Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Lubartów: NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 164297 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Biszkopty okrągłe op.0,25 - szt 70 Herbatniki petitki op. 0,10 - szt 100 Wafle śmietankowe op. 20g - szt 300 Chrupki kukurydziane op. 70g - szt 50 Cukier puder op. 0,50 - kg 5 Cukier kryształ op. 1 kg - kg 4000 Cukier waniliowy op. 20g - szt 50 Miód naturalny op. 25,26g - szt 8000 Budyń b/cukru op. 41g - szt140 Cynamon op. 20g - szt 6 Galaretka owocowa op. 79g - szt 150 Kisiel b/cukru op. 40g -szt 200 Kasza manna op. 0,50-1kg - kg 500 Kasza jęczmienna op. 1 kg - kg 500 Płatki owsiane op. 0,50-1kg - kg 300 Makaron świderki op. 1kg - kg 1000 Makaron nitka rosołowa op. 1kg - kg 400 Makaron wstążka op. 1kg - kg 500 Makaron łazanki op. 0,50-1kg - kg 60 Makaron rurka - kg 20 Ryż op. 1kg - kg 1500 Kasza gryczana op. 1kg - kg 200 Mąka ziemniaczana op. 0,50-1kg - kg 150 Herbata expresowa op. 100 szt - szt 8 Herbata granulowana typu assam op. 0,10 - kg 350 Kawa zbożowa inka op. 0,15 - kg 25 Pieprz ziołowy op. 0,02 - kg 2 Pieprz naturalny op. 0,02-0,50 - kg 6 Przyprawa curry op. 15g - szt 15 Bulion o smaku wędzonki op. 1kg - kg 7 Żurek op. 1kg - kg 9 Przyprawa warzywna typu kucharek, asta - kg 120 Kwasek cytrynowy op. 20g - szt 1200 Liść laurowy op. 8g - szt 350 Majeranek op. 6g -szt 200 Przyprawa w płynie typu magii op.1l - litr 25 Przyprawa do kurczaka op. 1kg - kg 7 Oregano op. 10g - szt 40 Papryka mielona słodka op. 20g - szt 30 Papryka mielona ostra op. 20g - szt 30 Sos sałatkowy typu prymat op. 0,92- kg 6 Sos pieczeniowy ciemny op. 30g - kg 3 Sos neapolitański op. 1kg - kg 7 Ziele angielskie op.15g - szt 300 Bulion borowikowy op. 1kg - kg 1 Sos grzybowy op. 30g - kg 3 Bulion rosołowy op. 1kg - kg 1 Sól op. 1kg- kg 1600 Sos majonezowo-czosnkowy op. 1l - litr 5 Ser feta - szt 25 Ketchup op. 1l - litr 30 Oliwka zielona op. 220g - szt 25 Fasola czerwona w puszce op. 0,42- szt 20 Chrzan w słoiczku op. 0,32 - szt 250 Koncentrat pomidorowy op. 20G lub 1kg - kg 250 Kukurydza konserwowa op. 0,42 - szt 140 Ogórek konserwowy op. 0,90 - szt 250 Papryka konserwowa op. 0,85 - szt 100 Majonez typu helmans op. 5kg- kg 350 Musztarda op. 180g- szt 400 Ocet op. 0,50 l - litr 35 Olej typu vita op. 1 l - litr 700 Margaryna rama combi do pieca konwekcyjnego op. 3,7 l - litr 16 Groszek konserwowy op. 0,40 - szt 600 Koper suszony op. 0,10 - szt 30 Natka suszona op. 0,10 - szt 20 Ananas w puszce op. 0,56 - szt 25 Seler konserwowy - szt 10 Koncentrat napojów owocowych op. 6,5 - kg 300 Soczewica kg 60 Fasola biała średnia kg 70 Drożdże op. 0,10 - kg 4 Śliwka kalifornijska suszona op. 0,10 - szt 10 Ziarno sezamowe op. 0,10 - szt 20 Żelatyna spożywcza op. 0,05 - szt 20 Grzyby suszone podgrzybek op. 50g - szt 5 Wiórki kokosowe op. 0,10 - szt 30 Rodzynki op. 0,10 - szt 20 Susz wigilijny polski-jabłko, gruszka, śliwka - kg 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 164 z 2006 r., z póź. zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do brania czynnego udziału przy realizacji części niniejszego zamówienia oraz oświadczenia, że Wykonawca polega na doświadczeniu innych podmiotów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego oświadczenia innych podmiotów o przekazaniu ich zasobów finansowych do dyspozycji Wykonawcy, na okres realizacji niniejszego zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZMIANA UMOWY Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: 1.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne. 2.W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cich 14, 21-100 Lubartów, pokój nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cich 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- "Przystosowanie pomieszczeń WC na potrzeby osób z niepełnosprawnościami z dostosowaniem szerokości korytarza dla potrzeb osób na wózkach w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie"
- Termomodernizacja stropu poddasza w budynku Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek" w Koninie w 2026r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Akademia Krasnoludków w Jaworze" na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie na rok 2026"
- Sukcesywne dostawy środków spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





