eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeMoje Boisko-Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Gryfice: Moje Boisko-Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 163954 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfice, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3843315, fax 091 3843642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Moje Boisko-Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - Podbudowa przepuszczalna: - Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. Nawierzchnia do piłki nożnej nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST. Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki - piłkochwyty 6 metrów wysokości - 420,00 m2 - ogrodzenie boiska- - 480,00 m2 2.2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST. Wyposażenie do piłki koszykowej Konstrukcja jednosłupowa z wysięgnikiem do tablicy i mechanizmem do regulacji wysokości i montażem w tulejach, tablica 105 x 180 obręcz wzmocniona, siatka do obręczy - 2 kpl. Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 1 kpl - siatka do siatkówki - 1 szt. Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - siatki do bramek - ogrodzenie boiska - 415,6 m2 - piłkochwyty 3.3.3. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będzie stanowiło 19 projektorów zamocowanych na 7 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. 3.3.4. Chodniki Ciągi komunikacyjne - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym- 848 m2, wymiana nawierzchni utwardzonej z podbudową - 1300 m2. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST 3.3.5. Budynek sanitarno- szatniowy - rozszerzony o 2 segmenty (łazienka i szatnia dla niepełnosprawnych) - 72m2 Fundamenty pod budynek i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. 3.3.6. Przyłącze wodociągowe do budynku szatniowego (tymczasowe)- 20 mb, przyłącze kanalizacyjne (sanitarne i deszczowe) do budynku szatniowego (ruraż i studnie)- 70 mb, instalacja drenarska pod boiskiem piłkarskim (ruraż i studnie)- 430 mb, sieć energetyczna zewnętrzna (zasilanie masztów oświetleniowych biosk i budynku szatniowego 20kW), wymiana nawierzchni utwardzonej z podbudową (plac manewrowy) - 1300 m2, prace porządkowe (plantowanie, humusowanie)- 280 m2, przekładka sieci kanalizacji deszczowej Dn 300 pod boiskiem, tymczasowa instalacja ogrzewania budynku szatniowego i podgrzewania wody użytkowej. 3.3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Dokumentacja projektowa Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3.3.8. Wykonawca na podstawie dokumentacji technicznej, przedmiarów robót (dokument pomocniczy, a nie podstawowy do obliczenia ceny) oraz przeprowadzonej wizji dokona wyceny całości robót, uwzględniając wszelkie koszty związane z wykonawstwem robót i możliwości zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na jego ofertę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie ze SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice p. 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.