Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Gdynia: Dostawa analizatora spalin z modułem dymowym i modułem diagnostycznym
Numer ogłoszenia: 164508 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, fax (058) 620 67 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa analizatora spalin z modułem dymowym i modułem diagnostycznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego analizatora spalin z modułem dymowym i modułem diagnostycznym według zasad zawartych w części II SIWZ - Wzór umowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzenia (z kompletem dokumentacji technicznej i użytkowej), jego uruchomienie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi. Miejsce dostawy: Urząd Morski w Gdyni, Wydział Transportu i Zaopatrzenia ul. Węglowa 18a, 81-338 Gdynia. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Certyfikat Głównego Urzędu Miar, Certyfikat Zgodności CE oraz dokumenty gwarancyjne. Wymagania Zamawiającego: 1. Urządzenie fabrycznie nowe - rok produkcji 2008. 2. Certyfikat Głównego Urzędu Miar 3. Certyfikat zgodności z wymogami bezpieczeństwa zawartymi w odpowiednich dyrektywach Unii Europejskiej - Certyfikat Zgodności CE. 4. Zasilanie 230V 5. Minimalny zakres pomiaru analizatorem spalin: - CO - HC - NO - O2 - Lambda - CO2 - elektroniczny test sondy lambda - pomiar obrotów silnika 6. Wyświetlanie wyników pomiarów: kolorowy ekran lub wyświetlacz LCD 7. Język obsługi oprogramowania: polski 8. Klawiatura 9. Zerowanie elektroniczne i automatyczne. 10. Czas gotowości analizatora: maksymalnie 60sekund. 11. Drukarka na min. 24 kolumny. 12. Wbudowany dymomierz lub dodatkowy moduł dymowy. 13. Wbudowany (lub w postaci dodatkowego modułu) uniwersalny tester układów elektronicznych: - diagnostyka elektroniki pojazdowej: silniki, systemy bezpieczeństwa, komfortu, komputer, sieć CAN, OBDII/EOBD - diagnozowanie usterek (interpretacja/kasowanie) - odczyt parametrów bieżących (podgląd /rejestracja) - test sterowania elementami wykonawczymi systemu - regulacje i adaptacje - rejestracja zmiany parametrów w czasie jazdy w celu późniejszego odtworzenia i odszukania warunków, w jakich komputer rejestruje usterki - możliwość rozbudowy o moduł Bluetooth - program diagnostyczny z licencją bezterminową na aktualna wersje - kabel EOBD 14. Specjalistyczny wózek z kółkami. 15. Instrukcja obsługi w języku polskim. 16. Gwarancja - minimum 12 miesięcy od daty uruchomienia urządzenia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.00 - Analizatory Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.40.00 - Analizatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie 1 zobowiązani są przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u. p. z .p. (powyższe dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną) 3) oświadczenie złożone w druku oferty (załącznik nr 1 do IDW), że Wykonawca dysponuje autoryzowanym serwisem w odległości nie przekraczającej 40 km od miasta Gdyni, zapewniającym obsługę techniczną oraz serwisowanie oferowanego urządzenia. 3. Dodatkowo w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy do oferty załączyć szczegółowy opis parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego urządzenia uwzględniający wymagania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia IDW. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie. 5. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10 81-338 Gdynia, pok. 4, tel. +48 58 661-22-63, fax +48 58 620 67 43 lub za zalicz poczt. po przesłaniu zgłoszenia na adres e-mailowy:zam_pub@umgdy.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 08:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10 81-338 Gdynia - kancelaria ogółna (pok. nr 8).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia.
- Dostawa bluz kangurek- powtórne
- Świadczenie usługi szkoleń wysokospecjalistycznych dla Pracowników Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. - Pomorskiego Centrum Medycyny Cyfrowej.
- Przeprowadzenie "Zajęć Językowych" dla uczestników projektu "Centrum Nowoczesnego Seniora jako element procesu deinstytucjonalizacji usług społecznych dla najstarszych mieszkańców Gdyni"
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Usługa szkoleń indywidualnych ze specjalistycznego j. angielskiego (morskiego, technicznego) dla nauczycieli akademickich
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.281.100.2025 - Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań dla Instytutu "CZMP"
- Dostawy testów do wykrywania karbapenemaz oraz podłoży i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu- II postępowanie
- Zakup testów do diagnostyki serologicznej wybranych zakażeń wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego dla UCK.
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ w Gostyniu
- Sukcesywna 36 mies. dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontr. do badań param. rkz wraz z dzierżawą analizatora kompakt. oraz modułu do badań kardiolog. dla SOR
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





