Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Koszalin: SIWZ Nr 5/2008
Numer ogłoszenia: 164811 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Koszalinie, ul. Partyzantów 7/9, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3434038, fax 094 3433197.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SIWZ Nr 5/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja klatki schodowej i korytarza. ponizej 60 000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Brak..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 100% CENA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.6.1 Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta powinna zawierać dokumenty i oświadczenia złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby), która (które) została (zostały) umieszczone na wykazie osób upoważnionych do składania oświadczeń ( podpis i imienna pieczęć) woli w imieniu Wykonawcy. 2.6.2 Cenę netto i brutto wykonania przedmiotowego zamówienia (rozliczenia będą prowadzone w PLN). 2.6.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Imienne pełnomocnictwo do reprezentowania oferenta w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze. 2.6.4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 117 z późn. zmianami) - załącznik nr 6. 2.6.5 Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy, z zastosowaniem art. 6471 K.C. Ponadto podwykonawca winien wykazać (składając stosowne oświadczenie), że dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. 2.6.6 Oświadczenie Wykonawcy, o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia ( w tym z projektem umowy). 2.6.7 Wypełnione załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.6.8 Zaakceptowany projekt umowy stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.6.9 Szczegółowy kosztorys ofertowy oddzielnie sporządzony na podstawie przedmiaru robót dołączony do niniejszych warunków (załącznik nr 1). Uwaga: Wymagane jest, aby Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa dokonał własnych pomiarów w zakresie robót związanych z modernizacją klatki schodowej i korytarza. Zamawiający uznaje zgodnie z art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, że oferta jest jawna. W przypadku, gdy wykonawca (nie później niż w terminie składania ofert) zastrzeże, że nie można ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji winien wyszczególnić dokumenty, które nie mogą być udostępnione innym uczestnikom niniejszego postępowania - zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dokumenty, o których mowa wyżej oferent winien zamieścić na końcu oferty opisując, że stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Definicję tajemnicy przedsiębiorstwa zawiera art. 11 pkt.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz. U. Nr 126, poz. 1071), zgodnie z którym przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 86 ust.4 ww. ustawy podczas otwarcia podaje się nazwy ( firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy z dnia 19 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych z późn. zm. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie jego oferty a złożenie dokumentów w niewłaściwej formie - niezgodne ze SIWZ spowoduje odrzucenie ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.schr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 75-411 Koszalin, ul. Partyzantów 7-9.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Brak.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Brak.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Koszalinie ul. Partyzantów 7-9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Brak.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - Płoty
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.