Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-04
Bydgoszcz: Dostawy wędlin
Numer ogłoszenia: 1642 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5855252, 5855303, faks 052 5855300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - wędliny wieprzowe 1. Baleron świętokrzyski (CPV 15131130-5) w ilości około 500 kg 2. Boczek wędzony (CPV 15131200-7) w ilości około 500 kg 3. Kiełbasa piwna (CPV15131130-5) w ilości około 1 000 kg 4. Kiełbasa biała parzona (CPV15131130-5) w ilości około 100 kg 5. Kiełbasa codzienna (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 6. Kiełbasa jarmarczna (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 7. Kiełbasa parówkowa (CPV 15131130-5) w ilości około 2 500 kg 8. Kiełbasa serdelowa (CPV 15131130-5) w ilości około 1 000 kg 9. Kiełbasa zwyczajna (CPV 15131130-5) w ilości około 4 000 kg 10. Kiełbasa żywiecka (CPV15131130-5)w ilości około 2 000 kg 11. Kiełbasa krakowska parzona (CPV15131130-5) w ilości około 2 000 kg 12. Metka (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg 13. Mortadela (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 14. Parówki cienkie (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 15. Pieczeń domowa (CPV 15131100-6) w ilości około 2 000 kg 16. Szynka mielona (CPV 15131410-2) w ilości około 2 000 kg 17. Szynka tyrolska (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg 18. Wędzonka prasowana (CPV 15131130-5) w ilości około 1 500 kg Część II - wędliny podrobowe 1. Głowizna (CPV 15114000-0) w ilości około 500 kg 2. Kaszanka (CPV 15131134-3) w ilości około 1 500 kg 3. Krupniok śląski (CPV 15131134-3) w ilości około 1 500 kg 4. Pasztet firmowy (CPV 15131300-8) w ilości około 1 000 kg 5. Pasztetowa (CPV 15131131-2) w ilości około 1 500 kg 6. Salceson czarny (CPV 15131134-3) w ilości około 1 800 kg 7. Salceson włoski (CPV 15131134-7) w ilości około 1 800 kg Część III - wędliny drobiowe 1.Mielonka drobiowa (15131135-0) w ilości około 5 000 kg 2. Mielonka kanapkowa drobiowa (CPV 15131135-0) w ilości około 2 000 kg 3. Polędwica drobiowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526 w ilości około 1 000 kg 4. Serdelki z indyka (CPV 15131135-0) w ilości około 4 500 kg 5. Szynka drobiowa (CPV 15131135-0) w ilości około 2 000 kg 6. Szynka mozaikowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526 w ilości około 2 000 kg 7. Szynka z piersi indyka (CPV 15131135-0) w ilości około 300 kg 8. Parówki drobiowe (CPV 15131135-0) w ilości około 3 000 kg 9. Szynkowa z indyka(CPV 15131135-0) w ilości około 3 000 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.12.00 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.14.10 - Szynka 15.11.40.00 - Podroby 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.13.00 - Konserwy wątrobiane 15.13.11.31 - 15.13.11.31 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. (dotyczy rozdziału V) Aby oferta składana przez wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: 1)prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2)oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V, (art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. -Prawo zamówień publicznych) (załącznik nr 2) 3)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli wykonawca jest rolnikiem indywidualnym (definicja rolnika indywidualnego znajduje się w ustawie z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, art. 6 (Dz. U. z 2003 r. Nr 64, poz. 592), który nie prowadzi pozarolniczej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub innych przepisów szczegółowych (czyli zarejestrowanej np. w ewidencji działalności gospodarczej), to w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 3 przedkłada aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego- Dowodem potwierdzającym osobiste prowadzenie gospodarstwa rolnego jest oświadczenie prowadzącego to gospodarstwo, poświadczone przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) lub przez osobę upoważnioną. W/w oświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz mają się w nim znajdować dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.: a) imię i nazwisko, b) dokładny adres zamieszkania c)powierzchnia gospodarstwa 5)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie 6)w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt - 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt - 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zaświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą być aktualne. Jeśli kopię dokumentu potwierdza Wykonawca, to kopia musi zawierać - oświadczenie za zgodność z oryginałem wraz z pieczątką imienną i podpisem lub pieczątką firmową i czytelnym podpisem, osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi - na każdej stronie kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy wędlin wieprzowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - wędliny wieprzowe 1. Baleron świętokrzyski (CPV 15131130-5) w ilości około 500 kg 2. Boczek wędzony (CPV 15131200-7) w ilości około 500 kg 3. Kiełbasa piwna (CPV15131130-5) w ilości około 1 000 kg 4. Kiełbasa biała parzona (CPV15131130-5) w ilości około 100 kg 5. Kiełbasa codzienna (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 6. Kiełbasa jarmarczna (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 7. Kiełbasa parówkowa (CPV 15131130-5) w ilości około 2 500 kg 8. Kiełbasa serdelowa (CPV 15131130-5) w ilości około 1 000 kg 9. Kiełbasa zwyczajna (CPV 15131130-5) w ilości około 4 000 kg 10. Kiełbasa żywiecka (CPV15131130-5)w ilości około 2 000 kg 11. Kiełbasa krakowska parzona (CPV15131130-5) w ilości około 2 000 kg 12. Metka (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg 13. Mortadela (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 14. Parówki cienkie (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 15. Pieczeń domowa (CPV 15131100-6) w ilości około 2 000 kg 16. Szynka mielona (CPV 15131410-2) w ilości około 2 000 kg 17. Szynka tyrolska (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg 18. Wędzonka prasowana (CPV 15131130-5) w ilości około 1 500 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.12.00-7, 15.13.11.30-5, 15.13.11.00-6, 15.13.14.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy wędlin podrobowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - wędliny podrobowe 1. Głowizna (CPV 15114000-0) w ilości około 500 kg 2. Kaszanka (CPV 15131134-3) w ilości około 1 500 kg 3. Krupniok śląski (CPV 15131134-3) w ilości około 1 500 kg 4. Pasztet firmowy (CPV 15131300-8) w ilości około 1 000 kg 5. Pasztetowa (CPV 15131131-2) w ilości około 1 500 kg 6. Salceson czarny (CPV 15131134-3) w ilości około 1 800 kg 7. Salceson włoski (CPV 15131134-7) w ilości około 1 800 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0, 15.13.11.34-3, 15.13.13.00-8, 15.13.11.31-2, 15.13.11.34-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy wędlin drobiowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mielonka drobiowa (15131135-0) w ilości około 5 000 kg 2. Mielonka kanapkowa drobiowa (CPV 15131135-0) w ilości około 2 000 kg 3. Polędwica drobiowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526 w ilości około 1 000 kg 4. Serdelki z indyka (CPV 15131135-0) w ilości około 4 500 kg 5. Szynka drobiowa (CPV 15131135-0) w ilości około 2 000 kg 6. Szynka mozaikowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526 w ilości około 2 000 kg 7. Szynka z piersi indyka (CPV 15131135-0) w ilości około 300 kg 8. Parówki drobiowe (CPV 15131135-0) w ilości około 3 000 kg 9. Szynkowa z indyka(CPV 15131135-0) w ilości około 3 000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mięs drobiowych, wieprzowych i wołowych, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
więcej: Podroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





