Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Strzyżów: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 164701 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761058, faks 017 2761058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.strzyzow.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego w pakietach: 1. Barwniki, odczynniki do analityki ogólnej i preparaty utrwalające, 2. Sprzęt jednorazowego użytku i sprzęt szklany, 3. Krwinki wzorcowe, 4. Odczynniki do chemii klinicznej na analizator Stat Fax, 5. Testy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem wymaganym przez Zamawiającego jest zrealizowanie bądź realizacja w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom będącym przedmiotem niniejszego postępowania. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie wyrządzili szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 5.Nie zostali postawieni w stan upadłości ani nie otwarto w stosunku do nich likwidacji, oraz Wykonawcy, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 6.Nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 7.Nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 8.Nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział Wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 Poz. 177 z późn.zm.)-zał.2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 Poz. 177 z późn.zm.)-zał.3. Aktualny wyciąg z aktu prawnego dotyczący utworzenia jednostki przystępującej do przetargu oraz potwierdzający, że Wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (np. wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem-zał.4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie-dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem-zał.5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają w.w. dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum wraz z ofertą należy złożyć załączniki nr 2 i 4 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekcja Zamówień Publicznych, cena 7,44 PLN plus koszt przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 38-100 Strzyżów, ul.Dąbrowskiego 10, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Barwniki, odczynniki do analityki ogólnej i preparaty utrwalające.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku i sprzęt szklany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 19.52.00.00-7, 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Krwinki wzorcowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki do chemii klinicznej na analizator Stat Fax.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Testy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1915 R Pstrągowa - Nowa Wieś - Czudec w miejscowościach Pstrągowa i Nowa Wieś wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych".
- "Przebudowa kompleksu "ORLIK" w Strzyżowie" w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Daszyńskiego 4 w Strzyżowie".
- Budowa ul. Kusocińskiego w Strzyżowie w km 0+000 ÷ 0+217,25
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1935 R Konieczkowa - Lutcza wraz z poprawą bezpieczeństwa pieszych".
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów medycznych - diagnostycznych w podziale na 5 pakietów
- "Dostawy elementów plastikowych do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- "Dostawa odczynników chemicznych oraz materiałów, drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 2 części"
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW- 5 PAKIETÓW
- Dostawa odczynników i kontroli do aparatu Tromboelastomer - ROTEM sigma dla UCK
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.