Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Ropczyce: Budowa kortów tenisowych w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 164326 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kortów tenisowych w Ropczycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kortów tenisowych w Ropczycach, zlokalizowany na działkach nr ewid. 1178/6, 1178/7, 1178/8, 1178/9, 1177/1 przy ul. Mickiewicza i ul. Korczaka w Ropczycach, która obejmuje wykonanie: - niwelacji terenu (nadmiar ziemi zostanie usunięty z placu budowy na miejsce wskazane przez Zamawiającego, jednak nie dalej niż 1,0 km od miejsca realizacji zadania), - budowę dwóch kortów tenisowych o nawierzchni z mączki ceglanej (drenaż, podbudowa z żużla gr. 40 cm, żużel dostarcza Zamawiający), - ogrodzenia kortów wys. 3,0 i 4,0 m, - doziemnej części wewnętrznej instalacji wodnej (odcinek pomiędzy projektowanymi budynkiem gospodarczym i zbiornikiem na deszczówkę, wraz z montażem urządzenia zraszającego korty, końce instalacji należy doraźnie zaślepić), - przełożenie przyłącza gazowego do budynku przy ul. Mickiewicza 59 (Caritas), - obniżenie istniejącego odcinka sieci gazowej O80 w obrębie działek nr ewid. 1178/7, 1178/8, 1178/9 w Ropczycach, - likwidację napowietrznego przyłącza energetycznego do budynków przy ul. Mickiewicza 59 i Korczaka 2A, - budowę przyłącza kablowego energetycznego do budynków przy ul. Mickiewicza 59 i ul. Korczaka 2A wraz z niezbędną przebudową układu kontrolno - pomiarowego na budynku przy ul. Mickiewicza 59, - budowę kablowego przyłącza energetycznego do projektowanego budynku gospodarczego przy kortach, - wykonanie doziemnej części wewnętrznej instalacji elektrycznej służącej do zasilania oświetlenia kortów oraz pompy w projektowanym zbiorniku na deszczówkę na odcinkach pomiędzy złączem kontrolno - pomiarowym a projektowanym budynkiem gospodarczym oraz pomiędzy projektowanym budynkiem gospodarczym a projektowanym zbiornikiem na deszczówkę oraz projektowanym oświetleniem kortów (odcinki te należy wykonać w sposób umożliwiający podpięcie w przyszłości innych elementów: budynku gospodarczego, zbiornika na deszczówkę, oświetlenia kortów, oraz zabezpieczyć do czasu ich wykonania). - ułożenie rur ochronnych dla linii kablowych średniego napięcia, - budowę fundamentów pod słupy oświetleniowe kortów, - obsługę geodezyjną w tym tyczenie i inwentaryzację powykonawczą wykonanych obiektów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,- zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1.-4 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadają wymagane uprawnienia wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania warunków do udziału w postępowaniu nastąpi poprzez sprawdzenie czy wykonawca złożył wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani do dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności składających się na przedmiot zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień Publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego w Rozdziale XII SIWZ warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów; 1) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne (uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) dokument, o których mowa w ust. 1 pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument, o których mowa w ust. 1 pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.4 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, postanowienia ust.3 pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w dziale XII SIWZ ust 1 pkt. 1 - 5. 6. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną zaleca się dołączenie umowy Spółki. 8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1, pok. 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urzęd Miejski w Ropczycach, 39-100 Ropczyce ul. Krisego 1, (pok. 208, II p.)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch aparatów
- "Projektowanie i budowa budynku kultury i oświaty w Ropczycach, część biblioteczna"
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w Tolkmicku
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko-Orlik 2012 w miejscowości Gierzwałd, gmina Grunwald
- Roboty budowlane polegające na budowie kompleksu boisk do siatkówki plażowej na terenie Oddziału Rataje
- Boisko sportowe przy ul. Parkowej - budowa zaplecza - roboty budowlane (2)
- Budowa boisk zewnętrznych z infrastrukturą towarzyszącą i strefą Green STEAM przy SP w Zamieniu - II postępowanie
- "Modernizacja boiska przy ul. Zawiszy Czarnego w Żarach"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





