eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Dostawa mebli biurowych, mebli tapicerowanych, mebli do siedzenia oraz mebli kawiarnianych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Wiązowna: Dostawa mebli biurowych, mebli tapicerowanych, mebli do siedzenia oraz mebli kawiarnianych
Numer ogłoszenia: 163858 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, ul. Nadwiślańczyków, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 5858602, 5858601, fax 022 5858664.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych, mebli tapicerowanych, mebli do siedzenia oraz mebli kawiarnianych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego asortymentu (łącznie 30 pozycji): meble biurowe - I grupa asortymentowa (17 pozycji), meble tapicerowane - II grupa asortymentowa (2 pozycje), meble tapicerowane - III grupa asortymentowa (1 pozycja), meble do siedzenia - IV grupa asortymentowa (7 pozycji), meble kawiarniane - V grupa asortymentowa (3 pozycje).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.33.11 - Biurka Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.12.12.20 - Szafki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.13.31.22 - Komody Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.22 - Komody Oryginalny kod CPV: 36.12.14.10 - Stoły komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.41.00 - Stoły komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.11.24.00 - Ławy Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.33.00 - Ławy Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 36.13.33.20 - Biblioteczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.22.00 - Biblioteczki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: grupa I - 1480,00 zł; grupa II - 190,00 zł; grupa IV - 280,00 zł; grupa V - 145,00 zł. Grupa III - brak wymogu wniesienia wadium. Dokument potwierdzający wpłatę wadium należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Spełnianie warunków oceniane będzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymagań, o których mowa w pkt 6 wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 uPzp, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w Emowie ul. Nadwiślańczyków, 05-462 Wiązowna.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Centralnym Ośrodku Szkolenia ABW w Emowie, 05-462 Wiązowna, ul. Nadwiślańczyków w Biurze Przepustek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble biurowe - I grupa asortymentowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.12.00-7, 36.13.33.11-5, 36.13.33.20-1, 36.12.12.20-3, 36.13.31.22-3, 36.12.14.10-2, 36.11.24.00-3, 36.13.14.00-2, 36.15.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble tapicerowane - II grupa asortymentowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble tapicerowane - III grupa asortymentowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: meble do siedzenia - IV grupa asortymentowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00-0, 36.11.22.00-1, 36.11.50.00-0, 36.11.14.20-2, 36.15.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: meble kawiarniane - V grupa asortymentowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.