eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej nr 4 w Skierniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Skierniewice: Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej nr 4 w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 164901 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4skierniewice.wikom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej nr 4 w Skierniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej nr 4 w Skierniewicach, ul. Jasna 30, obejmujące następujące zadania: 1) Remont jadalni-świetlicy, sali lekcyjnej nr 18, sali lekcyjnej nr 1, korytarza dolnego, zejścia do szatni; 2) Remont ogrodzenia betonowego; 3) Utwardzenie terenu przy boisku wielofunkcyjnym Orlik .Zakres robót i sposób ich wykonania szczegółowo opisano w przedmiarach poszczególnych zadań (załączniki nr 7a.7b.7c) oraz w pozostałej dokumentacji załączonej do siwz. W szczególności, zadanie nr: 1)Remont sal lekcyjnych nr 1, 18, jadalni-stołówki szkolnej, zejścia do szatni przewiduje: wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat III z zaprawy cementowo-wapiennej, zeskrobanie i zmycie farby, gruntowanie emulsją np.: firmy Atlas, położenie tynków jednowarstwowych z gipsu szpachlowanego wykonanych ręcznie na ścianach na podłożu z tynku, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie farbą olejną lamperii, rozebranie posadzek z deszczułek, rozebranie podkładu pod podłogą, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, położenie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, ułożenie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, ułożenie posadzek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, wykonanie posadzek z paneli podłogowych, usunięcie i wywiezienie gruzu, demontaż boazerii płytowej, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, wyprawa tynku mozaikowego. 2)Rozbiórka i wykonanie nowego ogrodzenia z prefabrykatów betonowych przewiduje: odkopanie i rozebranie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, zabetonowanie słupków, budowa ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, wywiezienie gruzu, rozplantowanie ziemi 3)Utwardzenie terenu przy boisku wielofunkcyjnym Orlik przewiduje: rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, montaż wpustów deszczowych Zamawiane roboty należy wykonać przy uwzględnieniu utrudnień wynikających ze specyfiki czynnego obiektu szkolnego, w oparciu o załączone do siwz dokumenty i o wymaganą wizję lokalną miejsca wykonywania prac przed złożeniem ofert oraz bieżące wymogi i uwagi Zamawiającego, formułowane w trakcie wykonywania prac. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, pod nadzorem uprawnionego kierownika robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia takiego samego rodzaju

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez zamawiającego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia załączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej trzy roboty budowlane o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia, przy czym należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta na formularzu według podanego wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 1.Kosztorysy ofertowe według podanego wzoru - załączniki nr 8a,8b,8c do siwz; Kosztorysy na poszczególne zadania mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie mają wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej. 2.Harmonogram realizacji prac i płatności, w którym będą podane daty zakończenia poszczególnych zadań (części zamawianych robót), ich wartość i wymagane terminy płatności. 3.Pozostałe dokumenty - w zależności od potrzeb np. oryginał lub kopia pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do jej podpisania nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty (np. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru itp). Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kserkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy kopia dokumentu złożonego przez Wykonawcę jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawidłowości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - wymaga się pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Inne wymogi: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu, albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym: - dokumenty wymienione w pkt. 2.1 2.2 potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie; - pozostałe dokumenty składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 4. W przypadku osób wskazanych do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EFTA, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub działalności przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394), nie wymaga się przynależności do samorządu zawodowego wynikającej z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, lecz spełnienia art. 12 tejże ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy jedynie w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy wykonawcy, których nie można było przewidzieć oraz w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, uzupełniających lub dodatkowych (np. wpisanych przez inspektora do dziennika budowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp4skierniewice.wikom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie w Skierniewicach, ul. Jasna 30, 96-100 Skierniewice, sekretariat lub księgowość w godz. 8:00-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 14:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Jasna 30, 96-100 Skierniewice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.