Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Włodawa: środki czystości
Numer ogłoszenia: 164660 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: środki czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 środki czystości w zamkniętych systemach dozujących Pakiet 2 płyn do naczyń i mydło w płynie Pakiet 3 sprzęty pomocnicze Pakiet 4 worki foliowe Pakiet 5 papier toaletowy i ręczniki jednorazewe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 33.71.19.00-6, 19.64.00.00-4, 39.22.40.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) oświadczenie o posiadaniu aktualnych zaświadczeń, atestów świadczących o dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty, b) aktualne materiały informacyjne, katalogi, foldery zwierające charakterystykę (opis) przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem której pozycji dotyczą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz cen jednostkowych wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a. numeru katalogowego produktu b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów c. przedmiotowym / produkt zamienny d. sposobu konfekcjonowania e. liczby opakowań f. ilości produktu w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony; wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczaniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem zamawiającego; nastąpi zmiana organizacji pracy u Zamawiającego, zamawiany towar stał się zbędny czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy ( art.144 pr.z.publ.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji, pokój 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji, pokój 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: detergenty do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: detergenty do sprzątania w zamkniętym systemie dozującym oraz płyn do mechanicznego mycia naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mydło w płynie i płyn do naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mydło w płynie i płyn do naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: artykuły pomocnicze do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły pomocnicze do sprzątania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: worki foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki foliowe czerwone na odpady medyczne, worki foliowe niebieskie na odpady komunalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: papier toaletowy i ręczniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier toaletowy i ręczniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Opracowanie dokumentacji technicznej dot. zadania pn. "Przygotowanie dokumentacji budowlanej rozbudowy i przebudowy sali gimnastycznej na salę koncertową w Szkole Muzycznej I stopnia we Włodawie"
- "Przebudowa budynków przedszkolnych na terenie MOF Włodawa"
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,, Dostawa środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 28 zadań
- Sukcesywna dostawa środków czystości i materiałów higienicznych i urządzeń dozujących na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Część I - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu
- Dostawy środków czystości.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.