eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU ZSP W JAROSZOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Strzegom: REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU ZSP W JAROSZOWIE
Numer ogłoszenia: 164682 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, fax (074 ) 856-05-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU ZSP W JAROSZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jaroszowie polegający na: a)Wymianie okien drewnianych na PCV w ilości szt. 41 wraz z parapetami wewnętrznymi b)Remoncie pomieszczeń bibliotecznych , a w szczególności : a. Wymianie instalacji elektrycznej b. Montażu nowych opraw świetlówkowych (wg załączonego szkicu) c. Poszpachlowaniu nierówności ścian i sufitów d. Dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów e. Malowaniu grzejników f. Usunięciu wykładziny podłogowej i montażu paneli g. Wymianie drzwi c) Remoncie pomieszczenia sali gimnastycznej wraz zapleczem, a w szczególności: h. Wykuciu z muru krat okiennych i wstawieniu nowych i. Poszpachlowaniu nierówności ścian i sufitów j. Dwukrotnym malowaniu ścian i sufitu (malowanie emulsyjne lub olejne ) k. Lakierowaniu osłon na grzejniki l. Cyklinowaniu i uzupełnieniu parkietu m. Lakierowaniu drabinek gimnastycznych n. Układaniu paneli o. Malowaniu grzejników p. Wymianie stolarki drzwiowej q. Rozebraniu okładzin z płytek na posadzkach i ścianach i położeniu nowych r. Wymianie miski ustępowej i umywalki s. Zamontowaniu przepływowego podgrzewacza elektrycznego d) Malowaniu klatki schodowej po uprzednim wyrównaniu podłoża oraz malowaniu poręczy i balustrad Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: robót rozbiórkowych, demontażowych, ogólnobudowlanych, instalacyjnych (instalacja elektryczna ) ,wykończeniowych Szczegółowy zakres robót zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a/ organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c/po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywóz gruzu oraz materiałów powstałych po rozbiórce na wysypisko śmieci, utylizację odpadów budowlanych, Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: * O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali minimum jedną robotę budowlaną polegającą co najmniej na remoncie budynku o wartości co min. 100 tys. złotych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl/strony/przetargi.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można również odebrać w siedzibie zamawiającego pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 14,26 zł (+ zaliczenie pocztowe);.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego -Biuro Obsługi Interesanta pok. 15;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.