To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-23
Kielce: DOSTAWA PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK, AKCESORIÓW ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 163983 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136213 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK, AKCESORIÓW ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych, komputerów, drukarek, akcesoriów oraz materiałów eksploatacyjnych. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Komputer wraz z wyposażeniem - 3 szt.; Drukarka kolorowa - 1 szt.; System do kalibracji koloru - 1 szt.; Dysk zewnętrzny 2,5 wraz z etui i stacją dokującą - 3 szt.; PenDrive Flash - 5 szt.; Klawiatura na złączu USB - 5 szt.; Karta pamięci SD HC - 5 szt.; Przełącznik sieciowy - 5 szt.; Kable sieciowe kategorii 5e o długości 1,5 m - 10 szt.; Kable sieciowe kategorii 5e o długości 2 m - 10 szt.; Oprogramowanie antywirusowe na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji dla 150 stacji roboczych i 10 serwerów pracujących pod nadzorem systemu Windows 2003 Server; materiały eksploatacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale II SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.71.00 - Części komputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: DOSTAWA PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK, AKCESORIÓW ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDOLF - Andrzej Kulesza, ul. Oszmiańska 7, 03-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64860,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49029,36
Oferta z najniższą ceną: 49029,36 / Oferta z najwyższą ceną: 78396,83
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: DOSTAWA PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK, AKCESORIÓW ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDOLF - Andrzej Kulesza, ul. Oszmiańska 7, 03-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23918,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22042,96
Oferta z najniższą ceną: 22042,96 / Oferta z najwyższą ceną: 29943,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- 13/TP/2025"Kompleksowa usługa prania bielizny ogólnoszpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II."
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2026
- Modernizacja dachu i elewacji budynku WOMP w Kielcach - postępowanie powtórzone II
- Dostawa biurek z elektryczną regulacją wysokości dla Politechniki Świętokrzyskiej w związku z realizacją projektu pn. "Uczelnia przyjazna społeczności akademickiej" nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- "Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV/Crossover z napędem Full Hybrid, wyprodukowanych w roku 2025, w ramach leasingu operacyjnego" - powt.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Dostawa telebimu 4 m x 6 m do sali widowiskowej w budynku GCKiS w ramach zadania pn. " Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - Etap I
- Dostawa telebimu 4 m x 6 m do sali widowiskowej w budynku GCKiS w ramach zadania pn. " Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - Etap I
- Program księgowy wraz z systemem EZD
- Dostawa licencji oprogramowania klasy XDR i DLP oraz licencji podstawowej ochrony antywirusowej dla PANS w Chełmie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





