eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszWYKONANIA MODERNIZACJI BUDYNKU PRALNI NA POTRZEBY DZIAŁU REHABILITACJI DZIENNEJ DLA ZADANIAPOPRAWA I ROZSZERZERZENIE ZAKRESU ŚWIADCZEŃ REHABILITACJI AMBULATORYJNEJ W SP ZZOZ W PRZASNYSZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Przasnysz: WYKONANIA MODERNIZACJI BUDYNKU PRALNI NA POTRZEBY DZIAŁU REHABILITACJI DZIENNEJ DLA ZADANIA: POPRAWA I ROZSZERZERZENIE ZAKRESU ŚWIADCZEŃ REHABILITACJI AMBULATORYJNEJ W SP ZZOZ W PRZASNYSZU
Numer ogłoszenia: 164457 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7534316, faks 029 7534380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIA MODERNIZACJI BUDYNKU PRALNI NA POTRZEBY DZIAŁU REHABILITACJI DZIENNEJ DLA ZADANIA: POPRAWA I ROZSZERZERZENIE ZAKRESU ŚWIADCZEŃ REHABILITACJI AMBULATORYJNEJ W SP ZZOZ W PRZASNYSZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku Pralni na potrzeby Działu Rehabilitacji Dziennej dla zadania: Poprawa i rozszerzenie zakresu świadczeń rehabilitacji ambulatoryjnej w SP ZZOZ w Przasnyszu. 3. Zakres robót, o których mowa w ust. 1 obejmuje: 1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych, w szczególności: a) demontażowych i rozbiórkowych, b) przebudowy i modernizacji wnętrza budynku, c) w zakresie wymiany stolarki budowlanej, d) tynkarskich, okładzin ścian oraz robót malarskich, e) docieplenie ścian zewnętrznych, f) zewnętrznych związanych z ukształtowaniem terenu i wejść do budynku. 2) Wykonanie robót elektrycznych: a) zasilania głównego wraz z przebudową rozdzielni, b) oświetlenia wewnętrznego, c) oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, d) wewnętrzne instalacje elektryczne, e) wykonanie podejść - zasilania urządzeń Oddziału Rehabilitacji Dziennej f) prace demontażowe, 3) Wykonanie instalacji teletechnicznych: a) w zakresie przewodów instalacji telefonicznej, b) instalacji logicznej i strukturalnej wraz z UPS, c) montażu sytemu SAP, d) montażu systemu DSO, e) instalacji RTV. 4) Wykonania instalacji sygnalizacji pożaru. a) wykonanie oprzewodowania, b) montaż czujników dymowych, c) montaż centrali p-poż. i włączenie jej do istniejącego systemu. 5) Wykonania robót instalacji sanitarnych: a) wykonanie pionów i poziomów wod-kan., b) montaż osprzętu instalacji wod-kan., c) wykonanie podejść - przyłączenie do instalacji sanitarnej urządzeń Działu Rehabilitacji Dziennej, d) wykonanie instalacji c.w.u. i c.o., e) montaż uzbrojenia instalacji c.c.w. i c.o. 6) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej: a) prefabrykację i montaż kanałów, b) montaż nagrzewnic i central, c) wykonanie sterowania zamontowanych urządzeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.26.80 - Spawanie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 60 000,00 zł Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 15.07.2010 r. do godz. 10.00 na konto SPZZOZ w Przasnyszu: PKO BP S.A. Oddział Centrum w Ostrołęce 41 1020 3802 0000 1902 0010 8746 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć Wykonanie modernizacji budynku pralni na potrzeby Działu Rehabilitacji Dziennej w SP ZZOZ w Przasnyszu 2. Forma wadium - wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien być złożony (jeden w kasie SPZZOZ) do dnia 15.07.2010r, do godz. 10oo, drugi załączony do oferty. Każda forma wadium ma być złożona w kasie i załączona do oferty. 3. Kopia potwierdzenia zrealizowanego przelewu, o którym mowa w ust. 4, lub kopie dokumentów zdeponowanych u Zamawiającego, o których mowa w ust. 5, muszą być dołączone do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć: a) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikającej z: - zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru, lub projektanta a także w wyniku nałożonych decyzji i zaleceń Państwowej Inspekcji Pracy, Straży Pożarnej, organów inspekcji sanitarnej, Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - zmiany dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt. 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów projektowych, - z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów technicznobudowlanych; b) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; c) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia; d) zmian w dokumentacji projektowej, w tym: wymagającej czasu do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany; e) opóźnienia zamawiającego w przekazaniu placu budowy, f) zawieszenia robót przez Zamawiającego; g) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych; h) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót); i) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); j) w innych przypadkach określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sadowo 9 06-300 Przasnysz, Administracja pok. Z123.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: ul. Sadowo 9 06-300 Przasnysz, Administracja pok. Z123.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana jest w ramach RPO WM, Priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.1. Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia. Inwestycja jest finansowana z udziałem środków unijnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.