eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomBudowa zjazdu publicznego z placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu do ulicy Suchej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Radom: Budowa zjazdu publicznego z placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu do ulicy Suchej.
Numer ogłoszenia: 164515 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113924 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Sucha 13, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3314163, faks 048 3314183.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zjazdu publicznego z placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu do ulicy Suchej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zjazdu publicznego z placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu do ulicy Suchej. Zamówienie obejmuje: - wykonanie robót drogowych, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie i montaż bramy wjazdowej wg opisu technicznego wraz z przyłączem elektrycznym. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w druku kosztorysu ofertowego stanowiącym zał. nr 2 do siwz w ramach wyszczególnionych w w/w kosztorysie robót należy wykonać również: - wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej robót drogowych, specyfikacji technicznej odwodnienia, specyfikacji technicznej bramy i dokumentacji projektowej; - wszelkie inne roboty, prace, badania (w tym laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (projektu umowy, specyfikacji technicznej robót drogowych, odwodnienia i bramy, dokumentacji projektowej oraz kosztorysu ofertowego). Materiały, urządzenia niezbędne do realizacji zleconych robót, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, urządzeń Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego. Materiały te powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92,poz. 881z póź. zm.) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej. Materiały z rozbiórki obiektu stosownie do ustaleń podanych w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego przejmie Wykonawca bądź Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ilości materiałów przejmowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego. Materiały Zamawiającego Wykonawca przetransportuje i złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (inspektora nadzoru) na terenie miasta Radomia. Wartość materiałów z odzysku, planowanych do przejęcia przez Wykonawcę, Wykonawca ustalił w kosztorysie ofertowym (zestawieniu wartości materiałów z odzysku). Pozostałe materiały z rozbiórki (z wyjątkiem materiałów o których mowa w pkt 3.2.4. siwz przejmie Wykonawca i wywiezie poza teren budowy. Materiały nadające się do wykorzystania zagospodaruje według uznania Wykonawca, natomiast z materiałami nie nadającymi się do wykorzystania (zakwalifikowanymi jako odpady) Wykonawca będzie postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243). Wykonawca uwzględnił w ofercie fakt przejęcia materiałów z rozbiórki i stosownie do wartości tych materiałów obniżył ceny robót kosztorysu ofertowego. Wykonawca będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w specyfikacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową stanowiącą zał. nr 15 do siwz, specyfikacją techniczną robót drogowych stanowiącą zał. nr 12 do siwz, specyfikacją techniczną odwodnienia stanowiącą załącznik nr 13 do siwz oraz kosztorysem ofertowym i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem realizacji robót. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach podanych powyżej należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót ustalonego w kosztorysie ofertowym. Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić min. 3 lata gwarancji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 44.22.13.00 - Bramy 45.42.11.48 - Instalowanie bram .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Realizacji Budownictwa KOMBUD Sp. z o.o., ul. Promyka 12, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93958,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87932,74

  • Oferta z najniższą ceną: 87932,74 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.