Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Poznań: ZP WORD6/komputery/2007
Numer ogłoszenia: 163772 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8290180, fax 061 8290187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP WORD6/komputery/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Punkt I. Sprzęt komputerowy i audiowizualny przeznaczony dla WORD w Poznaniu w związku z realizacją zadań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego: I. 1. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i audiowizualnego służącego do wychowania komunikacyjnego dzieci i młodzieży w systemie dydaktyki przedszkolnej i szkolnej w związku z propagowaniem wiedzy na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego. I. 2.Wymagane parametry podstawowe: Komputer: 91 sztuk (CPV - 30231100-8) - procesor dwurdzeniowy minimum 1,8 GHz - płyta główna ze zintegrowaną kartą dźwiękową i sieciową - karta graficzna 256MB TV - dysk twardy minimum 160GB - pamięć RAM 1GB - napęd optyczny: nagrywarka DVD+/-RW - napęd dyskietek 1,44MB - mysz optyczna i klawiatura, podkładka pod mysz - minimum 4x USB, port równoległy LPT - głośniki - zainstalowany i aktywowany licencjonowany system operacyjny Windows XP Home - zainstalowany licencjonowany program antywirusowy i firewall. Monitor LCD 17 cali: 91 sztuk (CPV - 33195100-4) - jasność minimum 300 cd/m2 - kontrast minimum 700:1 - czas reakcji nie więcej niż 8 ms - bez uszkodzonych pikseli. Projektor multimedialny i ekran - 1 zestaw: (CPV - 33452100-4) - projektor; rozdzielczość XGA, jasność obrazu minimum 2000ANSI lumenów, kontrast minimum 2000:1, waga poniżej 3 kg, głośnik - ekran do projekcji przedniej, rozwijany ręcznie, na składanym statywie, z regulacją wysokości, rozmiar ok. 150x150 cm Notebook - 1 sztuka: (CPV - 30213100-6) minimum wymagań: - procesor minimum 1,66 GHz, TFT 15.4 WXGA, RAM 1GB, HDD 60 GB, napęd DVD+/-RW, czytnik kart pamięci, 4x USB, zainstalowany licencjonowany system operacyjny Windows XP Home PL, licencjonowany pakiet biurowy Microsoft Office 2003 PL OEM Licencjonowany pakiet biurowy Microsoft Office 2003 PL BOX - 1 sztuka (CPV - 30245000-8) Punkt II. Sprzęt komputerowy przeznaczony na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu na realizację zadań bieżących: II. 1. Wymagane parametry podstawowe: Komputer - 1 szt. (CPV - 30231100-8) - procesor Intel Core 2 Duo 2,33 GHz (minimum), - cichy wentylator procesora (natężenie dźwięku maksymalnie do 22 db(A) z radiatorem Cu), - markowa płyta główna, - dysk twardy 250 GB, Serial ATA, - pamięć RAM 2 GB, - karta graficzna 256 MB, - karta dźwiękowa, może być zintegrowana z płytą główną, - karta sieciowa 10/100 /1000 Mbps, może być zintegrowana z płytą główną, - LPT, COM, PS2, VGA, - USB 2.0 minimum 4 x, - nagrywarka DVD (DVD±RW DL 48x/16x, - obudowa tower ATX, - wysokiej jakości markowy zasilacz minimum 350 W, z wentylatorem 12 cm nie przekraczającym natężenia hałasu na poziomie 24 dB(A), - napęd FDD 1,44 MB, - klawiatura, mysz optyczna z rolką, podkładka, - zainstalowany system operacyjny Windows XP Professional PL z najnowszymi poprawkami i uzupełnieniami SP, - zainstalowane oprogramowanie Microsoft Office 2003 - wersja zawierająca Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook, - dodatkowe oprogramowanie: Nero 7 Premium BOX, Kaspersky Internet Security w najnowszej, pełnej wersji z licencją na aktualizacje na 12 miesięcy, - pamięć flash USB 2.0 - pendrive 2 GB, transfer odczytu na poziomie minimum 19 MB/s i zapisu 13 MB/s, Komputer 2 szt. (CPV - 30231100-8) - procesor Intel Core 2 Duo 2,00 GHz - cichy wentylator procesora (natężenie dźwięku maksymalnie do 22 dB(A) z radiatorem Cu), - markowa płyta główna - dysk twardy 160 GB, Serial ATA, - pamięć RAM 1 GB, - karta graficzna 256 MB, - karta sieciowa 10/100 /1000 Mbps, może być zintegrowana z płytą główną, - LPT, COM, PS2, VGA, - USB 2.0 minimum 4 x, - nagrywarka DVD (DVD±RW DL 48x/16x, - obudowa tower ATX, - wysokiej jakości markowy zasilacz minimum 350 W, z wentylatorem 12 cm nie przekraczającym natężenia hałasu na poziomie 24 dB(A), - napęd FDD 1,44 MB, - klawiatura, mysz optyczna z rolką, podkładka, - zainstalowany system operacyjny Windows XP Professional PL z najnowszymi poprawkami i uzupełnieniami SP, monitory LCD 17cali - 2 sztuki (CPV - 33195100-4) - (1280x1024), bez uszkodzonych pikseli, - jasność 300 cd/m2 lub lepsza, - kontrast minimum 700:1, - czas reakcji matrycy 8 ms lub krótszy, monitor LCD 19cali - 1 sztuka (CPV - 33195100-4) - rozdzielczość 1440 x 900, bez uszkodzonych pikseli, - jasność 300 cd/m2 lub lepsza, - kontrast 2000:1, - czas reakcji matrycy 2 ms, - liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln , - kąty widzenia 160 / 160 stopni, - złącze D-sub, - kolor obudowy czarny, zasilacz komputerowy - 2 sztuki - od 350 W do 400W ATX, - posiadający zabezpieczenia przepięciowe zwarciowe, - przeciążeniowe, - wyposażony w złącze SATA listwa zasilająca do komputera - 2 sztuki - 5 gniazd wyjściowych, - długość kabla minimum 2 m, - filtr przeciwprzepięciowy, - podświetlany włącznik Gwarancja na sprzęt wymieniony w pkt. I. oraz w pkt. II. - gwarancja na komputery - 24 miesiące, - gwarancja na monitory - 36 miesięcy, - projektor multimedialny i ekran - 36 miesięcy, - notebook - 12 miesięcy, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia instrukcji obsługi i użytkowania oraz kart gwarancyjnych sprzętu komputerowego i audiowizualnego w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się do serwisowania sprzętu w miejscu realizowania dostawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty spełniające określone wyżej warunki dopuszczające do ubiegania się o zamówienie publiczne podlegają ocenie -metodą warunku granicznego -spełnia, - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 6) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca składa: a/wykaz dokonanych dostaw - minimum dwóch, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dołączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje dot. dostawy sprzętu komputerowego i audiowizualnego). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwa/upoważnienia osób podpisujących wniosek o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych wraz z wnioskiem dokumentów. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólne, dokumenty wymienione w pkt. 1 do 5 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 5. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 09:00, miejsce: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, sekretariat, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





