Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Człuchów: Dostawa nabiału
Numer ogłoszenia: 164867 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 - 463, fax 059 8342539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału dla jednostek organizacyjnych Powiatu Człuchowskiego : mleko, śmietana, przetwory mleczarskie, sery twarogowe, sery podpuszczkowe dojrzewające, sery topione, serki homogenizowane , masło mleko pasteryzowane, śmietana, jogurt, maślanka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.54.40.00 - Ser twardy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.40.00 - Ser twardy Oryginalny kod CPV: 15.53.00.00 - Masło Kod CPV wg słownika 2008: 15.53.00.00 - Masło Oryginalny kod CPV: 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych Oryginalny kod CPV: 15.55.50.00 - Lody i produkty podobne Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.50.00 - Lody i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 15.55.15.00 - Maślanka Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.15.00 - Maślanka .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł; słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.1 Decyzja administracyjna o spełnieniu wymagań higieniczno - sanitarnych dot. zakładu 1.1.2 Oświadczenie o obowiązujących w zakładzie zasadach systemu HACCAP 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2.1 Zrealizowali w ostatnich trzech latach min. jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 4) Wykaz wykonanych dostaw obejmujący ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (minimum jeden pojazd i decyzja administracyjna Sanepidu dopuszczająca pojazd do przewozu nabiału) - załącznik nr 6 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Decyzja administracyjna wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej/organ Inspekcji Weterynaryjnej o spełnianiu koniecznych wymagań do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej artykułów, w obrocie artykułami spożywczymi. 10) Dowód wniesienia wadium 11) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 12) W przypadku Wykonawców nie będących producentami należy przedstawić wykaz osób i podmiotów, które są producentami, wraz z dokumentami wyszczególnionymi w ppkt.13 13) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, obowiązany jest dołączyć do oferty dokument wystawiony na Wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzania certyfikacji stwierdzający, że u Wykonawcy w produkcji i w obrocie zaoferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCAP. Jeżeli Wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazany dokument wystawiony dla niego przez jeden z w/w podmiotów oraz stosowne dokumenty wystawione przez jeden z w/w podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. 2. Dokumenty dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń, które można złożyć na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ): 1.1 Oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu i obowiązywaniu w zakładzie zasad systemu HACCAP. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego 1.3 Oświadczenie, Wykonawcy, że dostarczy przedmiot zamówienia spełniania wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne i odpowiada wymogom określonym w Polskich Normach. 1.4 Oświadczenie, Wykonawcy o dostarczaniu przedmiotu zamówienia pojazdami samochodowymi spełniającymi wszystkie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne przewozu artykułów mleczarskich. 1.5 Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 pokój nr 14 (budynek Starostwa Powiatowego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Człuchów wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Dębnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Wierzchowie Dworcu
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów nabiałowych
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.