Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puławy: przebudowa kompleksu ulic: 4 Pułku Piechoty WP, Browarnej i Rybackiej w Puławach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Puławy, do kontaktów: Małgorzata Syta, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804580, 8804503, fax 081 8804505, e-mail: bzp@um.pulawy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.pulawy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa kompleksu ulic: 4 Pułku Piechoty WP, Browarnej i Rybackiej w Puławach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Puławy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kompleksu ulic 4-go Pułku Piechoty WP, Browarnej i Rybackiej w Puławach . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wypełniony formularz oferty z formularzem cenowym 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 300.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia: - minimum 3 roboty w branży drogowej polegające na układaniu nawierzchni z asfaltobetonu i chodników z kostki betonowej o wartości powyżej 300.000 zł każda Należy podać ich wartość, datę i miejsce wykonania - na załączonym formularzu. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz kierownika robót w branży elektrycznej oraz kierownika robót w branży teletechnicznej. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11.Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Ponadto do oferty należy dołączyć : 1.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę oferty sporządzony na bazie przedmiarów robót 2.Wykaz stawek i narzutów - zgodnie z załączonym formularzem. 3. Harmonogram realizacji robót sporządzony przez Wykonawcę uwzględniający w pierwszej kolejności przebudowę kolizji w ul. 4-go Pułku Piechoty WP oraz przebudowę ul. 4-go Pułku Piechoty WP 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W ramach zakresu robót należy wykonać: Przebudowę drogi w ul. 4-go Pułku Piechoty W. P. dł. 800,00m, przebudowę ul. Browarnej na dł. 67,88m, budowę drogi dojazdowej do parkingu o dł. 100,75m i parkingu na 36 miejsc postojowych, przebudowę drogi w ul. Rybackiej na długości 409,48 mb, przebudowę drogi w ul. Rybackiej na długości 409,48 mb, przebudowę kanalizacji i kabli telefonicznych kolidujących w ul. 4-go Pułku Piechoty W.P. , usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznych w ul. 4-go Pułku Piechoty W.P. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30.000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonawstwa robót budowlanych objętych zamówieniem -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia: -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -spełnią pozostałe wymagania SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceniając oferty zamawiający zweryfikuje przedstawione przez wykonawców dokumenty metodą spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 300.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Dowód wniesienia wadium. 8.Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia: - minimum 3 roboty w branży drogowej polegające na układaniu nawierzchni z asfaltobetonu i chodników z kostki betonowej o wartości powyżej 300.000 zł każda Należy podać ich wartość, datę i miejsce wykonania - na załączonym formularzu. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz kierownika robót w branży elektrycznej oraz kierownika robót w branży teletechnicznej. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10.Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pulawy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.04.2007, godzina 09:15, Urząd Miasta Puławy, ul. Lubelska 5, pok. 103.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Puławy
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2508L Opoka - Chrząchówek
- Dostawa nawozów dla IUNG - PIB w Puławach, dla RZD w Żelisławkach w podziale na 3 części zamówienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Z PODZIAŁEM NA 10 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strzelce
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





