Ogłoszenie z dnia 2006-03-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: budowa stacji uzdatniania wody w Słupsku
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o., do kontaktów: W zakresie merytorycznym : Antoni Taraszkiewicz (Kierownik JRP) 59/ 8418360 W zakresie procedury zamówień publicznych: Jarosław Rzeczkowski 59/ 8418394, ul. E. Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8426051 do 57, fax 059 8422207, e-mail: sekretariat@wodociagi.slupsk.pl, www.wodociagi.slupsk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa stacji uzdatniania wody w Słupsku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i na jej podstawie wykonanie robót związanych z budową stacji uzdatniania wody w ramach Projektu pn. Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska, realizowanego w ramach Funduszu Spójności - Projekt nr 2004/PL/C/PE/019. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004, dostępne pod adresem: SIDIR, PL 00-710 Warszawa, ul. Piekałkiewicza 7, tel. nr (48 22) 642 82 90; e-mail: sidir_wwa@poczta.onet.pl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ. Termin wykonania zamówienia obejmuje łącznie: czas na ukończenie oraz okres zgłaszania wad tj: a) czas na ukończenie - wynoszący 24 miesiące licząc od daty rozpoczęcia, b) okres zgłaszania wad - wynoszący 12 miesięcy licząc od daty wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Słupsk. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartości kwoty 60.000 Euro Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Wymagane wadium: 350 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dla Kierownika budowy o którym mowa w pkt. 2.1.3)b) - decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: , a)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat związanych z działalnością Wykonawcy, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) zatrudniać w okresie każdego z ostatnich trzech lat (2005, 2004 i 2003), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 30 pracowników oraz co najmniej 3 osoby personelu kierowniczego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy ( każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz przeciętnej ilości personelu kierowniczego. b) dysponować do wykonania zamówienia niżej wymienionymi osobami wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Przedstawiciel Wykonawcy ma posiadać wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawnicze, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP, w tym co najmniej 5 lat w pełnieniu funkcji kierowniczych. Przedstawiciel Wykonawcy musi mieć doświadczenie w kierowaniu wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP, co najmniej 2 inwestycji z zakresu infrastruktury wodno-ściekowej o wartości łącznej nie mniejszej niż 8 mln PLN netto, w tym co najmniej jednej z nich realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. Musi posiadać biegłą znajomość języka polskiego (lub zapewnienie tłumacza przez cały okres trwania umowy i okres zgłaszania wad). Specjalista ds. technologii uzdatniania wody ma posiadać wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP, w dziedzinie uzdatniania wody. Specjalista ds. technologii uzdatniania wody musiał nadzorować samodzielnie, co najmniej 1 stację uzdatniania wody o wydajności powyżej 10 000 [m3/d]. Musi posiadać biegłą znajomość języka polskiego (lub zapewnienie tłumacza przez cały okres trwania umowy i okres zgłaszania wad). Kierownik Budowy ma posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń. Kierownik Budowy musi posiadać minimum 8 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, w tym minimum 2 inwestycji o wartości łącznej nie mniejszej niż 8 mln PLN netto. Musi posiadać biegłą znajomość języka polskiego (lub zapewnienie tłumacza przez cały okres trwania umowy i okres zgłaszania wad). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań stawianych przez Zamawiającego przed osobami wskazanymi do wykonania zamówienia . (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz oraz jedno oświadczenie) c) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu stacji uzdatniania wody o wydajności minimum 10 000 [m3/d] i wartości zamówienia, co najmniej 5 mln PLN netto. Przez wykonanie rozumie się również modernizację lub rozbudowę. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz ) zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np.:protokoły, referencje, opinie). (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz ich łączne kwalifikacje i doświadczenie), 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a. Wykonawca (wykonawcy składający ofertę wspólną łącznie) osiągnął (osiągnęli) średni przychód netto ze sprzedaży w każdym z ostatnich 3 pełnych latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wynoszący co najmniej 8 mln PLN na rok. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1,2 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1,2 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jedno wspólne oświadczenie), Wykonawcy składający ofertę mają obowiązek dokonać przeliczenia wszystkich wymaganych przez Zamawiającego wartości z waluty kraju Wykonawcy na PLN według średniego kursu NBP ( Narodowego Banku Polskiego) obowiązującego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych . 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1)a, 2.1.2).b), 2.1.2).c) i 2.1.2).d) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1)a, 2.1.2).a), 2.1.2).b), 2.1.2).c) i 2.1.2).d) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Wszystkie dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w oryginale muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dla Zamawiającego podstawą oceny spełnienia warunków będzie tłumaczenie na język polski. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.05.2006, cena - 160.00 PLN. SIWZ dostępna na pisemny wniosek Wykonawcy: - za zaliczeniem pocztowym lub, - w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. E. Orzeszkowej 1, budynak A, pok nr 14 (płatne gotówką w kasie Zamawiającego) 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego ( Wodociągi Słupsk sp. z o.o.) , ul. E. Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk, pokój nr 12 (Budynek A).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności ( Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/019 pn. Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





