Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Głuchołazy: Remont i przebudowa (modernizacja) budynku przy ul. Kościuszki 3 w Głuchołazach
Numer ogłoszenia: 164806 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092631, fax 077 4092631.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa (modernizacja) budynku przy ul. Kościuszki 3 w Głuchołazach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Naprawę ścian fundamentowych 2) Naprawę i przemurowanie istniejących ścian z cegły 3) Przebudowę stropów 4) Przebudowę konstrukcji dachu 5) Krycie dachu dachówką , wykonanie systemu rynien i rur spustowych 6) Rozbiórkę i montaż ścianek działowych ( nowe ścianki z płyt gipsowo-kartonowych ) 7) Budowę komina spalinowego do odprowadzenia spalin z kotła gazowego c.o. zbiorczego 8) Budowę systemu wentylacji 9) Rozbiórkę i budowę schodów wewnętrznych 10) Montaż stolarki budowlanej 11) Wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych 12) Wykonanie podłóg 13) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej 14) Wykonanie izolacji termicznej 15) Wykonanie izolacji akustycznej 16) Montaż instalacji wod.-kan. 17) Montaż instalacji elektrycznej ( wewnętrznej , instalacji grzewczej klatki schodowej, domofonowej ,telewizji kablowej ,telefonicznej ,piorunochronnej), 18) Montaż instalacji c.o. ogrzewanie gazowe etażowe 19) Budowę przyłącza kablowego 0,4 kV 20) Budowę przyłącza wod.-kan.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienia wadium w kocie 3 500 zł (trzy tysiące pięćset zł). Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponować do wykonania niniejszego zamówienia kierownikiem budowy, który: posiada zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z pózn. zm.) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wpisany jest na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.) UWAGA: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane w podanej wyżej specjalności w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578), zgodnie z przepisami art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane -osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, zatem zakres uprawnień musi odpowiadać zakresowi robót objętych zamówieniem. b) wykonać roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy dwóch obiektów mieszkalno-użytkowych o kubaturze nie mniejszej niż 1600 m3 . 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): -a) posiadać ważne i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia na kwotę: nie mniejsza niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia w/w wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty. oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: w formie oryginału: 1) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 3,w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sadowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopie takiego wniosku. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V pkt 1.3)b) - zał. nr 4, 2) dokumentów potwierdzających, że roboty, o których mowa w powyższym punkcie, zostały wykonane należycie, 3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. informacji o osobie, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy, potwierdzającej spełnienie warunku określonego w dziale V pkt 1.3)a) - zał. nr 5, 4) dokumentów stwierdzających posiadanie właściwych uprawnień wykonawczych oraz wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności), dotyczące osoby, o której mowa w powyższym punkcie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia potwierdzającej spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V pkt 1.4)b). 4. UWAGA: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wymagane od Wykonawców zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) potwierdzające spełnianie tych warunków. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ustawy. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy). 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt. 2), 5) Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jako jeden wspólny dla nich wszystkich dokumenty wymienione w punktach: 2 ppkt.1) - 4) i 3 ppkt.1) - 2) oraz oświadczenie wymienione w punkcie 1.1) (podpisane przez wszystkich Wykonawców lub przez ustanowionego przez nich pełnomocnika)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs.glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek Wykonawcy w terminie 5 dni na adres Głuchołaskie Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Pl. Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy za opłatą 50 zł plus koszty przekazania.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Pl. Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Remont i doposażenie budynku archiwum
- Odbudowa lokali mieszkalnych na terenie Gminy Głuchołazy
- Budowa mostu tymczasowego na ul. Gen. Andersa w Głuchołazach
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca - sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Gminy Głuchołazy oraz gminnych jednostek organizacyjnych
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku
- Przebudowa kotłowni w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca II
- Modernizacja i przebudowa zabytkowej części oddziału wewnętrznego z pododdziałem kardiologicznym SPZOZ w Rypinie
- Likwidacja barier architektonicznych w budynku usług socjalno-medycznych przy ul. Gdańskiej w Gubinie.
- Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Usług Społecznych" w Działoszycach
- Rozbudowa remizy OSP w miejscowości Drężno
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.