Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Śrem: Dostawa switchy, routerów oraz modułów
Numer ogłoszenia: 163725 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. 6bdow.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa switchy, routerów oraz modułów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego typu: switch; 8,16,24, portowy, moduł MINIGBIC CISCO, SFP GIBIC, router WiFi 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część nr 1 dla 3 RWT SP Kraków część nr 2 dla 4 RWT SP Warszawa 3. Podane przez Zamawiającego nazwy zamawianego sprzętu maja charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego sprzętu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważność rozumie się to, że oferowany sprzęt musi posiadać cechy i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe. 4. Wykonawca zobowiązuje się, iż dostarczony przedmiot będzie: nowy, pierwszej kategorii, będzie spełniał wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów. Pod pojęciem pierwszej kategorii Zamawiający rozumie sprzęt, który nie był wcześniej użytkowany, nie nosi śladów znamion użytkowania. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do każdego egzemplarza sprzętu karty gwarancyjnej oraz instrukcji użytkowania i obsługi w języku polskim. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. dla części nr 1 1 Switch 8 portowy (1xSFP ) szt. 6, 2 Switch 24 portowy (2xSFP) szt. 7, 3 Switch 48 portowy (2xSFP) szt. 14, 4 Router WiFi szt. 5 dla części nr 2 1 Switch 16 portowy szt. 7, 2 Switch 48 portowy szt. 20, 3 Switch 8 portowy szt. 15, 4 Switch 24 portowy 10/100 z modułem SFP KIBIC LX szt. 2, 5 Moduł MINIGBIC CISCO 1310 nm SM szt. 20, 6 Moduł SFP GBIC jednomod do 3560G szt. 30, 7 Moduł SFP GBIC jednomod do AT8000S szt. 20, 8 Switch 24 portowy CISCO (10/100) z modułem GIBIC szt. 2, 9 Switch 16 portowy CISCO (10/100) ze slatem na moduł GIBIC szt. 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. 6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4430
ul. Sikorskiego 2
63-100 Śrem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4430 ul. Sikorskiego 2 63-100 Śrem budynek Nr 1, Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa switchy, routerów oraz modułów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa sprzętu Jedn. miary Ilość 1 Switch 8 portowy (1xSFP ) szt. 6, 2 Switch 24 portowy (2xSFP) szt. 7, 3 Switch 48 portowy (2xSFP) szt. 14, 4 Router WiFi szt. 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa switchy i modułów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Switch 16 portowy szt. 7, 2 Switch 48 portowy szt. 20, 3 Switch 8 portowy szt. 15, 4 Switch 24 portowy 10/100 z modułem SFP KIBIC LX szt. 2, 5 Moduł MINIGBIC CISCO 1310 nm SM szt. 20, 6 Moduł SFP GBIC jednomod do 3560G szt. 30, 7 Moduł SFP GBIC jednomod do AT8000S szt. 20, 8 Switch 24 portowy CISCO (10/100) z modułem GIBIC szt. 2, 9 Switch 16 portowy CISCO (10/100) ze slatem na moduł GIBIC szt. 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- "Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części
- "Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie"
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Śrem oraz podległych jednostek organizacyjnych na lata 2026/2027
- DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH, JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH DO DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ ZOL W ŚREMIE
- Remont lokalu mieszkalnego z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej oraz dostarczeniem niezbędnego wyposażenia.
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania narzędziowego dla Gminy Koźmin Wielkopolski realizowana w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Dostawa sprzętu IT - urządzenia sieciowe
- Dostawa i zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla placówek wychowania przedszkolnego w Gminie Lubartów
- DOSTAWA SERWERA ORAZ PRZEŁĄCZNIKÓW ZARZĄDZALNYCH W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ RABA WYŻNA
- Dostawa sprzętu sieciowego dla Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A."
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie - 2 części.
więcej: Rutery sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.