Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Korczyna: kopanie rowów przy drogach gminnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Korczyna, do kontaktów: Gargasz, ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, fax 013 4354096, e-mail: korczyna@zgwrp.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): korczyna.info Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:kopanie rowów. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kopanie rowów przy drogach gminnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: teren gminy Korczyna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kopanie rowów przy drogach gminnych sprzętem mechanicznym z wyprofilowaniem dna i skarp rowu (z wywozem lub na odkład ziemi. Profil rowu: - dno rowu -0,4m - korona rowu -1,2m - głębokość -0,7m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty dotyczące oświadczeń potwierdzających spełnianie wymagań określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kopanie rowów przy drogach gminnych sprzętem mechanicznym z wyprofilowaniem dna i skarp rowu ( z wywozem lub na odkład ziemi). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganaych od Wykonawców analizując treść złożonych ofert, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz ustawą Prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych - według załącznika Nr 1 do formularza ofertowego. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch usług dotyczących przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie - według załącznika Nr 2 do formularza ofertowego. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - według załącznika nr 3 do formularza ofertowego, 8.Wykaz sprzętu do realizacji zamówienia ( posiadanie koparki z łyżką profilową oraz samochód lub ciągnik z przyczepą samowyładowczą), 9.Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.info. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy Korczyna ul. Rynek 18a 38-420 Korczyna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007.
INNE PRZETARGI KORCZYNA
więcej: przetargi KORCZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części "A" ZSP w Czarnocinie - rewitalizacja wspólnej przestrzeni w Czarnocinie dla międzypokoleniowej integracji i promowania aktywności społecznych
- Remont nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania (Rejon w Giżycku, Rejon w Elblągu, Rejon w Ostródzie)
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej łączącej ul. Łowicką z zalewem Zadębie"
- Odbudowa mostu w Baborowie na ul. Opawskiej
- Remont nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania (Rejon w Olsztynie i Rejon w Ełku)
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





