eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JędrzejówREMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0191T PRZEŁAJ-WODZISŁAW-GR. POWIATU /MICHAŁÓW/, ODCINEK KLIMONTÓW-PĘKOSŁAW OD KM 11+070 DO KM 11+320, DŁ. 250 MB



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Jędrzejów: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0191T PRZEŁAJ-WODZISŁAW-GR. POWIATU /MICHAŁÓW/, ODCINEK KLIMONTÓW-PĘKOSŁAW OD KM 11+070 DO KM 11+320, DŁ. 250 MB
Numer ogłoszenia: 164828 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, fax 041 3861171.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0191T PRZEŁAJ-WODZISŁAW-GR. POWIATU /MICHAŁÓW/, ODCINEK KLIMONTÓW-PĘKOSŁAW OD KM 11+070 DO KM 11+320, DŁ. 250 MB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - plantowanie poboczy z namułu naniesionego przez ulewny deszcz i grad wykonywane mechanicznie - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych - odtworzenie przepustu rurowego pod koroną drogi - odtworzenie nasypu na przepuście pod drogą - wzmocnienie nawierzchni kruszywem zagęszczanym mechanicznie - wyrównanie masą bitumiczną asfaltową gr. 4 cm /warstwa wiążąca/ - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm - oczyszczenie oraz odtworzenie rowów przydrożnych - odtworzenie zniszczonych zjazdów oraz przepustów pod zjazdami - wykonanie utwardzenia poboczy materiałem kamiennym

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają własną wytwórnię mas bitumicznych 2. posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy- osoba wskazana na to stanowisko winna posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 4. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.1. druk OFERTA zgodnie z Formularzem stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ 7.1.2. kosztorys ofertowy stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ 7.1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy, stanowiące zał. Nr 3 7.1.4. projekt umowy podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych wykonawcy, stanowiący zał. Nr 4 7.1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.1.7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej tj. deliktowej /art. 415 i n. k.c./ i kontraktowej /art. 471 i n. k.c./ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu W przypadku braku powyższego ubezpieczenia Wykonawca musi załączyć oświadczenie, że w przypadku wygrania niniejszego przetargu, przed podpisaniem umowy ubezpieczy przedsiębiorstwo od odpowiedzialności cywilnej: deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana polisa będzie integralną częścią umowy. 7.1.8.uprawnienia budowlane proponowanego kierownika robót wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa); 7.1.9. W przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta. Opłaty skarbowej dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa należy dokonać na Urząd Miejski w Jędrzejowie, nr konta 52 8493 0004 0210 0059 1221 0009.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów Dział cen, umów i rozliczeń, pok. nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów Dział cen, umów i rozliczeń, pok. nr 4..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.