eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaMonitoring wizyjny miasta Słupca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Słupca: Monitoring wizyjny miasta Słupca
Numer ogłoszenia: 164538 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta w Słupcy , ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupca pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny miasta Słupca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupcy . Urządzenia do monitoringu powinny umożliwiać zdalną obserwację monitorowanych obiektów, ulic ze szczególnym uwzględnieniem miejsc, w których istnieje ryzyko popełniania przestępstw oraz wykroczeń. Powyższe urządzenia mogą również być wykorzystywane do monitorowania innych zagrożeń mogących powstać w polu działania kamer. Zadanie realizowane będzie etapowo. Aktualny II etap będzie obejmował: urządzenie Centrum Monitorowania- (CM), zainstalowanie 4 punktów kamerowych-(PK) i uruchomienie systemu monitorowania. Kolejne etapy przewidywane są w latach następnych w zależności od bieżących potrzeb i środków z docelową możliwością instalacji 22 kamer. Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną zadania -do wglądu i zapoznania się w siedzibie Zamawiającego. Zakres II etapu monitoringu, będącego przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności : a) dostawę i instalację zintegrowanych 4 szt. kamer monitorujących z oprzyrządowaniem, oprogramowaniem i licencją b) dostawę i instalację urządzeń do transmisji danych wraz z oprogramowaniem sterującym c) wyposażenie techniczne centrum monitorującego i archiwizującego w budynku Komendy Powiatowej Policji w Słupcy d) uruchomienie monitoringu wraz z przeszkoleniem obsługi i robotami towarzyszącymi w zakresie zaewidencjonowania zamontowanych urządzeń Zastosowane rozwiązania do budowy systemu monitorowania mają zapewnić możliwość dalszej rozbudowy. Wszystkie elementy muszą odpowiadać właściwościom i wymogom określonym w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej. System należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Minimalny okres gwarancji wykonawcy wynosi 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wys.2000,-zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2 )posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w stopniu zapewniającym realizację zobowiązań umowy/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem jako samodzielny wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego systemu monitoringu miasta (składającego się z przynajmniej 4 kamer i 1 stacji bazowej)czyli o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Fakt należytego wykonania takiej roboty musi być potwierdzony referencjami od inwestora, b)Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w stopniu zapewniającym realizację zobowiązań umowy/ lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, na realizację powyższego zadania b)Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100tys.zł 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione dokumenty: a) formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (zał. nr 1 - oferta wzór do SIWZ), b)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy , nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację zadania (w przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa osobne oświadczenia) (zał. nr 2 do SIWZ), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed datą składania ofert, W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy z nich składa osobno te dokumenty ) e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego , oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ;( W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy z nich składa osobno te dokumenty ) g)kosztorys ofertowy, h) upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu -o ile nie wynika to z odpowiednich zapisów w dostarczonych dokumentach w postaci oryginału lub poświadczonego notarialnie odpisu(dotyczy podmiotów występujących wspólnie ,także w przypadku spółki cywilnej), i) informacja o doświadczeniu zawodowym - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat- od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 systemu monitoringu miasta (składającego się z przynajmniej 4 kamer i 1 stacji bazowej), czyli odpowiadających swoim rodzajem i wartością - stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie , j) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100tys.zł (każdy z podmiotów występujących wspólnie oraz podwykonawców składa odpowiedni dokument), k) zestawienie oferowanych urządzeń zgodnie z zał.nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slupca pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miasta w Słupcy, pokój nr 204 na I piętrze (sekretariat urzędu),bądż bezpłatnie pobrać ze strony internetowej urzędu www.bip.slupca.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj.Słupca, ul.Pułaskiego 21pok.204 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.