Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Piotrków Trybunalski: PN-35/08 Usługa pralnicza
Numer ogłoszenia: 163650 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy, ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6451115, fax 044 6478925.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-35/08 Usługa pralnicza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi pralniczej polegającej na odbiorze bielizny do prania z siedziby Zamawiającego, dezynfekcji, praniu, maglowaniu, suszeniu, prasowaniu bielizny, pościeli i odzieży fasonowej, drobnej usłudze szwalniczej (przyszywanie guzików, łatanie dziur, reperacja rozerwań itp.), segregacji i pakowaniu bielizny oraz dostarczaniu czystej bielizny do siedziby Zamawiającego oraz dzierżawa pościeli i bielizny szpitalnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) wypełniony formularz ofertowy załącznik Nr 1 i załącznik 1A do specyfikacji powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik Nr 2 do specyfikacji 4)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. załącznik Nr 3 do specyfikacji 5) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. załącznik Nr 4 do specyfikacji 6)oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń załącznik nr 5 do specyfikacji 7)oświadczenie że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji załącznik nr 6 do specyfikacji 8)oświadczenie o akceptacji warunków umowy załącznik nr 7 do specyfikacji 9)Upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca 11. W przypadku wykonywania usługi pralniczej w swoim obiekcie Wykonawca zobowiązany jest do składanej oferty załączyć oświadczenie, że usługa będzie wykonywana we własnej oraz podać dokładny adres wykonywania usługi pralniczej lub w przypadku dzierżawienia pralni, Wykonawca zobowiązany jest do składanej oferty załączyć umowę dzierżawy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 12. W przypadku wystąpienia awarii urządzeń pralniczych w swojej pralni lub dzierżawionej Wykonawca zobowiązany jest załączyć umowę z innym obiektem pralniczym w zakresie prania bielizny szpitalnej na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy pralnia posiadająca pralnicę tunelową. 13. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat w zakresie usługi prania dla jednostek służby zdrowia szpitali, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, 14. Wykaz zrealizowanych lub pozostających w trakcie realizacji zamówień w okresie ostatnich trzech lat w zakresie dzierżawy pościeli, bielizny szpitalnej pranej dla jednostek służby zdrowia o złożoności porównywanej do przedmiotu postępowania - zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie 15. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 500.000 zł. potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 16. Opis technologii prania i dezynfekcji bielizny pochodzącej z Oddziałów: operacyjnego, noworodkowego oraz ogólnoszpitalnego, opracowanej lub zaakceptowanej przez producenta środków piorących, 17. Dokument potwierdzający, że pralnia w której będzie realizowana umowa jest pod stałym nadzorem producenta środków piorących, które będą używane do realizacji umowy, potwierdzenie producenta środków piorących musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 18. Wykaz środków piorących i dezynfekujących jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z świadectwami rejestracji produktu biobójczego, które posiadają wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub inny równoważny dokument dla środków do prania bielizny noworodkowej. Karty charakterystyki wszystkich środków, jakie będą używane w procesie prania. 19. Protokół z ostatniej kontroli sanitarnej przeprowadzonej w pralni Wykonawcy, w której będzie realizowana usługa pralnicza, 20. Opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego dotycząca środków transportu potwierdzająca iż mogą one przewozić bieliznę szpitalną, 21. Opinia sanitarna pralni, w której będzie realizowana usługa pralnicza wydana przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzające spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. Dz. U. Nr 213, poz. 1568, 22. Oświadczenie, że Wykonawca posiada w swoim obiekcie lub dzierżawionym pralnicę tunelową. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. pawilon II, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 12 miesięcy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi prania świadczone na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Łańsk
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w 2026r.
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku."
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego i piasku na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





