Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Lublin: Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego, dotyczącego remontu budynku Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie, przy ul. Niecałej 14.
Numer ogłoszenia: 163790 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego, dotyczącego remontu budynku Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie, przy ul. Niecałej 14..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. prace przedprojektowe: 1.1.1. wykonanie inwentaryzacji uzupełniającej do celów projektowych; 1.1.2 wykonanie mapy do celów projektowych. 1.2. Zakres prac projektowych: 1.2.1.w branży architektoniczno-konstrukcyjnej : a)Projekt przystosowania budynku do aktualnych warunków technicznych zabezpieczeń i wydzieleń stref pożarowych, z opracowaniem ekspertyzy na odstępstwa wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. Zakres prac w oparciu o Ocenę Stanu Bezpieczeństwa b)Projekt przystosowania istniejących pomieszczeń wc dla potrzeb osób niepełnosprawnych z remontem pozostałych łazienek c).Projekt przystosowania pomieszczeń archiwum do aktualnych przepisów, d)Projekt podniesienia standardu pokoi biurowych oraz pomieszczeń technicznych, w tym: wymiana stolarki drzwiowej, posadzek, malowania pomieszczeń e)Projekt zabezpieczenia przeciwilgociowego budynku we wskazanych fragmentach fundamentów f)Projekt wymiany pokrycia dachu wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi - zakres wg opinii technicznej g)Projekt daszków nad koszami podokiennymi h)Projekt odwodnienia terenu z remontem chodników, placów i schodów wejściowych. i)Projekt ogrodzenia terenu z bramami. 1.2.2 w branży instalacyjno - sanitarnej a)Przebudowa i wymiana instalacji w sanitariatach b)Wentylacja pomieszczeń biurowych c)Instalacje w pomieszczeniach archiwum, .zapewniające odpowiednie parametry powietrza z ich rejestracją 1.2.3. w branży instalacji elektrycznych: a)Projekt przebudowy wewnętrznych linii zasilających oraz tablic piętrowych z analizą doboru wartości zabezpieczeń przedlicznikowych i doboru głównej wewnętrznej linii zasilajacej od złącza kablowego. b)Projekt wymiany oświetlenia pomieszczeń budynku z dostosowaniem do obowiązujących norm w tym: oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne oraz oświetlenie wejść do budynku c)Projekt instalacji gniazd wtyczkowych (wg pkt.. 1.2.1 b), c), d) ) d)Projekt wydzielonych instalacji elektrycznych archiwum e)Projekt blokady drzwi pożarowych, wspólpracujących z innymi systemami ochrony ppoż. i bezpieczeństwa ludzi w budynku) (wg pkt. 1.2.1. a) ). f)Projekt instalacji dozorowo-alarmowe budynkuj g)Projekt instalacji odgromowej dachu (wg pkt 1.2.1. c) ) 1.3. Wykaz dokumentacji projektowej : 1.3.1. opracowanie projektu wykonawczego (w 8 egz.) z zagospodarowaniem terenu - branże architektoniczna i konstrukcyjna; 1.3.2. opracowanie projektów wykonawczych - instalacje sanitarne i elektryczne (w 8 egz.); 1.3.3. opracowanie przedmiarów robót (w 4 egz.) 1.3.4. opracowanie kosztorysów inwestorskich (w 5 egz.); 1.3.5. opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (w 5 egz.); wg branż 1.3.6. sporządzenie Informacji Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (w 5 egz.); 1.3.7.pozyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień projektu koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych a w szczególności następujących wymagań: 1.1. Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a)architektonicznej b) konstrukcyjno - budowlanej c)instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; e)drogowej; (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.06 156.1118) a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla uprawnień z punktów od b) do e) , a także ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Architektów Polskich dla uprawnień z punktu a). 1.2. Wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dokumentacji projektowej o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto, dotyczącej budowy lub przebudowy lub remontu budynków. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty : 3.1 Wykaz wykonanych się w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dokumentacji projektowej o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto, dotyczącej budowy lub przebudowy lub remontu budynków, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.2. Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a) architektonicznej b) konstrukcyjno - budowlanej c) instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; e) drogowej; (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.06 156.1118) a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla uprawnień z punktów od b) do e) , a także ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Architektów Polskich dla uprawnień z punktu a).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 4, po dokonaniu wpłaty 15,00 zł w budynku przy ul. Wieniawskiej 14, lub za zaliczeniem pocztowym (15,00 zł + koszty przesyłki)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wskaźników napromieniowania składników krwi
- "Dostawa niegazowanej wody źródlanej w butelkach zwrotnych wraz z najmem urządzeń dozujących oraz dostawa wody mineralnej butelkowanej na potrzeby COZL."
- Dostawa odczyn. do bad. mikrobiol. wraz z dzierżawą auto. analizatora mikrobiol. wraz z akcesor. i serwisowaniem na okres 2 lat oraz materiałów zużywalnych do analizatora MALDI-TOF będącego wł. COZL.
- Dostawa zestawów do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w osoczu dedykowane dla urządzenia Mirasol
- Dostawa, zakup wraz z montażem i instalacją systemu do histeroskopowego usuwania tkanek wraz z zestawem akcesorium dla potrzeb Oddziału Ginekologii i Położnictwa z Izbą Przyjęć
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leku do programu lekowego - Agalsidasum beta
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Brzeg Dolny
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostosowanie obiektów Morskiego Oddziału Straży Granicznej do przepisów ppoż - w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja budynków SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowy promenady wraz z przebudową istniejących zejść na plażę.
- Modernizacja kotłowni szpitalnej wraz z budową nowego wysokosprawnego układu kogeneracyjnego realizowana w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", nr sprawy GCR/24/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.