eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług w zakresie przemieszczania (holowania) pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Katowice: Świadczenie usług w zakresie przemieszczania (holowania) pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji
Numer ogłoszenia: 164216 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przemieszczania (holowania) pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1.Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych na parking , z którym KMP Ruda Śląska posiada zawartą umowę w odległości do 20 km od siedziby KMP Ruda Śląska ul. Hallera 9 Pozycja 2 Holowanie pojazdów, części pojazdów o DM do i powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji za pośrednictwem KMP Ruda Śląska na wskazany przez te jednostki parking (inny niż parking, z którym KMP Ruda Śląska posiada zawartą umowę) Pozycja 3 Holowanie pojazdów służbowych Policji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a)wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeżeli jeden z nich nie spełnia chociażby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie publiczne, b)wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tj; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: - wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywanie krajowego transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. Nr 204, poz. 2088 z 2004 r. z póżn. zm) z wyjątkiem określonym w art. 3 ust.1 pkt. 2 ustawy, - wykonawcy, którzy dysponują pojazdem specjalnym (laweta) o ładowności co najmniej 3 tony, długości przestrzeni ładunkowej co najmniej 5 metrów wyposażonym w wciągarkę oraz sprzętem specjalistycznym przystosowanym do holowania pojazdów z ważnymi badaniami technicznymi, właściwe oznakowanym, - wykonawcy posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych.. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia* osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661), wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 6.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłoży w ofercie dokumenty określone w punkcie IV 1, 2, 3, 4, 5 zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 7.Jeżeli wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IV A ppkt 1-4 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) 8.Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia sprawnym sprzętem i urządzeniami oraz wykaz tego sprzętu.. 11.Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów z wpisem, iż jest to pojazd specjalny pomocy drogowej i ma ważne badanie techniczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej ul. Hallera 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej ul. Hallera 9 pok. 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.