eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pisz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-21

Pisz: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pisz
Numer ogłoszenia: 164892 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu , ul. Dworcowa 2, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4232994, faks 0-87 4232161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeosp.bip.hi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pisz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów, w tym uczniów klasy 0, 5-cio i 6-ciolatkowie, wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie wsiadania i wysiadania oraz przejazdu z terenu gminy Pisz do szkół podstawowych na terenie gminy Pisz oraz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Łupkach w roku szkolnym 2012/2013. Przedmiot zamówienia dzieli się na 4 zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku zmian w ilościach przewożonych uczniów na danej trasie, zmian czasów odwożenia zwłaszcza najmłodszych uczniów , jak również niewielkich korekt tych dowozów, podyktowanych różnymi imprezami szkolnymi i okolicznościowymi, np. święto szkoły, rekolekcje wielkopostne, choinki szkole, zawody sportowe, remonty w szkołach itp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII ,ust.1, pkt 2 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust.1, pkt 1 SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII ,ust.1, pkt 3 SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII ,ust.1, pkt 4 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów, która spowoduje wzrost wydatków na dowożenie w zakresie objętym zamówieniem oraz godzin i czasów przewozu w trakcie realizacji zamówienia. Zmiana umowy następuje na warunkach określonych w przetargu. 2. W przypadku dowożenia mniejszej ilości uczniów niż wynika to z zawartej umowy, Zamawiający będzie ponosił wydatki wg faktycznie wykonanego zamówienia na podstawie wystawionych faktur, których weryfikacja nastąpi w oparciu o listy dowożonych uczniów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeosp.bip.hi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu, ul. Dworcowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu, ul. Dworcowa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pisz Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowiezienie uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Piszu z miejscowości Jaśkowo i Wiartel oraz odwiezienie uczniów po zakończeniu zajęć w Szkole Podstawowej Nr 2 do tych miejscowości wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie wsiadania i wysiadania oraz przejazdu. Przewidywana liczba uczniów - 17. Liczba km w jedną stronę - około 13..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pisz Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odwiezienie najmłodszych uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 1 w Piszu do miejscowości Szeroki Bór Piski. Przewidywana liczba uczniów - 8. Liczba km (Pisz- Szeroki Bór Piski - 10 km.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pisz Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1) dowiezienie uczniów niepełnosprawnych z miasta Pisz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Łupkach oraz odwiezienie ich po zakończonych zajęciach do miasta Pisz wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie wsiadania i wysiadania oraz przejazdu. Przewidywana liczba uczniów - 45 (plus opiekun), - liczba km w jedną stronę (Pisz-Łupki lub Łupki-Pisz) - 7 km, - Trasa dowozu do OSW w Łupkach może być realizowana jednoetapowo, - Trasa przywozu musi być realizowana dwuetapowo zgodnie z godzinami wyznaczonymi przez Zamawiającego. 2) dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych do OSW Łupki z miejscowości Ciesina, Hejdyk, Wielki Las, Jaśkowo i Wiartel oraz odwiezienie uczniów po zakończeniu zajęć z OSW w Łupkach do tych miejscowości wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie wsiadania i wysiadania oraz przejazdu. Przewidywana liczba uczniów - 7 (plus opiekun dla każdego dziecka). Liczba km w jedną stronę (Ciesina-Hejdyk-Wielki Las-Jaśkowo- Wiartel-Łupki) - około 45 km,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Pisz Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Uścianach z miejscowości podległych rejonizacji tej szkoły wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie wsiadania i wysiadania oraz przejazdu. Przewidywana liczba przewożonych uczniów - 12. Liczba km w jedną stronę (Pogobie Tylne-Wielki Las -Uściany - Zimna- Anuszewo - Zimna- Anuszewo- Uściany) - około 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.