eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcznajem dziesięciu różnych samochodów ciężarowych dla potrzeb prac prowadzonych przez Zakład Robót Publicznych w Bydgoszczy ZP/U-NO/02/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Bydgoszcz: najem dziesięciu różnych samochodów ciężarowych dla potrzeb prac prowadzonych przez Zakład Robót Publicznych w Bydgoszczy ZP/U-NO/02/09
Numer ogłoszenia: 16493 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, faks 052 3619151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: najem dziesięciu różnych samochodów ciężarowych dla potrzeb prac prowadzonych przez Zakład Robót Publicznych w Bydgoszczy ZP/U-NO/02/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: najem dziesięciu różnych samochodów ciężarowych dla potrzeb prac prowadzonych przez Zakład Robót Publicznych w Bydgoszczy:
Zadanie 1 - jeden samochód o ładowności od 1,2 do 1,5 tony;
Zadanie 2 - jeden samochód o ładowności od 3,5 do 4 tony;
Zadanie 3 - dwa samochody o ładowności od 5 do 8 tony;
Zadanie 4 - trzy samochody o ładowności od 9 do 11 tony;
Zadanie 5 - dwa samochody o ładowności ładowność od 12 do 15 tony;
Zadanie 6 - jeden samochód z dżwigiem HDS;
.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich trzech latach zrealizował lub realizuje usługi rodzajowo odpowiadające zamówieniu na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie;
    3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia.
    4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia.
    6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
    4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP.
    6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
    a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert .
    b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP;
    c) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu rzeczy z potwierdzeniem obszaru prowadzenia przewozów wykraczający poza granice powiatu/gminy zgodnie z art. 11 ust. 3 z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (nie dotyczy Wykonawcy oferującego samochód o masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t)
    d) Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Krajowym Transporcie Drogowym Rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371) (nie dotyczy Wykonawcy oferującego samochód o masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t) ;
    e) aktualne badania na urządzenie HDS - Urzędu Dozoru Technicznego. (dot. Zadania VI)
    2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów;
    b) załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje);
    c) wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z potwierdzeniem ich uprawnień;
    d) wykaz oferowanych samochodów ciężarowych.
    e) potwierdzenie zawartych ubezpieczeń obowiązkowych
    .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Robót Publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz
SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: najem 1 (jednego) samochodu ciężarowego wraz z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spełniającego poniższe parametry:
    - ładowność od 1,2 do 1,5 tony;
    - masa całkowita nie przekraczającej 3,5 tony
    - skrzynia załadunkowa z funkcją wywrotu na trzy strony
    Przeznaczenie: Samochód ciężarowy będzie wykorzystywany do prac o utrudnionym dojeździe np. wjazd na koronę wału przeciwpowodziowego, do przewozu materiałów sypkich i materiałów małogabarytowych, oraz do przewozu sprzętu, narzędzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: najem 1 (jednego) samochodu ciężarowego wraz z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spełniającego poniższe parametry:
    - ładowność od 3,5 do 4 tony;
    - skrzynia załadunkowa z funkcją wywrotu na trzy strony
    Przeznaczenie: Samochód ciężarowy będzie wykorzystywany do prac o utrudnionym dojeździe np. na place, chodniki, do przewozu materiałów sypkich i materiałów małogabarytowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: najem 2 (dwóch) samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spełniających poniższe parametry:
    - ładowność od 5 do 8 ton;
    - funkcja wywrotu na 3 strony
    - możliwość ręcznego, pełnego otwarcia burt (załadunek ręczny, załadunek palet)
    Przeznaczenie: Samochód ciężarowy wykorzystywany będzie do prac transportowych przy budowie chodników, oraz innych prac prowadzonych w warunkach utrudnionych (np. zakaz wjazdu pojazdów o masie całkowitej powyżej 10 ton), jak również do przewozu materiałów sypkich oraz do przewozu materiałów na paletach oraz różnych materiałów wielko i małogabarytowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV: najem 3 (trzech) samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spełniających poniższe parametry:
    - ładowność od 9 do 11 ton;
    - napęd 4 x 4
    - funkcja wywrotu na 3 strony
    - możliwość ręcznego, pełnego otwarcia burt (załadunek ręczny, załadunek palet)
    Przeznaczenie: Samochody ciężarowe będą wykorzystywane, niejednokrotnie w trudnych warunkach terenowych, do przewozu materiałów sypkich oraz do przewozu materiałów na paletach oraz różnych materiałów wielko i małogabarytowych, w szczególności do prac związanych z prowadzonymi procesami inwestycyjnymi na terenie Miasta Bydgoszczy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V. najem 2 (dwóch) samochodów ciężarowych wraz z kierowcą,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spełniających poniższe parametry:
    - ładowność od 12 do 15 ton;
    - napęd 6 x 6
    - funkcja wywrotu na 3 strony;
    Przeznaczenie: Samochody ciężarowe będą wykorzystywane do przewozu materiałów sypkich oraz do przewozu materiałów na paletach oraz różnych materiałów wielkogabarytowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI. najem 1 (jednego) samochodu ciężarowego z dźwigiem HDS wraz z kierowcą,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spełniającego poniższe parametry:
    - napęd na cztery koła,
    - skrzynię samowyładowawczą, na trzy strony,
    - ładowność samochodu do 12 500 kg,
    - maksymalny udźwig na wysięgniku podstawowym nie mnie niż 3 300 kg,
    - maksymalny udźwig na wysięgniku hydraulicznym nie mniej niż 9,4 m - 1600 kg,
    - maksymalny wysięg nie mniej niż 11 m,
    - maksymalna wysokość podnoszenia nie mniej niż 12 m,
    - kąt obrotu - 360°,
    - chwytak do materiałów sypkich.,
    Przeznaczenie: Zastosowanie samochodu ciężarowego z dźwigiem HDS do przewozu materiałów na paletach, kręgów, rur długich, maszyn, kontenerów, materiałów sypkich, różnych wielkogabarytowych (rozładunek, załadunek).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.