eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych. - DZP-BZ-271-89/2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-21

Kraków: Dostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych. - DZP-BZ-271-89/2012.
Numer ogłoszenia: 164750 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych. - DZP-BZ-271-89/2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych i higienicznych. Zamówienie składa się z 17 części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.18-0, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi 15 010 zł, w tym dla poszczególnych części: część 1: 200 zł; część 2: 70 zł; część 3: 4 500 zł; część 4: 1 300 zł; część 5: 380 zł; część 6: 250 zł; część 7: 290 zł; część 8: 500 zł; część 9: 80 zł; część 10: 150 zł; część 11: 900 zł; część 12: 190 zł; część 13: 1 100 zł; część 14: 100 zł; część 15: 400 zł; część 16: 3 400 zł; część 17: 1 200 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 1. Materiały firmowe - np. foldery, katalogi, ulotki, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie cechy oferowanych produktów. 2. Próbki oferowanych wyrobów: część 3: - 3 op. jałowych kompresów 8 warstwowych, w tym jedno z nitką Rtg 7,5 x 7,5cm; - 3 op. jałowych kompresów 12 warstwowych, w tym jedno z nitką Rtg 7,5x7,5cm; - 1 op. kompresów niejałowych 12 warstwowych 7,5x7,5cm. część 4: - 1 op. niejałowych kompresów 16 warstwowych 10x10cm; - 1 op. kompresów niejałowych 16 warstwowych z nitką i tasiemką 10x10cm; - 3 op. jałowych kompresów 16 warstwowych, w tym jedno z nitką Rtg 10x10cm. część 7: - ok. 0,5 kg waty celulozowej bielonej. część 8: - ok.. 0,5 kg waty celulozowej niebielonej do celów higienicznych. część 11 - po 3 szt. z każdego rodzaju opasek. część 12: - 3 szt. opasek gipsowych. część 13: - po 3 szt z każdego rodzaju. część 15: - czepki z każdego rodzaju po 10 szt. - maski operacyjne z trokami 1 op. część 16: - po 2 sztuki z każdej pozycji. część 17: - po 2 sztuki z każdej pozycji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. .2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (11,07 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poliuretanowy, sterylny opatrunek do tracheostomii - 400 szt.; 2. Opatrunek stabilizator do mocowania rurek intubacyjnych - 500 szt.; 3. Opatrunek foliowy, hypoalergiczny, przeźroczysty - 1 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek silikonowy laryngologiczny - 100 blistrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompresy z gazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 8 warstw 180 op.; 2. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 8 warstw 180 op.; 3. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 8 warstw 250 op.; 4. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 8 warstw 100 op.; 5. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 8 warstw 6 120 op.; 6. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw 54 000 op.; 7. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw 43 200 op.; 8. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw 5 400 op.; 9. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw 2 100 op.; 10. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw 3 240 op.; 11. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw 5 400 op.; 12. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw 6 000 op.; 13. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw 610 op.; 14. kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw, niejałowe 1 000 op.; 15. kompresy z gazy 17 nitkowej,12 warstw, niejałowe 650 op.; 16. kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw, niejałowe 1 600 op.; 17. kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw, niejałowe z nitką Rtg 100 op.; 18. kompresy z gazy 17 nitkowej, 12 warstw, niejałowe z nitką Rtg 70 op.; 19. kompresy z gazy 17 nitkowej,12 warstw, niejałowe z nitką Rtg 180 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompresy z gazy 16- warstwowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 16 warstw z nitką Rtg 3 000 op.; 2. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 16 warstw 750 op.; 3. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 16 warstw 680 op.; 4. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 16 warstw 1 260 op.; 5. jałowe kompresy z gazy 17 nitkowej, 16 warstw z nitką radiacyjną Rtg 1 330 op.; 6. kompresy z gazy 17 nitkowej,16 warstw, niejałowe 720 op.; 7. kompresy z gazy 17 nitkowej,16 warstw, niejałowe z nitką Rtg 360 op.; 8. kompresy z gazy 17 nitkowej,16 warstw, niejałowe 140 op.; 9. kompresy z gazy 17 nitkowej,16 warstw, niejałowe 10 op.; 10. kompresy z gazy 17 nitkowej, 16 warstw, niejałowe z nitką Rtg 250 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwety operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. serwety operacyjne, jałowe z gazy 17 nitkowej, 6 warstwowe, z nitką Rtg i tasiemką 500 op.; 2. Serwety operacyjne, jałowe, z gazy bielonej metodą niechlorową, 100% bawełny, 17 lub 20 nitkowej, z nitką Rtg i tasiemką, 4 warstwowe 10 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kule i setony z gazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. jałowe kule 1 500 op.; 2. jałowe kule 500 op.; 3. niejałowe kule 50 op.; 4. jałowe setony, z gazy 4 warstwowej 450 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.18-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wata celulozowa niebielona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wata celulozowa, niebielona do celów higienicznych, w warstwach 1 500 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wata celulozowa bielona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wata celulozowa, bielona, w warstwach 2 000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wata bawełniano-wiskozowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wata bawełniano-wiskozowa 350 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gaza bielona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. gaza bielona, 17 nitkowa 6 000 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. opaska wiskozowa dziana 1 350 szt.; 2. opaska wiskozowa dziana 5 000 szt.; 3. opaska wiskozowa dziana 25 000 szt.; 4. opaska podtrzymująca, elastyczna o dużej rozciągliwości - pakowana pojedynczo 250 szt.; 5. opaska podtrzymująca, elastyczna o dużej rozciągliwości - pakowana pojedynczo 170 szt.; 6. opaska podtrzymująca, elastyczna o dużej rozciągliwości - pakowana pojedynczo 450 szt.; 7. opaska elastyczna o rozciągliwości 90-120 % z zapinką, tkana - pakowana pojedynczo 250 szt.; 8. opaska elastyczna o rozciągliwości 90-120 % z zapinką, tkana - pakowana pojedynczo 650 szt.; 9. opaska elastyczna o rozciągliwości 90-120 % z zapinką, tkana - pakowana pojedynczo 550 szt.; 10. opaska elastyczna o rozciągliwości 90-120 % z zapinką, tkana - pakowana pojedynczo 6 000 szt.; 11. elastyczna siatka opatrunkowa 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. opaski gipsowe, szybkowiążące 2 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przylepce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przylepiec włókninowy 180 szt.; 2. przylepiec włókninowy 840 szt.; 3. przylepiec włókninowy 500 szt.; 4. przylepiec włókninowy, elastyczny 20 szt.; 5. przylepiec włókninowy, elastyczny 20 szt.; 6. przylepiec włókninowy, elastyczny 25 szt.; 7. przylepiec włókninowy, elastyczny 10 szt.; 8. przylepiec przeźroczysty 250 szt.; 9. przylepiec przeźroczysty 1 440 szt.; 10. przylepiec przeźroczysty 850 szt.; 11. przylepiec na bazie jedwabiu 90 szt.; 12. przylepiec na bazie jedwabiu 2 500 szt.; 13. przylepiec na bazie jedwabiu 1 250 szt.; 14. przylepiec na bazie tkaniny wiskozowej 650 szt.; 15. przylepiec z opatrunkiem, na bazie włókniny 360 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunki na włókninie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. jałowy opatrunek z centralnie umieszczoną warstwą absorbcyjną 2 000 szt.; 2. Opatrunek z centralnie umieszczoną warstwą absorbcyjną, jałowy 5 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Czepki i maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czepek okrągły, ściągany bezucisku gumką, z włókniny 11 250 szt.; 2. Czepek furażerka,wykonany z włókniny, wiązany na troki 4 100 szt.; 3. Czepek furażerka,wykonany z włókniny, wiązany na troki 4 900 szt.; 4. Maska operacyjna trójwarstwowa, mocowana gumkami 11 700 szt.; 5. Maska operacyjna trzywarstwowa, mocowana trokami 22 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Prześcieradła, poszwy, poszewki i podkłady z włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prześcieradło z włókniny polipropylenowej 11 000 szt.; 2. Poszwa z włókniny polipropylenowej 8 000 szt.; 3. Poszewka z włókniny polipropylenowej 6 750 szt.; 4. Podkład z włókniny polipropylenowej 2 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Fartuchy i ściereczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch higieniczny 15 000 szt.; 2. Fartuch chirurgiczny sterylny, pakowany z ręcznikiem do rąk 1 000 szt.; 3. Ściereczka chłonna sterylna 2 350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.