Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Motycz: MODERNIZACJA BUDYNKU OCHOTNICZEJ
STRAŻY POŻARNEJ W RADAWCZYKU DRUGIM
Numer ogłoszenia: 164479 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, fax 081 5031082.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W RADAWCZYKU DRUGIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku OSP w miejscowości Radawczyk Drugi obejmujących wymianę pokrycia dachowego ,stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana opaski zewnętrznej i schodów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3000,0, słownie złotych ( trzy tysiace )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających 1)Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do prowadzenia działalności obejmującej wykonanie robót remontowych budynków 2) Posiadanie uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej 3)Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w ciągu tego okresu co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowych ogólno budowlanych z wyszczególnieniem robót dekarskich . 4)Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)uprawnienia budowlane specjalności konstrukcyjno- budowlanej osoby kierującej robotami budowlanymi 4)zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby kierującej robotami budowlanymi 5)wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 6.polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Potencjalni wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VI,2 składa dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa wyżej , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kozubszczyzna 127a,21-030 Motycz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Konopnica, Kozubszczyzna 127 A , 21-030 Motycz Sekretariat pok. Nr 9,I piętro -.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





