Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-12
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 164647 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikami nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że po podpisaniu umowy złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT. Zwolnienie z VAT dotyczy: - Drukarka laserowa - KOD DLM1 , DLK1, DLK2 - Jednostka centralna komputera - KOD B - Jednostka centralna komputera KOD A - Monitor LCD 22 wide - KOD M1, - Monitor LCD 22 wide - KOD M2, - Skaner - KOD S1 3. Wykonawca udzieli gwarancji w na okres 24 miesięcy na cały asortyment. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie: 30 dni licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy oryginału zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot zamówienia jest przeznaczony dla placówki oświatowej,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedną dostawę sprzętu komputerowego (tj. komputerów przenośnych, stacjonarnych, urządzeń drukujących) o wartości minimum 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenia wykonawcy, że urządzenia typu: - Jednostka centralna komputera - KOD A, KOD B - Monitor LCD - KOD M1, M2 posiadają realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. W ofercie należy wskazać nazwę firmy serwisującej i dołączyć dokument autoryzacyjny producenta, 2. Oświadczenia w postaci wydruku wyników benchmarków programu PCMark Ventage oraz zawierające: wyniki punktowe, identyfikator testu, szczegółowe informacje o testowanym systemie komputerowym potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie określonym w załączniku 1 A dla sprzętu typu: - Jednostka centralna komputera - KOD B - Jednostka centralna komputera KOD A - Notebook - model C - Notebook - model D - Notebook -model E 3. Oświadczenia w postaci wydruku wyników benchmarków programu CPU Mark Passmark software zawierające wyniki punktowe potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie określonym w załączniku 1 A dla sprzętu typu: Notebook -model B 4. W przypadku komputera stacjonarnego KOD A, B - dokumentację producenta, potwierdzającą, iż sprzęt oferowany w niniejszym postępowaniu: Posiada gwarancję na cały zestaw: 2 lata on-site w trybie NBD, Spełnia wymagania Zamawiającego, Posiada serwis realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001, wskazać nazwę firmy serwisującej i dołączyć dokument autoryzacyjny producenta, Jest fabrycznie nowy - nierefabrykowany. 5. W przypadku monitora KOD M1, M2 - dokumentację, potwierdzającą, iż sprzęt oferowany w niniejszym postępowaniu: Posiada gwarancję 2 lata Spełnia wymagania Zamawiającego Posiada serwis realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta (działającego zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001, wskazać nazwę firmy serwisującej i dołączyć dokument autoryzacyjny producenta) 6. W przypadku notebook TYP B - dokumentację, potwierdzającą, iż sprzęt oferowany w niniejszym postępowaniu: Posiada gwarancję: 2 lata na komputer (tym 1 rok na baterię), Spełnia wymagania Zamawiającego, Jest fabrycznie nowy - nierefabrykowany, Posiada wsparcie techniczne na następujących zasadach: Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń realizowany przez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji) . 7. W przypadku notebooka TYP C, D - dokumentację, potwierdzającą, iż sprzęt oferowany w niniejszym postępowaniu: Posiada gwarancję: 2 lata na komputer (tym 1 rok na baterię), typu on-site, NBD Spełnia wymagania Zamawiającego, Jest fabrycznie nowy - nierefabrykowany, Posiada wsparcie techniczne na następujących zasadach: Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń realizowany przez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji) . 8. W przypadku notebooka TYP E - dokumentację producenta, potwierdzającą, iż sprzęt oferowany w niniejszym postępowaniu: Posiada gwarancję: 2 lata w trybie on-site, NBD, Spełnia wymagania Zamawiającego, Jest fabrycznie nowy - nierefabrykowany 9. Wypełniony i podpisany załącznik dotyczący opisu technicznego przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony i podpisany załącznik zawierający wykaz asortymentowy i ilościowy do wyceny przez Wykonawcę, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ. 4. Jeśli Wykonawca złoży ofertę równoważną o nie gorszych parametrach opisanych w SIWZ, na oferowany przedmiot zamówienia lub podzespołów innego rodzaju niż wymienione w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia w celu umożliwienia Zamawiającemu oceny oferty równoważnej. Należy dołączyć dokładny opis parametrów technicznych stosowanych równoważników z załącznika wzorując się odpowiednio we własnym opisie na załączniku 1 do specyfikacji zawierającym wymagania techniczno - jakościowe przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Długość okresu gwarancji jakości - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1/ w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT kwota brutto wynagrodzenia podlega automatycznej, odpowiedniej zmianie. Zmiana kwoty brutto, o której mowa nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 2/ terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 11 umowy, mającej wpływ na niezachowanie terminu określonego w § 3 ust. 6 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa wywozu i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z posesji Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych w Kraśniku, Rykach i Opolu Lubelskim
- Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup usługi wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego przełączników sieci SAN i bibliotek taśmowych firmy IBM, z podziałem na części.
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Dostawa sprzętu AGD-RTV na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni ZSS w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik" - I
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy komputera przenośnego zdatnego do użytku w trudnych warunkach terenowych (typu "rugged") dla Instytutu Nauk Geologicznych Wydziału Geografii i Geologii UJ.
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- "Wzmocnienie i rozwój bazy edukacyjnej w gminie Wojaszówka" - DOSTAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.