Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Lublin: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim część nr 4 - II przetarg
Numer ogłoszenia: 164518 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim część nr 4 - II przetarg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim -pług odśnieżny PO 98 - 1szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności luczynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczególne: Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, ze w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to wokresie swojej działalności zrealizował (zakończył) przynajmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione. nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 (Doświadczenie Wykonawcy)z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże w terminie 5 dni SIWZ w formie pisemnej. Opłata pokrywajaca koszty druku SIWZ wynosi 15,00 zł. (bez podatku VAT)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Rejon w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Radzyńskiej 11a, w pokoju nr 1, w terminie do 21.09.2007 r., do godziny 10.30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont łazienki w części dydaktycznej DS Kronos przy ul. Józefa Sowińskiego 17 w Lublinie
- Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 46 im. Króla Jana III Sobieskiego w Lublinie
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Szacowanie szkód łowieckich" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- usługi cateringowe, przez które rozumie się przygotowanie, dowóz, wydawanie posiłków wraz z dbaniem o czystość dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Króla Władysława Łokietka
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Kompetencje społeczne na rynku pracy" dla pracowników powiatowych i miejskiego urzędu pracy, realizujących zadania EURES
- Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników 1. WSzKzP SPZOZ oraz 1. WSzKzP SPZOZ Filia w Ełku realizowanych poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.