Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-24
Przasnysz: WYKONANIA MODERNIZACJI BUDYNKU PRALNI NA POTRZEBY DZIAŁU REHABILITACJI DZIENNEJ
DLA ZADANIA:
POPRAWA I ROZSZERZERZENIE ZAKRESU ŚWIADCZEŃ REHABILITACJI AMBULATORYJNEJ
W SP ZZOZ W PRZASNYSZU
Numer ogłoszenia: 164457 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7534316, faks 029 7534380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIA MODERNIZACJI BUDYNKU PRALNI NA POTRZEBY DZIAŁU REHABILITACJI DZIENNEJ DLA ZADANIA: POPRAWA I ROZSZERZERZENIE ZAKRESU ŚWIADCZEŃ REHABILITACJI AMBULATORYJNEJ W SP ZZOZ W PRZASNYSZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku Pralni na potrzeby Działu Rehabilitacji Dziennej dla zadania: Poprawa i rozszerzenie zakresu świadczeń rehabilitacji ambulatoryjnej w SP ZZOZ w Przasnyszu. 3. Zakres robót, o których mowa w ust. 1 obejmuje: 1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych, w szczególności: a) demontażowych i rozbiórkowych, b) przebudowy i modernizacji wnętrza budynku, c) w zakresie wymiany stolarki budowlanej, d) tynkarskich, okładzin ścian oraz robót malarskich, e) docieplenie ścian zewnętrznych, f) zewnętrznych związanych z ukształtowaniem terenu i wejść do budynku. 2) Wykonanie robót elektrycznych: a) zasilania głównego wraz z przebudową rozdzielni, b) oświetlenia wewnętrznego, c) oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, d) wewnętrzne instalacje elektryczne, e) wykonanie podejść - zasilania urządzeń Oddziału Rehabilitacji Dziennej f) prace demontażowe, 3) Wykonanie instalacji teletechnicznych: a) w zakresie przewodów instalacji telefonicznej, b) instalacji logicznej i strukturalnej wraz z UPS, c) montażu sytemu SAP, d) montażu systemu DSO, e) instalacji RTV. 4) Wykonania instalacji sygnalizacji pożaru. a) wykonanie oprzewodowania, b) montaż czujników dymowych, c) montaż centrali p-poż. i włączenie jej do istniejącego systemu. 5) Wykonania robót instalacji sanitarnych: a) wykonanie pionów i poziomów wod-kan., b) montaż osprzętu instalacji wod-kan., c) wykonanie podejść - przyłączenie do instalacji sanitarnej urządzeń Działu Rehabilitacji Dziennej, d) wykonanie instalacji c.w.u. i c.o., e) montaż uzbrojenia instalacji c.c.w. i c.o. 6) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej: a) prefabrykację i montaż kanałów, b) montaż nagrzewnic i central, c) wykonanie sterowania zamontowanych urządzeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.26.80 - Spawanie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 60 000,00 zł Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 15.07.2010 r. do godz. 10.00 na konto SPZZOZ w Przasnyszu: PKO BP S.A. Oddział Centrum w Ostrołęce 41 1020 3802 0000 1902 0010 8746 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć Wykonanie modernizacji budynku pralni na potrzeby Działu Rehabilitacji Dziennej w SP ZZOZ w Przasnyszu 2. Forma wadium - wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien być złożony (jeden w kasie SPZZOZ) do dnia 15.07.2010r, do godz. 10oo, drugi załączony do oferty. Każda forma wadium ma być złożona w kasie i załączona do oferty. 3. Kopia potwierdzenia zrealizowanego przelewu, o którym mowa w ust. 4, lub kopie dokumentów zdeponowanych u Zamawiającego, o których mowa w ust. 5, muszą być dołączone do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć: a) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikającej z: - zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru, lub projektanta a także w wyniku nałożonych decyzji i zaleceń Państwowej Inspekcji Pracy, Straży Pożarnej, organów inspekcji sanitarnej, Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - zmiany dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt. 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów projektowych, - z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów technicznobudowlanych; b) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; c) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia; d) zmian w dokumentacji projektowej, w tym: wymagającej czasu do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany; e) opóźnienia zamawiającego w przekazaniu placu budowy, f) zawieszenia robót przez Zamawiającego; g) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych; h) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót); i) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); j) w innych przypadkach określonych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sadowo 9 06-300 Przasnysz, Administracja pok. Z123.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: ul. Sadowo 9 06-300 Przasnysz, Administracja pok. Z123.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana jest w ramach RPO WM, Priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.1. Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia. Inwestycja jest finansowana z udziałem środków unijnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- ,,Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno- biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - roboty budowlane
- "Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - usługi szkoleniowe
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego i sprzętu agd dla żłobka i przedszkola przy ul. Lipowej w Przasnyszu (2 części)
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





