych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu równoważnego, jego producenta oraz pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako standardy jakościowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku - wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Wypełniony formularz - załącznik nr 3. b. Formularz ofertowy wg wzoru stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. c. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty winien być dołączony dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany do umowy w następujących przypadkach: - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i terminie przewidzianym w ofercie - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy - zmianę rachunku bankowego i innych danych stron. - zmianę stawki podatku VAT - zmiana ceny poszczególnych artykułów następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego powodującego zmianę stawki podatku VAT 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenie lub rezygnacji z części zamawianego asortymentu bez prawa żądania ze strony Wykonawcy odszkodowania za niezrealizowaną część zamówienia, nie więcej niż 50%. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia umowy w przypadku nie wykorzystania środków finansowych w okresie trwania umowy, ale nie dłużej niż do 48 miesięcy. 5. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają zgodnej woli obu stron oraz wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach ujętych w niniejszej umowie. 6. Obie strony umowy bez podania przyczyny i ponoszenia konsekwencji finansowych, mogą rozwiązać umowę za wypowiedzeniem na piśmie w ciągu 3-miesięcy, a za porozumieniem stron w ciągu 1 miesiąca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU SZMOTULSKIEGO
- Dostawa na 2026 r. produktów spożywczych do Internatu I LO w Szamotułach w podziale na pakiety - liczba pakietów 9
- dostawa Paliwa Gazowego z rynku SPOT w formie transz kwartalnych lub wg RDN dla punktów poboru należących do "Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Spółka z o. o. ...
- "Szkolenie warsztatowe wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Szkolenie warsztatowe wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Przebudowa dróg gminnych z płyt betonowych w układzie pasowym na terenie miasta i gminy Szamotuły (Koźle dz. Nr 365; Śmiłowo, ul. Parkowa; Baborówko, ul. Polna; Mutowo, ul. Chabrowa i Fiołkowa)"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawy środków czystości i higieny
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Dostawy worków na odpady komunalne i niebezpieczne.
- Sukcesywne dostawy chemii dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. środków czystości - zamówienie nr 3
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





