Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa leku Interferon beta - sprawa nr 04/2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, do kontaktów: Maria Popielarczyk tel. 0-42 67-61-774 wew. 200 Henryka Jaworska tel. 0-42 67-61-823, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, e-mail: przetargi@jonscher.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.jonscher.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leku Interferon beta - sprawa nr 04/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź Apteka Szpitalna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leku Interferon Beta 0,25mg/ml 106 opakowań. W 1 opakowaniu 15 ampułek + 15 strzykawek z rozpuszczalnikiem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń Ministra Zdrowia w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm i oznaczony jest znakiem CE. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.46.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 800PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5. Parafowany i podpisany przez osoby upoważnione przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 6. Aktualna informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachumek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę - przed upływem terminu składania ofert, 8. Aktualna informacja z KRK albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub adm. kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1-8 ustawy pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 9.Aktualna informacja z KRK albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub adm. kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 10. Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.jonscher.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy (zawierający nr faksu i NIP). Zamawiający udostępni SIWZ w formie papierowej za cenę j.w. Prośbę należy kierować na nr faksu 0-42 676-17-85. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.03.2007, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna I p. pokój nr 109.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





