eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ SERWERÓW, WYPOSAŻENIA SERWERÓW ORAZ LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Warszawa: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ SERWERÓW, WYPOSAŻENIA SERWERÓW ORAZ LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 164039 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, faks 022 8498085, 8495027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ SERWERÓW, WYPOSAŻENIA SERWERÓW ORAZ LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1 - Dostawa serwerów i wyposażenia serwerów Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, montażem, i uruchomieniem następującego sprzętu: serwerów, wyposażenia serwerów do siedziby Zamawiającego według wykazu w SIWZ. Część 2 - Dostawa licencji oprogramowania serwerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiskowych licencji oprogramowania (wyszczególnionych w tabeli) do siedziby Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.62.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla części 1: 3 800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset zł). Dla części 2: 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście zł).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 a. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 3-ch latach przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy podobne dostawy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 160 000 zł brutto, każda oraz załączą dokument lub dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. dla części 2 b. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 3-ch latach przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy podobne dostawy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 50 000 zł brutto, każda oraz załączą dokument lub dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz cenowy (Część 1 i/lub Część 2 na załączniku nr 2 do Instrukcji) z cenami poszczególnych elementów zamówienia oraz z ceną łączną wynikającą z sumy cen, powiększoną o obowiązujący podatek VAT 2) Wypełnione Specyfikacje techniczne nr 1 - 7. 3) dla części 1: Wykaz punktów serwisowych dla zamawianych urządzeń na terenie RP (najbliższe punkty serwisowe w stosunku do siedziby Zamawiającego), 4) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5) dla części 1: Na potwierdzenie spełniania wymagań technicznych i legalności zainstalowanego oprogramowania w oferowanym sprzęcie Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumentację techniczną (w języku polskim i ewentualnie obcym) wraz z certyfikatami (w języku polskim i ewentualnie obcym): -Certyfikat HCL serwera na oferowaną platformę systemową -Certyfikaty jakości ISO 9001 dla producenta sprzętu, -Certyfikaty jakości ISO 9001 dla wykonawcy usług serwisowych oferowanego sprzętu, -Deklaracje CE całego sprzętu a nadto dla serwera graficznego (specyfikacja techniczna nr 7) - testy wydajności potwierdzające minimalne wymagane przez Zamawiającego wyniki wydajności. W przypadku, gdy dokument na potwierdzenie spełniania wymagań technicznych i jakościowych jest tylko w języku obcym, Zamawiający dopuszcza złożenie go bez tłumaczenia na język polski. 6) dla części 2: W przypadku zaproponowania w złożonej ofercie licencji oprogramowania równoważnego - Wykonawca złoży dokument wykazujący, iż zaproponowane w złożonej ofercie oprogramowanie jest równoważne do licencji oprogramowania wyspecyfikowanego przez Zamawiającego, w formie szczegółowego opisu funkcjonalności zaproponowanego oprogramowania i porównania go na żądanie Zamawiającego z oprogramowaniem wyspecyfikowanym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla części 1: 1. Strony dopuszczają wprowadzenie istotnych zmian w postanowieniach umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 3) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ. 2. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Rakowiecka 4, bud A, pok. 231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, ul. Rakowiecka 4, Bud. A; Nr pokoju 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa serwerów i wyposażenia serwerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, montażem, i uruchomieniem następującego sprzętu: serwerów, wyposażenia serwerów do siedziby Zamawiającego według poniższego wykazu: Nazwa towaru Ilość Serwer plikowy 1 Wkład serwerowy IBM Blade 4 pamięć RAM do serwera 8204-E8A-SN065CEF5 IBM POWER 6 (celem rozbudowania go o 32 GB) 1 pamięć RAM do serwera DELL Service tag 4G2RH4J (celem rozbudowania go o 32 GB) 1 pamięć RAM do serwera DELL Service tag 5G2RH4J (celem rozbudowania go o 32 GB) 1 Podzespoły do serwera HP DL 380 G4 serial GB8550TK3X w tym: procesor+radiator 1 pamięć 1 Interface 1 Serwer Graficzny 2 Usługa instalacji dostarczanego sprzętu Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń równoważnych (tożsamych) do urządzeń wymienionych w niniejszej SIWZ w zakresie jakości, parametrów technicznych i funkcjonalności a różniących się jedynie znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W przypadku dostawy urządzeń równoważnych (tożsamych) do wymienionych w niniejszej SIWZ, dostarczone urządzenia powinny spełniać wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego, w tym minimalne wyniki wydajności udokumentowane testami wydajności, o których mowa na str 29 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa licencji oprogramowania serwerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiskowych licencji oprogramowania (wyszczególnionych w tabeli poniżej) do siedziby Zamawiającego Lp Nazwa towaru Ilość 1.upgrade Vmware vCenter Foundation do wersji Vmware vCenter Standard 1 2.VMware vSphere 4 Standard for 1 processor 4 3.Microsoft SQL Server R2 Standard Edition (64-bit) 1 4.Microsoft Windows 2008 R2 2 5.Red Hat Enterprise Serwer 1 W przypadku oprogramowania Microsoft Zamawiający wymaga zakup na warunkach akademickich (umowa Microsoft Academic Select nr 8oS60234) W przypadku zaproponowania w złożonej ofercie licencji oprogramowania równoważnego a w odniesieniu do licencji Microsoft (poz. 3 i 4 z tabeli powyżej) na warunkach nie gorszych niż wynikające z warunków oferowanych dla podmiotów akademickich - Wykonawca złoży dokument wykazujący, iż zaproponowane w złożonej ofercie oprogramowanie jest równoważne do licencji oprogramowania wyspecyfikowanego przez Zamawiającego, w formie szczegółowego opisu funkcjonalności zaproponowanego oprogramowania i porównania go na żądanie Zamawiającego z oprogramowaniem wyspecyfikowanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.