Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Zduńska Wola: Przebudowa ulicy Grabowej w Zduńskiej Woli
Numer ogłoszenia: 163918 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8243136, 8254660, faks 043 8232605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Grabowej w Zduńskiej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowywana ulica Grabowa jest drogą miejską o nawierzchni gruntowej. Zlokalizowana jest pomiędzy ulicą Klasztorną (droga miejska) oraz ulicą Świerkową (droga powiatowa). Jej długość wynosi 385,7 m. Na całym odcinku brakuje kanalizacji deszczowej oraz kilku przyłączy kanalizacji sanitarnej.Nawierzchnię jezdni ulicy Grabowej należy wykonać z betonu asfaltowego o łącznej grubości 12 cm (dla ruchu kategorii KR2) na powierzchni 2.419,00 m. kw., zamkniętą obustronnie krawężnikami betonowymi drogowymi 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem o długości 581 m. Chodniki (kolor szary) i ścieżkę rowerową (kolor czerwony) należy wykonać z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm na powierzchni łącznie 1.700,00 m. kw. i zakończyć obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm na ławie betonowej o długości 1.121,00 m. Wjazdy do posesji wykonać z kostki betonowej grafitowej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z chudego betonu gr. 10 cm., na powierzchni 439,00 m. kw. Kanalizację deszczową wykonać należy z rur PCV fi 300 o długości 380,00 m, przykanaliki z rur PCV fi 200 o łącznej długości 111,00 m, studnie rewizyjne fi 1200 mm z włazami typu ciężkiego D 400 w ilości 10 kpl., studzienki ściekowe fi 500 mm w ilości 19 kpl. Kanalizację deszczową należy włączyć w istniejącą studnię na skrzyżowaniu ulic Podleśnej i Klasztornej.Przyłącza kanalizacji sanitarnej (3 szt.) wykonać z rur PCV fi 160 typu S o łącznej długości 19,50 m oraz odcinek kanalizacji sanitarnej fi 200 typu S od istniejącej studni w ulicy Grabowej do studni S 1 w ulicy Cyprysowej o długości 26,00 m. W ramach zamówienia należy przesadzić 10 szt. drzew o średnicy pnia do 20 cm w pas zieleni i wykonać trawniki na powierzchni 343,00 m. kw..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 26.000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) w przeciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny wykonawca przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonali przebudowę przynajmniej jednej drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej o długości ok. 250 m. i wartości wykonanych robót co najmniej 1.000.000,00 zlotych; 4) przedłożą dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie. 5) posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości odpowiadającej 20% ceny całkowitej podanej w ofercie lub zdolność kredytową jak wyżej - potwierdzone informacją z banku obsługującego zgodnym w treści z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy wykonawca, b) warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy wykonawca, c) warunek określony w pkt. 3), 4) i 5) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w treści Załącznika Nr 1) a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością oraz zbliżonymi zakresem do przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości, wielkości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców; dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane wyżej zostały wykonane należycie; informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości nie mniej niż 20% całkowitej ceny oferty lub zdolność kredytową w tej wysokości - zgodna z treścią Załącznika nr 3 - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane w branży drogowej, instalacyjnej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby inżynierów; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 9. Oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 10. Dowód wniesienia wymaganej kwoty wadium; 11. Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy, wniesieniu wymaganej kwoty ZNWU (zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ); 12. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ, jeżeli wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców, wpisuje w załączniku - nie dotyczy; 13. Podpisany wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ); 14. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót; 15. Kosztorysy ofertowe..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola
ulica Złotnickiego 12 98-220 Zduńska Wola
Wydział Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Zduńska Wola Biuro Obsługi Mieszkańców ul. Złotnickiego 12 98-220 Zduńska Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Usługi weterynaryjne na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2026
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach do Urzędu Miasta Zduńska Wola
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli
- Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2026 r.
- Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Bursztynowej w miejscowości Korczew - powt.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich w obrocie krajowym dla Urzędu Miasta Zduńska Wola na okres 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa węzła integracyjnego w Redzie o parking P&R oraz parking dla rowerów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przystosowanie części budynku "I" pod potrzeby Katedry Mikrobiologii i Ekologii Roślin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w miejscowości Małowidz, gmina Jednorożec
- Zagospodarowanie terenu wokół GOK w Dobrzeniu Wielkim realizowane w ramach projektu partnerskiego pn. Wzmocnienie potencjału i zwiększenie dostępności do obiektów kultury w Aglomeracji Opolskiej
- Budowa ul. Puchalskiego w Śremie - etap II
- Budowa żłobka w m. Żółtańce- Kolonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





