Ogłoszenie z dnia 2007-09-12
Tarnowskie Góry: Przebudowa stropodachu pawilonu KS Strzybnica
Numer ogłoszenia: 164168 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax 032 3933602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stropodachu pawilonu KS Strzybnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie stropodachu pawilonu KS Strzybnica. Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę warstw stropodachu do poziomu stropu, - rozbiórkę ściany attykowej od strony elewacji tylnej - zachodniej, - demontaż i ponowny montaż anten TV i TVS oraz kolektorów słonecznych, - wykonanie otworów i montaż kratek wentylacyjnych na ściankach kolankowych, - wykonanie więźby dachowej z drewna impregnowanego ciśnieniowo, - wykonanie ocieplenia z wełny mineralnej, - montaż poszycia dachu z płyt OSB wodoodpornych, - ułożenie pokrycia dachu z papy podkładowej i papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia, - wykonanie obróbek blacharskich, - montaż rynny i rury spustowej z PCV, - uzupełnienie tynków elewacji, - malowanie obróbek blacharskich, - wymianę instalacji odgromowej wraz z pomiarami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej do niniejszej siwz dokumentacji technicznej. CPV - 45261210-9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 67.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.500,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, a) Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. b) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu więźby dachowej z drewna i remoncie dachów pokrytych papą zgrzewalną (bez względu na ich wartość). c) Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 80.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80.000,00 zł d) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 2 do siwz) 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do siwz), 1.4. Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom. UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z pomocą podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż wykona zamówienie siłami własnymi. 1.5. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6. Informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wymaganej kwocie, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamóweiń Publicznych 42-600 Tarnowskie Góry Rynek 4 pokój nr 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamóweiń Publicznych 42-600 Tarnowskie Góry Rynek 4 pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- (ZSP3-S.271.2.25) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
- (ZSP3-S.271.1.25) Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
- Modernizacja kotłowni szpitalnej wraz z budową nowego wysokosprawnego układu kogeneracyjnego realizowana w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", nr sprawy GCR/24/ZP/2025
- BZP.271.12.2025 Kompleksowe zabezpieczenie imprezy masowej GWARKI 2025, obejmujące ochronę, monitoring, zabezpieczenie medyczne
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników, miejsc parkingowych, zatok i jezdni wykonanych z kostki brukowej kamiennej i betonowej na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025 roku"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala "Olszówka" w Rabce Zdrój.
- Wymiana pokrycia dachowego w ZPO w Koninie
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachu segmentu B i części segmentu A budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle'a 16
- Modernizacja nawierzchni dachu budynku magazynowego w Paszowicach 35.
- Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn" Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a"
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.