Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sokołów Podlaski: modernizacja kompleksu budynków Szpitala Powiatowego im. prof. Z.Koprowskiego w Sokołowie Podlaskim - wykonanie ocieplenia i obróbek blacharskich Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Korolczuk Kazimierz, ul. ks. Jana Bosko 5, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7817200, fax (025) 787-60-83, e-mail: spzoz.sokolow@2com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzozsokolow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kompleksu budynków Szpitala Powiatowego im. prof. Z.Koprowskiego w Sokołowie Podlaskim - wykonanie ocieplenia i obróbek blacharskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nieruchomość jest położona w Sokołowie Podlaskim przy ul. ks. Jana Bosko 5 w czworokącie ulic Piłsudskiego, Spółdzielczej, Andersa i ks. Jana Bosko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje modernizację kompleksu budynków szpitalnych tj.budynek bloku łóżkowego, budynek bloku diagnostycznego, budynek przychodni lekarskiej i budynek kuchni-pralni polegający na ociepleniu budynów wełną mineralną i wykonaniu obróbek blacharskich. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie potwierdzone dokumentami, że wykonawca należzycie zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające charakterem i złożonością robotom podanym w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej 400 tys. zł. każda, oświadczenie, że materiały budowlane zaproponowane do wykonania zamówienia są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane poświadczone odpowiednimi dokumentami. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak podano w punkcie II.1.6 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 25 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, będzie przeprowadzona w trakcie analizy ofert, na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą i wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie podanym w przedmiocie zamówienia, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy Pzp i oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Pzp, 3.aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatów, 4.aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, 5.potwierdzoną kopięodpowiednich uprawnień budowlanych, 6.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach i uprawnieniach budowlanych, 7.wykaz najmnie 2 robót budowlanycho charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówieniao wartości nie mniejszej niż 400 tys. zł każda potwierdzone odpowiednimi referencjami, 8. informacja banku potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnośćć kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert(wielkość środków finansowych i możliwości kredytowych musi wynosić minimum 90% wartości brutto przedstawionej oferty),9.polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od 100 tys. zł, 10.aktualne zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsokolow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2007, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego - Sokołów Podlaski ul. ks. Jana Bosko 5, biurowiec lokal 39.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007.
INNE PRZETARGI Z SOKOŁOWA PODLASKIEGO
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: (3 części) 1) Telaki, gmina Kosów Lacki 2) Skibniew-Kurcze, gmina Sokołów Podlaski 3) Rogów, gmina Repki
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 przy ulicy Kupientyńskiej w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim.
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji, drzwi wewnętrznych oraz żaluzji zewnętrznych w Pracowni Endoskopii oraz Laboratorium dla SPZOZ w Sokołowie Podlaskim
- Remont zbiornika wodnego w miejscowości Pogorzel - etap II
- Remont dróg wewnętrznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- 156/Cir/25/KK_Częściowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie.
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Turośni Kościelnej przy ul. Białostockiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.