Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Skierniewice: Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej nr 4 w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 164901 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4skierniewice.wikom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej nr 4 w Skierniewicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej nr 4 w Skierniewicach, ul. Jasna 30, obejmujące następujące zadania: 1) Remont jadalni-świetlicy, sali lekcyjnej nr 18, sali lekcyjnej nr 1, korytarza dolnego, zejścia do szatni; 2) Remont ogrodzenia betonowego; 3) Utwardzenie terenu przy boisku wielofunkcyjnym Orlik .Zakres robót i sposób ich wykonania szczegółowo opisano w przedmiarach poszczególnych zadań (załączniki nr 7a.7b.7c) oraz w pozostałej dokumentacji załączonej do siwz. W szczególności, zadanie nr: 1)Remont sal lekcyjnych nr 1, 18, jadalni-stołówki szkolnej, zejścia do szatni przewiduje: wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat III z zaprawy cementowo-wapiennej, zeskrobanie i zmycie farby, gruntowanie emulsją np.: firmy Atlas, położenie tynków jednowarstwowych z gipsu szpachlowanego wykonanych ręcznie na ścianach na podłożu z tynku, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie farbą olejną lamperii, rozebranie posadzek z deszczułek, rozebranie podkładu pod podłogą, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, położenie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, ułożenie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, ułożenie posadzek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, wykonanie posadzek z paneli podłogowych, usunięcie i wywiezienie gruzu, demontaż boazerii płytowej, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, wyprawa tynku mozaikowego. 2)Rozbiórka i wykonanie nowego ogrodzenia z prefabrykatów betonowych przewiduje: odkopanie i rozebranie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, zabetonowanie słupków, budowa ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, wywiezienie gruzu, rozplantowanie ziemi 3)Utwardzenie terenu przy boisku wielofunkcyjnym Orlik przewiduje: rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, montaż wpustów deszczowych Zamawiane roboty należy wykonać przy uwzględnieniu utrudnień wynikających ze specyfiki czynnego obiektu szkolnego, w oparciu o załączone do siwz dokumenty i o wymaganą wizję lokalną miejsca wykonywania prac przed złożeniem ofert oraz bieżące wymogi i uwagi Zamawiającego, formułowane w trakcie wykonywania prac. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, pod nadzorem uprawnionego kierownika robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia takiego samego rodzaju
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez zamawiającego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia załączone do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej trzy roboty budowlane o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia, przy czym należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta na formularzu według podanego wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 1.Kosztorysy ofertowe według podanego wzoru - załączniki nr 8a,8b,8c do siwz; Kosztorysy na poszczególne zadania mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie mają wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej. 2.Harmonogram realizacji prac i płatności, w którym będą podane daty zakończenia poszczególnych zadań (części zamawianych robót), ich wartość i wymagane terminy płatności. 3.Pozostałe dokumenty - w zależności od potrzeb np. oryginał lub kopia pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do jej podpisania nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty (np. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru itp). Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kserkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy kopia dokumentu złożonego przez Wykonawcę jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawidłowości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - wymaga się pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Inne wymogi: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu, albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym: - dokumenty wymienione w pkt. 2.1 2.2 potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie; - pozostałe dokumenty składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 4. W przypadku osób wskazanych do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EFTA, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub działalności przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394), nie wymaga się przynależności do samorządu zawodowego wynikającej z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, lecz spełnienia art. 12 tejże ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy jedynie w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy wykonawcy, których nie można było przewidzieć oraz w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, uzupełniających lub dodatkowych (np. wpisanych przez inspektora do dziennika budowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp4skierniewice.wikom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie w Skierniewicach,
ul. Jasna 30,
96-100 Skierniewice,
sekretariat lub księgowość w godz. 8:00-15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 14:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Jasna 30, 96-100 Skierniewice, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach".
- Prace leczniczo-pielęgnacyjne drzew w alei zabytkowej klonowo-jesionowej wzdłuż drogi od Głuchowa do Prus
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych CliniNET/STER, Infomedica, Pharmanet, NetRaad, HR-Portal dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
- "Utworzenie strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łodzkiej w Skierniewicach"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.