Ogłoszenie z dnia 2011-06-20
Warszawa: DRUK WYDAWNICTW, WYKONYWANIE INNYCH DROBNYCH ARTYKUŁÓW I MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH O TRYBUNALE KONSTYTUCYJNYM.
Numer ogłoszenia: 164734 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Trybunału Konstytucyjnego, Al. Szucha 12A, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6215766, faks 022 6221830.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK WYDAWNICTW, WYKONYWANIE INNYCH DROBNYCH ARTYKUŁÓW I MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH O TRYBUNALE KONSTYTUCYJNYM..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DRUK WYDAWNICTW, WYKONYWANIE INNYCH DROBNYCH ARTYKUŁÓW I MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH O TRYBUNALE KONSTYTUCYJNYM..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.97.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyjątkiem formularzy 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKOBA Sp. z o.o., Ul. 3 Maja 76, 05-080 Izabelin-Mościska, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24796,80
Oferta z najniższą ceną: 24796,80 / Oferta z najwyższą ceną: 36717,96
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRACOWNIA C&C Sp. z o.o., Ul. Kochanowskiego 12a/2, 01-864 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 240601,53
Oferta z najniższą ceną: 240601,53 / Oferta z najwyższą ceną: 281184,15
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKOBA Sp. z o.o., Ul. 3 Maja 76, 05-080 Izabelin-Mościska, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66327,75
Oferta z najniższą ceną: 66327,75 / Oferta z najwyższą ceną: 105964,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Adaptacja akustyczna pomieszczeń w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP 5000, 5600, 8500; przeglądy serwisowe i naprawy pogwarancyjne: dwóch drukarek Fargo HDP8500, jednej Fargo HDP5000 i jednej Fargo HDP5600
- Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie zieleni oraz zamiatanie ciągów komunikacyjnych, chodników wraz z gotowością do odśnieżania na terenie Ośrodka Nowa Skra, ul. Wawelska 5, 02-034 Warszawa w 2026 r.
- "Świadczenie usług lekarza psychiatry na potrzeby CPP UW" - 3 części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia nt. "Profesjonalny Doradca Energetyczny IV edycja"
- Dostawa sprzętu audio-video; znak sprawy: AEZ/S-163/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region".
- "Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II"
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku bezpłatnego informatora miejskiego "Czas Zielonej Góry".
- Teczki ofertowe A4 z logiem WZNJ
- Usługa najmu, serwisu i utrzymania urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących, skanujących) dla potrzeb Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
więcej: Okładki na akta »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





