Ogłoszenie z dnia 2007-03-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Płońsk: dostawy sukcesywne medycznego sprzętu jednorazowego użytku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Barbara Stańczak (023) 661 34 00 w. 318 Joanna Zakolska (023) 662 38 15, ul. Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6613400, fax 023 6623214, e-mail: spzzoz2@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalplonsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne medycznego sprzętu jednorazowego użytku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn w siedzibie Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne medycznego sprzętu jednorazowego użytku m.in. dreny, rurki intubacyjne, staplery chirurgiczne, elektrody, papiery do EKG, korki do wenflonów, sondy, strzykawki do pomp infuzyjnych, zestawy medyczne, serwety operacyjne. Szczegółowy opis asortymentu wraz z wymaganymi parametrami oraz zapotrzebowaniem ilościowym przedstawia załącznik nr 2 do specyfikacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 (osiemnaście) zadań. Ofertę można złożyć do poszczególnych zadań lub całego przetargu. Nie dopuszcza się składania ofert do poszczególnych pozycji w zadaniach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej, świadectwa jakości. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wyżej wymienione dokumenty na prośbę Zamawiającego. Zamawiającego wymaganiom, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) opisy do (jako opis może służyć ulotka informacyjna): - zadania nr 7 poz. 1, zadania nr 14; 2) opisy i fotografie do (jako opis może służyć ulotka informacyjna): - zadania nr 1 poz. 27, zadania nr 6 poz. 1 ÷ 5 3) Próbki w ilości 1 szt. do każdej pozycji przetargu, po za wymienionymi powyżej, Próbki, opisy i fotografie będą stanowić wzornik dla dostarczanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia przez okres związania umową. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 618 000 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.01.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 9 265,00 zł. w tym: Zadanie nr 1-902,00 zł Zadanie nr 2-559,00 zł Zadanie nr 3-288,00 zł Zadanie nr 4-129,00 zł Zadanie nr 5-443,00 zł Zadanie nr 6-1 845,00 zł Zadanie nr 7-2 873,00 zł Zadanie nr 8-425,00 zł Zadanie nr 9-21,00 zł Zadanie nr 10-313,00 zł Zadanie nr 11-40,00 zł Zadanie nr 12-369,00 zł Zadanie nr 13-326,00 zł Zadanie nr 14-2,00 zł Zadanie nr 15-31,00 zł Zadanie nr 16-44,00 zł Zadanie nr 17-630,00 zł Zadanie nr 18-25,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplonsk.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Bezpłatnie na stronie internetowej, na wniosek w formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem poczty opłata przelewem na konto Zamawiającego lub gotówką. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 08:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 09:00, Pokoj Zastępcy Dyrektora ds. Administracyjno - Gospodarczych Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku ul. Sienkiewicza 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dreny. 1) Krótki opis: Dreny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Sprzęt jednorazowy. 1) Krótki opis: Sprzęt jednorazowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 37 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Strzykawki, urządzenia i przyrządy do infuzji. 1) Krótki opis: Strzykawki, urządzenia i przyrządy do infuzji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10, 33.19.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 19 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dreny. 1) Krótki opis: Dreny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 8 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Jednorazowe artykuły medyczne. 1) Krótki opis: Jednorazowe artykuły medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 29 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Jednorazowe artykuły medyczne. 1) Krótki opis: Jednorazowe artykuły medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 123 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Strzykawki, urządzenie do tomografii. 1) Krótki opis: Strzykawki, urządzenie do tomografii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10, 33.11.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 191 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Jednorazowe artykuły medyczne. 1) Krótki opis: Jednorazowe artykuły medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 28 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Urządzenie do nakłuwania żył, pobierania krwi. 1) Krótki opis: Urządzenie do nakłuwania żył, pobierania krwi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 1400 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Jednorazowe artykuły medyczne. 1) Krótki opis: Jednorazowe artykuły medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 20 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Zestawy medyczne. 1) Krótki opis: Zestawy medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 2 700 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Papier światłoczuły i termoczuły. 1) Krótki opis: Papier światłoczuły i termoczuły. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 24 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Papier światłoczuły i termoczuły. 1) Krótki opis: Papier światłoczuły i termoczuły. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 21 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Jednorazowe artykuły medyczne. 1) Krótki opis: Jednorazowe artykuły medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 190 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Jednorazowe artykuły medyczne. 1) Krótki opis: Jednorazowe artykuły medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 2 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Zestawy medyczne. 1) Krótki opis: Zestawy medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 2 900 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Jednorazowe artykuły medyczne. 1) Krótki opis: Jednorazowe artykuły medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 42 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Sondy. 1) Krótki opis: Sondy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 1 700 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.01.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostawy środków dezynfekcyjnych i innych produktów farmaceutycznych
- Dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych i materiałów zużywalnych
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 3074W ul. Grunwaldzka w Płońsku (2)
- Zakup samochodu osobowego "mikrobus" do przewozu osób niepełnosprawnych w powiecie płońskim, w celu wsparcia ich mobilności, wyposażonego w windę hydrauliczną.
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę ulicy Zaułek w ramach zadania pn. Płoński Program Budowy Dróg Lokalnych - opracowanie projektu, budowa i remonty dróg
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





