eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław9/REMG/DCZP/2013/P REMONT BUDYNKU G I N DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Wrocław: 9/REMG/DCZP/2013/P REMONT BUDYNKU G I N DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O
Numer ogłoszenia: 164948 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 9/REMG/DCZP/2013/P REMONT BUDYNKU G I N DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynków N i G stanowiących własność Zamawiającego, posadowionych/zlokalizowanych na nieruchomości Zamawiającego położonej we Wrocławiu pomiędzy ulicami: Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego, Władysława Reymonta, Józefa Ignacego Kraszewskiego i Emila Zegadłowicza. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa pkt II.1. 3. Wykonawca dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika budowy/remontu. Zamawiający dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika nadzoru budowy/remontu. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w przepisie art. 10 Prawa budowlanego i przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zmianami). 5.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ wynikają z treści decyzji Konserwatora Zabytków - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się na czynnych budynkach tj. w trakcie hospitalizacji pacjentów Zamawiającego. 7. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy z zakresu zagrożeń mogących wystąpić ze strony hospitalizowanych pacjentów w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1: Dostawa i wymiana okien i parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych w budynku N 1.Zakres prac zadania nr 1: 1)demontaż starych okien i parapetów wewnętrznych, 2)dostawa i transport nowych okien i prapetów wewnętrznych na teren DCZP sp. z o.o., 3)montaż nowych okien drewnianych /PCV/, jednoramowych, dwuskrzydłowych, rozwierno uchylnych, z jednym lufcikiem, w kolorze złotego dębu, 4)montaż parapetów drewnianych wewnętrznych, o grubości min. 2,5 cm, w kolorze złotego dębu, 5)obróbka okna : a)wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych, b)przygotowanie powierzchni wewnętrznych pod malowanie farbami lateksowymi, c)pomalowanie powierzchni wewnętrznych farbami lateksowymi, d)wykonanie tynków zwykłych zewnętrznych, 6)wywiezienie gruzu z powstałego podczas demontażu okien, 7)uzupełnienie parapetów zewnętrznych płytką klinkierową ( ok. 2 m). 2.Szczegółowy opis zadania nr 1 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.1 do SIWZ. Zadanie nr 2: Remont dachu papowego budynku N. 1.Informacje o budynku N: 1)budynek jednopiętrowy/ dwukondygnacyjny; 2)dach płaski, o wymiarach 1800 x 1066 cm; 3)aktualne pokrycie dachu - papowe na podłożu betonowym. 2.Zakres prac zadania nr 2: 1)usunięcie starego pokrycia dachu papowego, 2)wykonanie nowych pokryć z papy termozgrzewalnej, 3)naprawa podłoża dachowego, 4)naprawa i wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 5)zakup materiałów niezbędnych do wykonania zadania i ich dostarczenie na miejsce realizacji, 6)usunięcie/wywiezienia z terenu DCZP sp. z o.o. starego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich. 3.Szczegółowy opis zadania nr 2 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.2 do SIWZ. Zadanie nr 3: Prace remontowe na oddziale VI w budynku G. 1.Zakres prac zadania nr 3: 1)pomalowanie ścian - farbą lateksowa wysoko zmywalną- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 2)pomalowanie sufitów - farbą lateksową, 3)pomalowanie lamperii - farbą olejną / mat - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 4)położenie tynku strukturalnego KORNIK - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 5)pomalowanie drzwi - farbą olejną, białą z połyskiem; 6)pomalowanie futryn drzwi i futryn prześwietleń - farbą olejną z połyskiem. 7)skucie starych kafelek na ścianie i położenie nowych kafelek wraz z niezbędnymi listwami wykończeniowymi - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 8)skucie starych kafelek podłogowych i położenie nowych kafelek na podłodze - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 2.Szczegółowy opis zadania nr 3 zawiera formularz cenowy - załącznik Nr 2.3 do SIWZ. Zadanie nr 4 Renowacja trzech drzwi wejściowych w budynku G wraz z nadświetlami i kratami, w tym : 2 drzwi wejściowych do bocznych klatek schodowych wschodniej i zachodniej C i D oraz drzwi wejściowych głównych. 1.Opis drzwi: 1)wymiary: a.drzwi w wejściu głównym: wymiary: 5,00 m x 2,00 m, w tym wysokość skrzydeł 3,20 m, b.drzwi wejściowe do bocznej, wschodniej klatki schodowej C: wymiary: 3,00 m x 1,80 m, w tym wysokość skrzydeł 2,30 m, c.drzwi wejściowe do bocznej, zachodniej klatki schodowej D: wymiary: 3,00 m x 1,80 m, w tym wysokość skrzydeł 2,30 m, 2)wszystkie drzwi pochodzą z 2 połowy XIX wieku; posiadają podobną budowę techniczną i formę, są z drewna sosnowego, w konstrukcji ramowo płycinowej. Krawędzie płycin, ślemion i innych podziałów dekoracyjnie frezowane i podrzeźbiane. Okucia w części oryginalne mosiężne i stalowe. 3)w naświetlach znajduję się kraty. 2.Zakres prac zadania nr 4: 1)analiza powłok barwnych - w celu ustalenia pierwotnej kolorystyki drzwi, 2)oczyszczenie powierzchni Drzwi z powłok lakierniczych - metodą chemiczną tj. przy użyciu zmywaczy powłok lakierniczych, 3)usunięcie przebarwień drewna - bielenie drewna , 4)wzmocnienie zdegradowanych partii drewna przez pędzlowanie i iniekcję roztworem ossolanu K lub paraloidu B-72 w ksylenie; 5)wykonanie impregnacji przeciwgrzybicznej , 6)wykonanie wszystkich napraw: spękań, odspojeń, wykonanie brakujących profili, przy czym do rekonstrukcji ubytków należy użyć wysezonowanego drewna oraz kitu i mączki sporządzonych na bazie trocin i żywic sztucznych; 7)scalenie kolorystyczne wszystkich uzupełnień z lokalnym kolorem drewna bejcami; 8)lakierowanie drewna transparentnym lakierem barwionym w kolorze brązowym lub w innej technologii, zależnie od wyników rozpoznania konserwatorskiego; 9)wymiana szkła na identyczne szkło bezpieczne/wandaloodporne; 10)konserwacja elementów metalowych - tj. zawiasów, zamków, klamek, krat; 11)wykonanie dokumentacji konserwatorskiej, (zdjęć przed, po, opis środków użytych itp.). 3.Szczegółowy opis zadania nr 4 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.4 do SIWZ. Zadanie nr 5: Dostawa drzwi wejściowych , bocznych, dwuskrzydłowych, w budynku G (część zachodnia budynku) , identycznych jak istniejące i wymiana dotychczas istniejących na nowo dostarczone 1.Zakres prac zadania nr 5: 1)odwzorowanie istniejących drzwi o wymiarach 1560 x 2650 cm, wraz z ościeżnicą, przy czym profilowanie oraz wygląd drzwi należy odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym; 2)wykonanie drzwi wraz z ościeżnicą z drewna dębowego, dopuszczalne jest drewno sosnowe; 3)zdemontowanie istniejących oryginalnych okuć /zawiasy zlokalizowane od wewnątrz/ ich oczyszczenie, pomalowanie na kolor kutego żelaza i ponownie zamontowanie, przy czym nowe, stylizowane okucia należy dopasować do istniejących; 4)pomalowanie drzwi farbą Nelf Lazur Meranti 72 119 eiche rustikal. 2.Wykonanie dla drzwi dotychczas istniejących dokumentacji fotograficznej archiwalnej. 3.Szczegółowy opis zadania nr 5 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.5 do SIWZ. Zadanie nr 6: Modernizacja dwóch klatek schodowych: wschodniej i zachodniej w budynku G wraz z jego pięcioma kondygnacjami. 1.Zakres prac zadania nr 6: 1)modernizacja instalacji elektrycznej / dokumentacja techniczna/ przedmiar robót do wglądu u Zamawiającego/ obejmująca: a)wymianę instalacji elektrycznej na dwóch klatkach schodowych wraz z tablicami rozdzielczymi, b)wymianę istniejących obwodów WLZ /wewnętrzna linia zasilająca/, c)ułożenie istniejących obwodów oświetlenia ewakuacyjnego i instalacji oddymiania pod tynkiem, d)przeprowadzenie wymagalnych przepisami prawa pomiarów, 2)przygotowanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej; 3)wykonanie dodatkowych robót remontowych: a)usunięcie starej farby ze ścian i sufitów, b)malowanie sufitów farbą wysoko zmywalną, lateksową, c)malowanie ścian farbą wysoko zmywalną, lateksową oraz lamperii farbą olejną, d)usunięcie starej instalacji wodnej, e)skucie części tynków /opisane w załączniku nr 2.6/, f)uzupełnienie tynków ścian, g)zabudowanie przewodów instalacyjnych płytami GKB pojedynczo, jednostronnie, h)położenie sufitu z płyt GKB w piwnicy, i)renowacja pochwytu drewnianego, j)wymiana części pochwytu drewnianego, k)renowacja i uzupełnienie cokołów drewnianych, l)renowacja ozdobnych krat zabezpieczających. 2.Szczegółowy opis zadania nr 6 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.6 do SIWZ. Zadanie nr 7: Malowanie holu wejścia głównego w budynku G. 1.Zakres prac zadania nr 7: 1)pomalowanie sufitu i ścian farbą wysoko zmywalną lateksową - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 2)położenie tynk strukturalny wewnętrzny baranek o średnicy 1,5mm - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu. 2.Szczegółowy opis zadania nr 7 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.7 do SWIZ . Zadanie nr 8: Dostawa i wymiana stolarki drewnianej okiennej /okien, parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych / w budynku G. 1.Opis wykonania zadania nr 8: Nowo wbudowana stolarka okienna we wszystkich otworach okiennych przeznaczonych do wymiany musi odpowiadać następującym wymogom: 1)musi być drewniana, w tym parapety wewnętrzne / wkuwane, min. grubość 2,5 cm/; 2)odzwierciedlać stolarkę istniejącą; 3)musi być tej samej wielkości co w oknach istniejących z podziałem i szprosami, przy czym proponuje się zastosowanie szprosów-podziałów zamontowanych, naklejanych na szybach; 4)wymiana stolarki nie może zakłócić kompozycji fasady i musi zachować rys historyczny elewacji budynku G; 5)profile i szerokość ślemion, słupków i szprosów nowej stolarki, w częściach widocznych od zewnątrz muszą powtarzać profile i szerokość w starej stolarce; 6)dopuszcza się możliwość zastosowania szprosów pionowych i poziomych / ruchomych/ nakładanych od zewnątrz i od wewnątrz na tafle szkła; 7)powinna powtórzyć sposób otwierania dotychczasowych - starych skrzydeł okiennych; 8)należy przewidzieć otwierane / uchylne/ naświetla; 9)należy zastosować szybę tzw. bezpieczną ; 10)w klamkach okien, poza oknami w piwnicy, należy przewidzieć zamki. 2.Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z dokumentacja techniczną i decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków - dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3.Zakres prac zadania nr 8: 1)wykonanie zadaszenia przed wejściem do budynku G; 2)oznaczenie miejsca wykonania robót; 3)demontaż pojedynczych skrzydeł okiennych; 4)wykucie istniejącej ram okiennej z istniejącego oścież; 5)osadzenie nowych okien; 6)opiankowanie przestrzeni pomiędzy oknami a ościeżnicą; 7)założenie haków kotwiących; 8)uzupełnienie tynków zewnętrznym i wewnętrznym na ościeżach; 9)malowanie ościeży wewnętrznych kolorem zbliżonym do koloru pomieszczenia, w którym wymieniono okno; 10)zamontowanie parapetów wewnętrznych; 11)uzupełnienie parapetów zewnętrznych płytką klinkierową /o łącznej długości parapetu 2 m/; 12)usuniecie wykutych ram, starych okien i innych elementów z terenu Spółki. 4.Szczegółowy opis zadania nr 8 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.8 do SIWZ. II.3. Szczegółowy zakres obowiązków stron i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały ujęte w projektach umów stanowiących załączniki nr 4.1 - 4.8 do SIWZ. II.4.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją techniczną dla poszczególnych zadań, która udostępniona zostanie w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych, budynek A, II piętro - w uzgodnionym terminie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.45.31.00-8, 45.45.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.26.19.10-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1 w wysokości: 1 550,00 zł dla zadania nr 2 w wysokości: 1 100,00 zł dla zadania nr 3 w wysokości: 1 500,00 zł dla zadania nr 4 w wysokości: 1 200,00 zł dla zadania nr 5 w wysokości: 280,00 zł dla zadania nr 6 w wysokości: 2 000,00 zł dla zadania nr 7 w wysokości: 130,00 zł dla zadania nr 8 w wysokości: 38 400,00 zł co stanowi 3% (słownie: trzy procent) kwoty netto przeznaczonej przez Zamawiającego na realizacje zadania objętego zamówieniem. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji: 1)z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta; 2)gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta; 3)z treści dokumentu gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp 6.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. 8:30 - 14:00, najpóźniej do terminu składania ofert. 7.Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Brak dowodu wniesienia wadium stanowić będzie podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 8.Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w przepisach ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    referencje lub protokoły odbioru;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    referencje lub protokół odbioru;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dczp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 pn.Termomodernizacja budynków Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wymiana okien i parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych w budynku N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres prac zadania nr 1: 1)demontaż starych okien i parapetów wewnętrznych; 2)dostawa i transport nowych okien i prapetów wewnętrznych na teren DCZP sp. z o.o.; 3)montaż nowych okien drewnianych ( PCV), jednoramowych, dwuskrzydłowych, rozwierno uchylnych, z jednym lufcikiem, w kolorze złotego dębu; 4)montaż parapetów drewnianych wewnętrznych, o grubości min. 2,5 cm, w kolorze złotego dębu; 5)obróbka okna : a)wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych, b)przygotowanie powierzchni wewnętrznych pod malowanie farbami lateksowymi, c)pomalowanie powierzchni wewnętrznych farbami lateksowymi, d)wykonanie tynków zwykłych zewnętrznych, 6)wywiezienie gruzu z powstałego podczas demontażu okien; 7)uzupełnienie parapetów zewnętrznych płytką klinkierową ( ok. 2 m). 2.Szczegółowy opis zadania nr 1 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.45.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachu papowego budynku N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Informacje o budynku N: 1) budynek jednopiętrowy/ dwukondygnacyjny; 2) dach płaski, o wymiarach 1800 x 1066 cm; 3) aktualne pokrycie dachu - papowe na podłożu betonowym. 2.Zakres prac zadania nr 2: 1)usunięcie starego pokrycia dachu papowego; 2)wykonanie nowych pokryć z papy termozgrzewalnej; 3)naprawa podłoża dachowego; 4)naprawa i wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; 5)zakup materiałów niezbędnych do wykonania zadania i ich dostarczenie na miejsce realizacji; 6)usunięcie/wywiezienia z terenu DCZP sp. z o.o. starego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich. 3.Szczegółowy opis zadania nr 2 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace remontowe na oddziale VI w budynku G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)pomalowanie ścian - farbą lateksowa wysoko zmywalną- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 2)pomalowanie sufitów - farbą lateksową; 3)pomalowanie lamperii - farbą olejną / mat - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 4)położenie tynku strukturalnego KORNIK - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 5)pomalowanie drzwi - farbą olejną, białą z połyskiem; 6)pomalowanie futryn drzwi i futryn prześwietleń - farbą olejną z połyskiem;. 7)skucie starych kafelek na ścianie i położenie nowych kafelek wraz z niezbędnymi listwami wykończeniowymi - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 8)skucie starych kafelek podłogowych i położenie nowych kafelek na podłodze - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Renowacja trzech drzwi wejściowych w budynku G wraz z nadświetlami i kratami, w tym : 2 drzwi wejściowych do bocznych klatek schodowych wschodniej i zachodniej C i D oraz drzwi wejściowych głównych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)analiza powłok barwnych - w celu ustalenia pierwotnej kolorystyki drzwi; 2)oczyszczenie powierzchni Drzwi z powłok lakierniczych - metodą chemiczną tj. przy użyciu zmywaczy powłok lakierniczych; 3)usunięcie przebarwień drewna 4)wzmocnienie zdegradowanych partii drewna przez pędzlowanie i iniekcję roztworem ossolanu K lub paraloidu B-72 w ksylenie; 5)wykonanie impregnacji przeciwgrzybicznej 6)wykonanie wszystkich napraw: spękań, odspojeń, wykonanie brakujących profili, przy czym do rekonstrukcji ubytków należy użyć wysezonowanego drewna oraz kitu i mączki sporządzonych na bazie trocin i żywic sztucznych; 7)scalenie kolorystyczne wszystkich uzupełnień z lokalnym kolorem drewna bejcami; 8)lakierowanie drewna transparentnym lakierem barwionym w kolorze brązowym lub w innej technologii, zależnie od wyników rozpoznania konserwatorskiego; 9)wymiana szkła na identyczne szkło bezpieczne/wandaloodporne; 10)konserwacja elementów metalowych - tj. zawiasów, zamków, klamek, krat; 11)wykonanie dokumentacji konserwatorskiej, (zdjęć przed, po, opis środków użytych itp.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8, 45.45.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drzwi wejściowych , bocznych, dwuskrzydłowych, w budynku G /część zachodnia budynku/ , identycznych jak istniejące i wymiana dotychczas istniejących na nowo dostarczone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)odwzorowanie istniejących drzwi o wymiarach 1560 x 2650 cm, wraz z ościeżnicą, przy czym profilowanie oraz wygląd drzwi należy odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym; 2)wykonanie drzwi wraz z ościeżnicą z drewna dębowego, dopuszczalne jest drewno sosnowe; 3)zdemontowanie istniejących oryginalnych okuć ( zawiasy zlokalizowane od wewnątrz) ich oczyszczenie, pomalowanie na kolor kutego żelaza i ponownie zamontowanie, przy czym nowe, stylizowane okucia należy dopasować do istniejących; 4)pomalowanie drzwi farbą zgodnie z wymogami MKZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Modernizacja dwóch klatek schodowych: wschodniej i zachodniej w budynku G wraz z jego pięcioma kondygnacjami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)modernizacja instalacji elektrycznej ( dokumentacja techniczna/ przedmiar robót do wglądu u Zamawiającego) obejmująca: a)wymianę instalacji elektrycznej na dwóch klatkach schodowych wraz z tablicami rozdzielczymi, b)wymianę istniejących obwodów WLZ ( wewnętrzna linia zasilająca), c)ułożenie istniejących obwodów oświetlenia ewakuacyjnego i instalacji oddymiania pod tynkiem, d)przeprowadzenie wymagalnych przepisami prawa pomiarów, 2)przygotowanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej; 3)wykonanie dodatkowych robót remontowych: a)usunięcie starej farby ze ścian i sufitów, b)malowanie sufitów farbą wysoko zmywalną, lateksową, c)malowanie ścian farbą wysoko zmywalną, lateksową oraz lamperii farbą olejną, d)usunięcie starej instalacji wodnej, e)skucie części tynków (opisane w załączniku nr 2.6), f)uzupełnienie tynków ścian, g)zabudowanie przewodów instalacyjnych płytami GKB pojedynczo, jednostronnie, h)położenie sufitu z płyt GKB w piwnicy, i)renowacja pochwytu drewnianego, j)wymiana części pochwytu drewnianego, k)renowacja i uzupełnienie cokołów drewnianych, l)renowacja ozdobnych krat zabezpieczających..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.31.00-8, 45.45.40.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Malowanie holu wejścia głównego w budynku G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)pomalowanie sufitu i ścian farbą wysoko zmywalną lateksową - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 2)położenie tynk strukturalny wewnętrzny baranek o średnicy 1,5mm - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i wymiana stolarki drewnianej okiennej (okien, parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych ) w budynku G..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nowo wbudowana stolarka okienna we wszystkich otworach okiennych przeznaczonych do wymiany musi odpowiadać następującym wymogom: 1)musi być drewniana, w tym parapety wewnętrzne ( wkuwane, min. grubość 2,5 cm); 2)odzwierciedlać stolarkę istniejącą; 3)musi być tej samej wielkości co w oknach istniejących z podziałem i szprosami, przy czym proponuje się zastosowanie szprosów-podziałów zamontowanych, naklejanych na szybach; 4)wymiana stolarki nie może zakłócić kompozycji fasady i musi zachować rys historyczny elewacji budynku G; 5)profile i szerokość ślemion, słupków i szprosów nowej stolarki, w częściach widocznych od zewnątrz muszą powtarzać profile i szerokość w starej stolarce; 6)dopuszcza się możliwość zastosowania szprosów pionowych i poziomych ( ruchomych) nakładanych od zewnątrz i od wewnątrz na tafle szkła; 7)powinna powtórzyć sposób otwierania dotychczasowych - starych skrzydeł okiennych; 8)należy przewidzieć otwierane ( uchylne) naświetla; 9)należy zastosować szybę tzw. bezpieczną ; 10)w klamkach okien, poza oknami w piwnicy, należy przewidzieć zamki. 2.Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z dokumentacja techniczną i decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków - dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3.Zakres prac zadania nr 8: 1)wykonanie zadaszenia przed wejściem do budynku G; 2)oznaczenie miejsca wykonania robót; 3)demontaż pojedynczych skrzydeł okiennych; 4)wykucie istniejącej ram okiennej z istniejącego oścież; 5)osadzenie nowych okien; 6)opiankowanie przestrzeni pomiędzy oknami a ościeżnicą; 7)założenie haków kotwiących; 8)uzupełnienie tynków zewnętrznym i wewnętrznym na ościeżach; 9)malowanie ościeży wewnętrznych kolorem zbliżonym do koloru pomieszczenia, w którym wymieniono okno; 10)zamontowanie parapetów wewnętrznych; 11)uzupełnienie parapetów zewnętrznych płytką klinkierową (o łącznej długości parapetu 2 m); 12)usuniecie wykutych ram, starych okien i innych elementów z terenu Spółki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.45.31.00-8, 45.45.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.