eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Rawicz: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz
Numer ogłoszenia: 163727 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149165 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wskazanych w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części. I tak: Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuję zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) zakup energii elektrycznej; szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby części 1 zamówienia w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - wynosi 1 700 000 kWh. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w rozbiciu na grupy taryfowe: C12b dzienna - 533 237 kWh, C12b nocna - 1 104 913 kWh, C11o - 35 342 kWh, C11 - 26 508 kWh. b) reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz o zmianach w tych umowach, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji - na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa. Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuję zakup energii elektrycznej do obiektów i miejsc należących do Zamawiającego (np. budynki administracyjne Urzędu, świetlice wiejskie, strażnice itd.) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : a) zakup energii elektrycznej; szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby części 2 zamówienia w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - wynosi 258 757 kWh. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w rozbiciu na grupy taryfowe: C11 - 242 484 kWh, C12a - 14 588 kWh, w tym: poza szczytem - 10 590 kWh, szczyt - 3 998 kWh, C12b - 488 kWh, w tym: taryfa dzienna 488 kWh, nocna - 0 kWh, G11 - 1 197 kWh. b) reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz o zmianach w tych umowach, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji - na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 2. Wyżej opisane części zamówienia stanowią Część 1 i Część 2 przedmiotu zamówienia, a szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru przedstawione zostały w zestawieniu zbiorczym stanowiącym Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wybór sprzedawcy dla wymienionych punktów poboru odbywa się po raz kolejny. Zamawiający ma obecnie zawarte umowy obowiązujące do końca 2015 roku na sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. I tak obecnymi sprzedawcami energii są: -Część 1 przedmiotu zamówienia - oświetlenie uliczne: RWE POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie (kod 00-347) ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41. - Część 2 przedmiotu zamówienia - pozostałe obiekty: CORRENTE spółka z o.o. z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim (kod 05-850) ul. Konotopska 4. 4. Zamawiający ma podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. z ENEĄ Operator spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu. 5. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie może złożyć ofertę na obie części zamówienia lub na wybraną część na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 15 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 7. Sprzedaż energii elektrycznej będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. ( t.j. Dz. U. z 2012 roku poz. 1059 z późniejszymi zmianami ) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych i Polskich Normach. 8. Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (ENEA Operator) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem lub posiadać zapewnienie (promesę) o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia. 9. Dostarczana energia musi spełniać parametry jakościowe - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04.05. 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późniejszymi zmianami ). 10. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh. Dane podane w załącznikach 6 i 7 do SIWZ dot. planowanego zużycie energii są wartościami przewidywanymi i w przypadku zapotrzebowania mniejszej ilości Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 11. Wykonawca przy ustalaniu ceny ofertowej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia musi uwzględnić wszystkie składniki wpływające na ustalenie ceny. 12. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami powinny być przygotowane przez Wykonawcę w/g postanowień niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności niezbędnych do rozpoczęcia świadczenia dostaw w takim terminie, aby mogły być one realizowane bezpośrednio po zakończeniu terminu dotychczas obowiązujących umów tzn. w terminie nie późniejszym niż 1 stycznia 2016 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENEA S.A., ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 425212,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 396662,70

  • Oferta z najniższą ceną: 396662,70 / Oferta z najwyższą ceną: 446428,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zakup energii elektrycznej na potrzeby pozostałych obiektów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENEA SA, ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71714,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67282,51

  • Oferta z najniższą ceną: 67282,51 / Oferta z najwyższą ceną: 70306,09

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.