Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Jasło: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DO PRACOWNI SZKOLNYCH ORAZ ZAKUP 1 SERWERA NAS
Numer ogłoszenia: 164487 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło , ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DO PRACOWNI SZKOLNYCH ORAZ ZAKUP 1 SERWERA NAS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie prowadzone jest przez Miasto Jasło na mocy porozumienia o wspólnym prowadzeniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawartego dnia 25.07.2016 r. pomiędzy Miastem Jasłem występującym jako Lider oraz Partnerami: a/ Szkołą Podstawową nr 2 w Jaśle, ul. Koralewskiego 9, 38 - 200 Jasło, reprezentowaną przez Jacka Nawrockiego - Dyrektora, b/ Szkołą Podstawową nr 4 w Jaśle, ul. W. Pola 9, 38 - 200 Jasło, reprezentowaną przez Annę Kamińską - Grzesiak - Dyrektora, c/ Gimnazjum nr 1w Jaśle, ul. Czackiego 2, 38 - 200 Jasło, reprezentowanym przez Kazimierza Mikruta - Dyrektora, d/ Zespołem Szkół Miejskich nr 1, ul. Rafineryjna 3a, 38 - 200 Jasło, reprezentowanym przez Gabrielę Zdunek - Gajda - Dyrektora, e/ Zespołem Szkół Miejskich nr 2, ul. Mickiewicza 108, 38 - 200 Jasło, reprezentowanym przez Jerzego Gajdę - Dyrektora, f/ Zespołem Szkół Miejskich nr 3, ul. Szkolna 38, 38 - 200 Jasło, reprezentowanym przez Aleksandrę Zajdel - Kijowską - Dyrektora, g/ Zespołem Szkół Miejskich nr 4, ul. P. Skargi 10, 38 - 200 Jasło, reprezentowanym przez Grażynę Idzik - Dyrektora, h/ Zespołem Szkół Miejskich nr 5, ul. Sobniowska 58, 38 - 200 Jasło, reprezentowanym przez Iwonę Kmiecik - Dyrektora 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni szkolnych oraz zakup 1 serwera NAS w ramach projektu pn.: Miasto Wiedzy. Podniesienie jakości edukacji oraz poszerzenie oferty kształcenia i doskonalenia poprzez realizację zintegrowanego planu reformującego wraz z poprawą infrastruktury w Jaśle. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 6. Spójność przestrzenna i społeczna, Działanie 6.4. Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 4. Zakupiony sprzęt powinien być zgodny z opisem zamieszczonym w zał. Nr 5 do SIWZ. Wykonawca przed dokonaniem zakupu przedstawi Zamawiającemu do akceptacji model sprzętu jaki zamierza nabyć w ramach Zamówienia. 5. Okres gwarancji: Wykonawca na zakupiony sprzęt udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy maksymalnie 72 miesiące - Kryterium oceny ofert. Bez względu na zaoferowany okres gwarancji, Wykonawca musi w tym okresie zapewnić minimum 3 lata gwarancji producenta na dostarczone komputery a 2 lata na serwer NAS..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 400.000,00 zł brutto każda oraz załączą dowody określające, czy dostawa ta została wykonana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz musi zawierać dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia;;; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Umowa zostanie zawarta w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. Nr 6 do SIWZ); 2 Zgodnie z porozumieniem, o którym mowa w pkt.3.1. SIWZ umowa zostanie zawarta odrębnie przez każdego z Partnerów. 3 Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy (zał. Nr 6 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um_jaslo.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Jasło 38-200 Jasło, ul. Rynek 12 pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, pok. nr 19 (Kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu pn.: Miasto Wiedzy. Podniesienie jakości edukacji oraz poszerzenie oferty kształcenia i doskonalenia poprzez realizację zintegrowanego planu reformującego wraz z poprawą infrastruktury w Jaśle. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 6. Spójność przestrzenna i społeczna, Działanie 6.4. Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"
- Modernizacja pokrycia dachowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Jasło
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Krasińskiego w Jaśle
- Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Jaśle przy ul. Zielonej.
- Dostawa system pobierania krwi
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawę sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.