To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-30
Gdańsk: Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego: Część I: roboty remontowe budowlane Część II: roboty remontowe drogowe.
Numer ogłoszenia: 164773 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124485 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego: Część I: roboty remontowe budowlane Część II: roboty remontowe drogowe..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane, 45442100-8 Roboty malarskie, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45410000-4 Tynkowanie, 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233140-2 Roboty drogowe. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Sopocie przy ul. 1-go Maja 12, według części: część I -roboty remontowe budowlane, część II -roboty remontowe drogowe, 3. W ramach robót należy wykonać: - w części I: 1) malowanie 5 pokoi z przedsionkami, 3 kuchni i 14 łazienek, w tym: a) odbicie luźnych tynków i ich uzupełnienie b) zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich c) zagruntowanie malowanych podłoży d) malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą lateksową o wysokiej odporności na zmywanie w jasnym kolorze z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem e) malowanie rur w kolorze ścian 2) wymiana wykładziny na korytarzach i w 21 pokojach oraz 18 przedpokojach, w tym: a) demontaż listew przyściennych b) rozbiórka wszystkich warstw posadzkowych do stropu c) wymiana legarów d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej gr. 2 mm e) wykonanie izolacji cieplnej i akustycznej gr. 10 cm f) ułożenie płyty OSB twardej gr. 22 mm g) ułożenie posadzki z wykładzin zgrzewalnych, rulonowych PCV o gr. min 2 mm, o najwyższej odporności na ścieranie, elektrostatycznej, przeznaczonej do budynków użyteczności publicznej wraz przygotowaniem podłoża i ułożeniem warstwy wyrównującej z wylewki samopoziomującej h) ułożenie listew przyściennych z PCV i) zabezpieczenie wykładziny powłoką ochronną przed zbyt szybkim zabrudzeniem j) montaż profili aluminiowych progowych 3) wymiana 52 szt. drzwi wewnętrznych i 2 szt. drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicami, w tym: a) demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą b) montaż kompletnych drzwi wewnętrznych, akustycznych, pełnych z ościeżnicą regulowaną wraz z okuciami antywłamaniowymi, zamkiem patentowym o zwiększonej wytrzymałości c) demontaż drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą d) montaż kompletnych drzwi zewnętrznych drewnianych, akustycznych, pełnych z ościeżnicą regulowaną wraz z okuciami antywłamaniowymi, 2 zamkami patentowymi klasy C o zwiększonej wytrzymałości , ciepłych o współczynniku K nie większym niż 1,3 e) wykonanie obróbek ościeży po robotach montażowych wraz z towarzyszącymi robotami malarskimi (estetyka pomieszczeń po wymianie drzwi nie może ulec pogorszeniu) 4) wymiana armatury w pralni wraz z wymianą instalacji sanitarnych, w tym: a) wymiana przyborów sanitarnych wraz z armaturą b) wymiana rurociągów kanalizacji sanitarnej wraz z osprzętem c) wymiana rurociągów wodnych wraz z armaturą odcinającą d) montaż zaworów czerpalnych e) wykonanie izolacji termicznej rurociągów wodociągowych f) wykonanie płukania instalacji g) montaż przyborów sanitarnych wraz z osprzętem h) demontaż istniejącego grzejnika i) wpięcie w istniejące rurociągi centralnego ogrzewania j) montaż grzejnika higienicznego wraz z armaturą grzejnikową odcinającą i regulacyjną k) regulacja i uruchomienie grzejnika l) wykonanie prób szczelności m) malowanie istniejących rurociągów 5) remont instalacji telefonicznej na piętrach w korytarzach, w tym: a) montaż pięciu gniazd telefonicznych na korytarzach ( po jednym na każdym piętrze ) w miejscach uzgodnionych z administracją budynku b) wymiana instalacji telefonicznej z ułożeniem nowych listew PCV od centrali telefonicznej zlokalizowanej w portierni do gniazd telefonicznych zlokalizowanych na korytarzach wszystkich pięter budynku c) dostawa, podłączenie i uruchomienie 5 aparatów telefonicznych d) pomalowanie listew PCV w kolorze ścian 6) remont śmietnika, w tym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe b) odtworzenie fundamentów i ścian śmietnika wraz z ich otynkowaniem i malowaniem c) wykonanie podłoża betonowego śmietnika d) odtworzenie obudowy śmietnika z zastosowaniem siatki stalowej ocynkowanej powlekane wraz z montażem drzwi z wypełnieniem z siatki, zamykanych na zamek patentowy e) montaż daszka z blachy trapezowej wraz z opierzeniem - w części II: W ramach robót należy wykonać remont częściowy ciągów komunikacyjnych oraz parkingu, w tym: a) roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni drogowych z krawężnikami i nawierzchni chodników przy budynku DS nr 8 b) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki c) roboty ziemne z pracami pomiarowymi d) wykonanie podbudowy z zagęszczeniem podłoża wraz ze wzmocnieniem podłoża gruntowego geosiatką o sztywnych węzłach e) wykonanie nawierzchni drogowej i miejsc postojowych częściowo z materiału z odzysku (płyty betonowe sześciokątne typu trylinka), pozostałej części z kostki betonowej gr. 8 cm f) wykonanie krawężników betonowych wraz z ławami g) wykonanie chodników wraz z obrzeżami h) regulacja pionowa studzienek i) uporządkowanie terenu z zagęszczeniem, wyrównaniem, odtworzeniem nawierzchni oraz posianiem trawy, - dla obu części - roboty towarzyszące: Niniejszym zamówieniem objęte są również roboty towarzyszące: np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, pomiarowe, obsługa geodezyjna, próby, uruchomienie instalacji, przygotowawcze w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. wraz operatem geodezyjnym dla robót zewnętrznych itp. 4. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 5. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. 6. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Zamawiającego i inspektorem nadzoru. 7. Prace będą się odbywać w czynnym obiekcie. 8. Zakres robót przedstawia załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 9. Okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 8 do SIWZ - odpowiednio do części I, II. 10. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. 11. Wszelkie podane w dokumentacji projektowej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę jednoznaczną. Podanie ceny wariantowej wyrażonej w widełkach cenowych lub zawierającej warunki i zastrzeżenia spowoduje odrzucenie oferty...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1, 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I: roboty remontowe budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo Handlowa SANICOM Marcin Olszewski, ul. Słoneczna 5, 83-330 Lniska, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207978,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239850,00
Oferta z najniższą ceną: 239850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 409320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II: roboty remontowe drogowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KSK COLOSEUM Katarzyna Kiedrowska, ul. Uczniowska 10, 84-242 Kębłowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107103,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82686,00
Oferta z najniższą ceną: 82686,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112663,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





